Fijne sprong maakt ie trouwens

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iney schreef:Als je zo praat dan ken ik er ook nog wel een paar.Waarom gooi je een deken op je paard? hij zegt dat hij het koud heeft?nee wij mensen vinden het koud en denken dat het dier het ook wel koud heeft.
Waarom met een merrie fokken? de merrie wil zelf een lief veulentje? nee,maar wij mens willen graag een veulentje.
Paard op stal met slecht weer? Nee een paard moet op stal want anders zou hij wel eens kou kunnen vatten,net als wij mensen.
Een mens beslist nu eenmaal voor een dier,een dier laat heus wel blijken wat hij wel en niet wil.
Als een dier niet meer wil leven dan laat hij dat zeker wel merken,hij stopt met eten en drinken en hongert zichzelf uit!en zo ist.
claaaudiaa schreef:ik weet niet of jullie het allemaal helemaal door hebben maar de TS is niet de eigenaar van Pacha, dus vind ik het een beetje raar dat jullie allemaal tegen haar in gaan , aangezien zij alleen maar het verhaal wil vertellen. Zij heeft niks gekozen dus dan zijn al die boze reacties richting haar niet juist. Zij wil alleen maar het verhaal vertellen en laten weten aan de mensen die het toendertijd hebben gevolgd hoe het NU met Pacha gaat. Je kunt wel je mening geven en vertellen wat je had gedaan als je in hun schoenen stond maar om de TS nou zo aan te vallen vind ik een beetje heel erg ver gezocht.
chanel1985 schreef:Ja, dat wist ze op voorhand hé, als je de vorige topic's over dit onderwerp leest.
Ik heb een poging gedaan om dit eerder ook al te vermelden, dat ts er nog maar zelf 1 keer is geweest dus er zelf niet veel meer over weet, maar toen kreeg ik mijn bak vol.
Langs de andere kant zou ik persoonlijk liever hebben dat de eigenaars beter zelf een account maken zodat er duidelijke en juiste informatie wordt gegeven om de reden die ik hierboven heb vermeld. Want anders krijg je deze toestanden.
chanel1985 schreef:Ja, dat wist ze op voorhand hé, als je de vorige topic's over dit onderwerp leest.
Ik heb een poging gedaan om dit eerder ook al te vermelden, dat ts er nog maar zelf 1 keer is geweest dus er zelf niet veel meer over weet, maar toen kreeg ik mijn bak vol.
Langs de andere kant zou ik persoonlijk liever hebben dat de eigenaars beter zelf een account maken zodat er duidelijke en juiste informatie wordt gegeven om de reden die ik hierboven heb vermeld. Want anders krijg je deze toestanden.
Arabiertje* schreef:chanel1985 schreef:Ja, dat wist ze op voorhand hé, als je de vorige topic's over dit onderwerp leest.
Chanel, de eigenaars van Pacha hebben het vrij druk en zijn hier ook niet toe verplicht. Als ik dan al verkeerde informatie geef, dan laat de eigenaar dit weten en verbeter ik het ook om geen misverstand te krijgen. Daarbij, wordt ik ingelicht hoe de toestand van pacha vorderd. Ik heb Pacha inderdaad nog maar één keer gezien, maar ik heb hem wel gezien. In tegenstelling tot sommige die enkel verder gaan op foto's en het gedacht dat een paard zou pijn lijden. Geloof me, als je Pacha in het echt ziet dan zie je dat dit paard absoluut gelukkig is. En dan vind ik je reactie rond uit belachelijk, zeker om dit topic hier te komen verzieken. De twee vorige topics zijn op slot gegaan wegens het '' off topic '' en ik zou niet willen dat dit nu ook gebeurd. Ik volg het verhaal van Pacha al van in het begin, en ga binnenkort op bezoek met hem. Omdat ik Pacha enorm bewonder, ik schrijf er zelfs een verhaal over. Samen met nog andere dieren die vanalles mee gemaakt hebben... Dus ik zou graag vanaf nu hebben dat je er mee stopt om me zwart te maken. Ik doe niets verkeerd, en ik probeer gewoon andere mensen te laten zien dat er ook nog een andere uitweg is als inslapen. En dat er wel degelijk een paard bestaat dat heeft gevochten voor zijn leven. En als je mij dit kwalijk neemt, wel sorry dan!
chanel1985 schreef:Je slaagt de nagel op de kop,Livetime.
Ik kan snappen dat ts dit vind van dit paardje, onze mening verschillen duidelijk, maar dat mag natuurlijk, ik respecteer haar daarin. Al zou ik ook graag wat respect willen hebben voor mijn mening (en niet dat ik hier het topic kom verzieken omdat ik niet dezelfde mening heb).
chanel1985 schreef:Maar omgekeerd toch ook niet, Raisin? Bokkers die het allemaal zo wauw vinden waren er toch ook niet bij? Moeten toch ook alleen maar afgaan op foto's?
Arabiertje* schreef:Miss_lizje: de zonnebrand kan je vergelijken met ons. we zijn beschermd, en zelfs als wij even in de zon liggen en de zonnebrand is zogezegd weg, toch beschermd die ons nog. En ben er wel van overtuigd dat Pacha dan ook wel na de wedstrijd ofzo, een afkoeling krijgt. Of opnieuw wordt ingesmeerd.