Ik zal er ook 3 dagen zijn met 4 paarden voor shows & clinics, samen met SasJumper in dit topic en hhilde
Bojangles
Geplaatst: 14-11-11 18:27
Helaas zal ik dit jaar niet aanwezig zijn op Paard & Koets/Equirience! Ik zou op de zaterdag 4 demo's geven (vrijheidsdressuur & horse agility) maar mijn paardje Indy is 2 weken terug met spoed geopereerd aan een dikke darm torsie. Nu heeft mijn nieuwe paardje (die ook mee zou gaan) een schimmelinfectie opgelopen en dit alles bij elkaar heeft mij doen besluiten om me helaas af te melden. Schimmel is gewoon besmettelijk als een paard een wat lage weerstand heeft en ondanks dat mijn andere paarden geen schimmel hebben, weet je nooit of ze misschien besmet zijn. Dus ook die blijven thuis. Dus helaas! Heb al mijn demo's voor dit jaar gecancelled.
Ik was eigenlijk gevraagd voor 3 dagen, maar gelukkig kon ik maar 1 dag anders was het helemaal zuur geweest voor de organisatie om alles op te vullen. Geloof dat het programma alweer opgevuld is (gelukkig).
Pff, gelukkig gaat het goed met haar. Jammer van de show maar andere dingen gaan dan voor. En een verstandige keuze om niet met je andere paard te gaan. Kan je ook anderen niet besmetten en stress zorgt er misschien ook voor dat je paard de schimmel ook lastiger kan bestrijden.
Ik had de andere 2 wel mee kunnen nemen, maar wie weet zijn ze ook wel besmet (al zie je niks), nee leek me gewoon niet verstandig. Dus hier voorlopig even een show-stop! Wel jammer, vind de Brabanthallen altijd wel erg gezellig!!
Wat jammer van Indy,maar de gezondheid van je dier gaat idd voor. Volgend jaar beter toch ?
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 14-11-11 22:48
He Joyce, wat ontzettend jammer! Ik had me in eerste instantie al verheugd om jullie weer te zien, maar onze plannen waren al gewijzigd naar zondag. Alles nu wel goed met Indy?
Volgens mij is het zo dat je paard voor het routegedeelte 6 moet zijn maar de oefeningen wel al eerder mee mag doen. Snap je wat ik bedoel? Je kunt dan dus de helft meedoen.
Wat ik nu begrepen heb is t1 en t2 vanaf 5 jaar. En ach hoger komen we het eerste jaar zowiezo niet en wil eerst kijken of het iets voor mij is. Ik ben wel enthousiast geworden na een aantal wedstrijdverslagen maar ben nog nooit gaan kijken of weet er niks van. Ok en ik zou dan zowiezo gelijk met een kennismakings iets mee willen doen wat geloof ik de T1 is , want kijken is niks voor mij haha.
IvysToeter
Geplaatst: 15-11-11 15:11
stef schreef:
Ik hoop zondag mooie outdoor laarzen te scoren!
Hoelaat ga jij zondag? misschien zie ik je nog wel
Over het algemeen kan niet niet pinnen. Sommige stands hebben die mogelijkheid wel In de centrale hal van de Brabanthallen staan een pinautomaat. Je kan de beurs gewoon uitlopen, dan krijg je een stempel dat je later weer naar binnen kan.