hier nog een stiekem aanbidder van charlie, wat zou ik hem toch een graag op de gevoelige plaat willen vast leggen !!! poeh. het ziet er goed uit hoor heel veel plezier met dit pracht beest gaat denk zeker lukken, leuke combi!!
Gefeliciteerd! Altijd een leuk dier gevonden! Wat misselijk om de bevindingen zo op het openbaar forum te knallen. En wat een onzin dat hij boven de L niet zou kunnen. Ginny heeft hem toch ook in het Z dressuur gestart zonder dat hij er iets aan leed? Uitproberen en goed in de gaten houden. Ik wed dat er heel wat paarden zijn met een bemerking waarvan de eigenaren het nieteens weten, en die er nooit iets aan hoeven te merken.
bethje31
Geplaatst: 19-10-11 13:33
Wat een leuke pony! En wat staan die paarden er allemaal lekker bij. Ze lijken me heel gelukkig..
Wist ook niet dat ie te koop stond maar wat heb je hier een gave poown aan!!! Ginny heeft hem netjes opgeleid. Veel plezier en succes met deze knapperd!
9jinte9
Geplaatst: 21-10-11 16:22
Gefeliciteerd met de koop van Charlie. Leuk om hem weer op Bokt tegen te komen. Hij komt net als mijn paardjes bij bokker vrijepaarden vandaan. In mijn profiel staat een foto van Hummer, halfbroer van Charlie.