Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Active schreef:Vjesta, leuk verhaal, maar het blijft dom en onnadenkend dat je je paard op de openbare weg los laten lopen. En de manier waarop je het verdedigd lijkt het nog op grootheidswaanzin ook.
Of je snapt niets van paarden, of je voelt jezelf echt ver boven deze wereld staan.
Als jouw paard wel was geschrokken en bovenop mijn auto was gesprongen en ik was nu invalide...........wat had je dan gezegd?
Vjestagirl schreef:[
Hetzelfde wat ik al 4x heb geprobeerd uitteleggen. Dat ik er met een touwtje helemaal niets meer aan gehouden had...
Dat is geen grootheidswaanzin, dat is realisme. Ik weet dat ik haar onder controle heb ik even veel situaties als ik met touwtje zou hebben.
opisop_shop schreef:natuurlijk houd je er met touwtje wel meer aan, nu houd je er namelijk helemal niets aan want je hebt niets om vast te houden. Met halstertouw kun je net even omdraaien of bijsturen of wat dan ook.
Niks schijnveiligheid, tuurlijk als ze ECHT gaan, houd niets ze tegen, maar daar zitten nog vele nuances tussen hoor.
Reactie van de agent slaat desalniettemin nergens op
Active schreef:Als jouw paard wel was geschrokken en bovenop mijn auto was gesprongen en ik was nu invalide...........wat had je dan gezegd?
Citaat:A woman is driving down the highway. The highway was originally in New York, but in the retellings I read both took place in Pennsylvania. The woman notices a police car behind her with his lights on and she starts to get nervous, planning what she will say when the officer pulls her over. The officer appoaches her vehicle and before he demands her license and registration, she chimes in, "I know! You pulled me over to invite me to the policeman's ball!"
To which he replies, "I'm a state trooper, ma'am. We don't have balls."
Upon realizing what he has said, he clears his throat, tips his hat and walks back to his car.
realmagic schreef:Active schreef:Als jouw paard wel was geschrokken en bovenop mijn auto was gesprongen en ik was nu invalide...........wat had je dan gezegd?
Waarom maken jullie er een reltopic van,blijft niet echt gezellig zo.
Laat iedereen in zijn /haar waarden. En bedenk je dat sommigen onder ons misschien een ander manier van communiceren hebben,met hun paard ,dan de gemiddelde nederlander met een paard.
Er is nu eenmaal wezenlijk verschil tussen paardenmensen en mensen met een paard. (zo en nu zal ik het wel weer gedaan hebben)
Cassidy schreef:cinn87 schreef:IK denk heus dat TS ook wel snapt dat dit niet te doen is op een weg met veel verkeer en dat ze dan wel wat voorzichtiger is.
Zou je denken? Ben er nog niet zo zeker van.
Cassidy schreef:cinn87 schreef:IK denk heus dat TS ook wel snapt dat dit niet te doen is op een weg met veel verkeer en dat ze dan wel wat voorzichtiger is.
Zou je denken? Ben er nog niet zo zeker van.