Hoi Charlotte, ik vind het heel erg om te lezen dat je je grote liefde hebt moeten laten gaan!(ik las het op fb) en ik wil je via deze weg heel erg veel sterkte toe wensen!
Meidje wat ben ik blij dat het goed is gegaan, dat het zo snel was gebeurd geeft ook wel aan dat hij zelf er ook vrede mee heeft gehad. Dat je verdriet voelt en hem mist geeft niet, stop deze gevoelens niet weg, iemand die deze gevoelens niet zou hebben is alleen zn paard verloren, maar jij bent echt je maatje verloren, maar vergeet niet, hij is pas echt weg als je hem vergeet, zolang je een plekje in je hart voor hem bewaart, zal hij daar voortleven.
Wauw, vind foto 11 en foto 19 werkelijk prachtig ! Wat een geweldig paardje, en wat zal jij hem gaan missen. Ik vind dat je een juiste keuze hebt gemaakt ondanks dat het zo moeilijk voor je is. Heel erg veel sterkte !!
haffie83
Geplaatst: 21-09-11 21:02
Sterkte met het verlies van je schat. Het zijn echt prachtige foto's. Veel sterkte ook de komende tijd.
Prachtige foto's.. heel erg veel sterkte met het verlies zit hier zelf met tranen in mn ogen het te lezen. Moet zeggen dat je jullie band goed ziet op de foto's.
abbycootje
Geplaatst: 21-09-11 21:09
Echt heel veel sterkte, en heb echt heel veel respect voor je dat je deze moeilijke keuze hebt kunnen maken! Je wist dat het voor justice zo beter zou zijn, en hij zal vast weten dat je het beste voor hem hebt gekozen! nogmaals enorm veel sterkte! En wat een prachtige foto's zijn het geworden!
xjesssicaa
Geplaatst: 21-09-11 21:17
lieve lieve charlotte k heb de hele dag aan jullie gedacht, heb een aantal keer vandaag een traan weggepinkt. het was zo'n heerlijk beesje. en die band tussen jullie was echt onbeschrijfelijk zo speciaal de liefde en de vrolijkheid spatte echt van jullie af! jullie waren een heel bijzonder koppel die je niet zomaar kan gaan vergeten. vind dat je je ontzettend moedig heb gehouden daar heb ik heel heel erg veel respect voor! je hebt het super gedaan! je hebt een ontzettend moeilijke maar ook de beste beslissing voor hem genomen.
heel veel sterkte met het verlies, op de foto's te zien zijn jullie echte maatjes
MissCharlie
Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-11 22:28
Bedankt voor de lieve reacties!!!!
Ik weet niet wie er meer druppels heeft laten vallen, de douche of mijn ogen. Net ff lekker met paps gepraat en geknuffeld. Voel me stukken beter, hopen dat ik dat gevoel vannacht kan houden.
Wat fijn voor je dat je een goed gesprek hebt gehad en een dikke knuffel! Proberen te slapen, en vooral te blijven denken dat dit de enige goede keuze is geweest.
Goh wijffie wat ontzettend sterkt van je dat je die beslissing durfte te nemen. Respect hoor dit is het beste wat je voor je maatje kon doen. Poe volgens mij heb ik nog nooit zo lang staan snotteren bij een topic, ik leef ontzettend met je mee! Hou je vast aan de gedachten dat dit het beste voor hem was. Sterkte meis!
My_Chimanga
Geplaatst: 21-09-11 23:17
De nachten zullen vreselijk zijn, tenminste, dat waren (en soms nog steeds) bij mij... maar slaap heb je nodig en je wordt vanzelf moe. Probeer positief te blijven. Je kon dit niet anders oplossen en je hebt hem nu waarschijnlijk gered van nog veel meer pijn. Je mag echt trots zijn hoor!! Jullie pasten bij elkaar, jullie hoorden bij elkaar en jullie hebben veel te snel afscheid moeten nemen van elkaar, maar jullie zullen in elkaars gedachten blijven voor altijd.
Heb je nog iets van hem wat je bijvoorbeeld kunt begraven? Ik heb nu een grafje voor mijn paard in onze tuin, met haar halster en een lange brief met mijn gevoelens en gedachten voor en over haar, zo heb ik toch een tastbare plek om haar te gedenken. Voor mij werkt dat heel erg, misschien voor jou ook wel!
Don_Zhivago
Geplaatst: 21-09-11 23:19
Jeetje meissie wat zal jij het zwaar gehad hebben de afgelopen tijd Ik wens je super veel sterkte en kracht toe, want je maatje moet laten gaan is zo moeilijk!! De foto's zijn erg mooi en de band die jullie hadden zie je er echt aan af!!
ik heb ook nog een heel mooi gedichtje, die me altijd raakt..
May I go now?
Do you think the time is right? May I say goodbye to pain filled days and endless lonely nights? I've lived my life and done my best an example tried to be. So can I take that step beyond and set my spirit free? I didn't want to go at first, I fought with all my might. But something seems to draw me now to a warm and living light.
I want to go, I really do. It's difficult to stay. But I will try as best I can to live just one more day. To give you time to care for me and share your love and fears. I know you're sad and affraid, because I see your tears. I'll not be far, I promise that, and hope you'll always know... That my spirit will be close to you where ever you may go.
Thank you so for loving me You know I love you too. That's why it's so hard to say goodbye and end this life with you. So hold me now just one more time and let me hear you say... Because you care so much for me, You'll let me go today.
doei
Geplaatst: 21-09-11 23:25
ponieke
Geplaatst: 21-09-11 23:32
Gelukkig is Justice vredig ingeslapen. Dat is alweer een schrale troost voor jou. Fijn dat je vader met je gepraat en geknuffeld heeft dat heb je nu ook nodig. Je hoeft je niet te bedanken voor de steun. Het is het minste dat we voor je kunnen doen helaas. Ik vind het heel knap hoe je het hebt aangepakt en je verdient een dikke pluim omdat je je paardje boven jezelf hebt gesteld op dit lastige moment. Een echte paardenvriendin! Huil nu maar lekker uit en gooi de emoties er maar lekker uit. Dat lucht ook op. Meid, sterkte!
Gooiske
Geplaatst: 21-09-11 23:45
Wat een prachtige foto's, waar je nu met tranen maar straks met een glimlach naar kan kijken.
Wat een fantastische meid ben je dat je deze verschrikkelijke beslissing hebt kunnen nemen.
Veel kracht toe gewenst om dit te kunnen verwerken.
las vanavond pas je topic.....het raakte me ontzettend...eerst die mooie en leuke foto's, dan lezend door naar vandaag..... regelmatig met een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen gelezen.... Jullie hielden veel van elkaar, dat is duidelijk... Heel veel sterkte voor nu en de komende tijd. Liefs, Martine