Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze stonden samen te grazen en ik dacht dat ik ze dan maar beter bij elkaar kon laten voor een romantische avond
Verona heeft wel 2 kleine bijtwonden in haar hals maar voor de rest eigenlijk niks.
) maar dit werkt enkel op lange termijn.
)
Heb hem ook niet meer zien bijten na die 2 keer.. Misschien even de rangorde bepalen? Zij is ook best dominant en de draver (tegen mijn andere paard) onderdanig. Hij zal zich nu tegen het nieuwe paardje niet laten doen?
Had hem naast Verona op het gras gezet met een enkele stroomdraad tussen. Geen goed idee dus
yeye schreef:Ik ga om 12 uur nog even kijken en als ze niet achteruit gegaan is dan kom ik thuis slapen en rij ik deze nacht nog enkele keren om te kijken. Als ze wel achteruit is gegaan dan neem ik mijn tentje mee.
Die ziet dat niet zitten. We zijn juist tot de conclusie gekomen dat ik geen tentje meer heb
Dus als het slechter gaat wordt het slapen op de hooistapel vrees ik
Ik hoop dat ik gewoon thuis kan blijven want dat wil zeggen dat mijn meisje zich beter voelt 
Bedankt voor je reactie

. Haar dekens beginnen hun werk te doen
Haar spieren voelde allemaal lekker warm aan en ze liep terug zenuwachtig achter mij aan voor een knuffel

,