Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
                                                         geerke schreef:grappig eigelijk....de meesten doen een paard waar ze niet meer op kunnen rijden weg...jij koopt z'on paard juist![]()
Gewoon om het paard....niet om wat hij kan
  alle lof en respect TS, zit hier met een brok in mijn keel door je mooie liefdesverhaal.Solleke_Noah schreef:Enne, ik kan het iedereen aanraden hoor, je oude lieveling overnemen, ik ben gewoon elke dag heel blij dat ik het gedaan heb
                                                         Solleke_Noah schreef:@i_riis: ik ben wel van plan hem mee te nemen als handpaard op ritten, echt rijden kan en hoeft van mij niet meer
Bedankt allemaal voor de lieve en leuke reacties! Enne, ik kan het iedereen aanraden hoor, je oude lieveling overnemen, ik ben gewoon elke dag heel blij dat ik het gedaan heb
 Kan me ergens ook wel voorstellen dat hij er nu even genoeg van heeft na al die jaren manege lessen lopen.                                                         

Toen hij die zware koliekaanval kreeg, was echt een verschrikkelijk moment, ik heb altijd naar zijn pensioen toegeleefd en zag hem echt door mijn vingers glippen voor hij überhaupt een pensioen had gekregen... gelukkig is hij er wel bovenop gekrabbeld, maar koliek is echt zo rot en onvoorspelbaar.
 Jij ook superveel plezier met jouw kerel!
 Het is toch zo'n mietje 
  Morgen D-day, dan komt hij bij mijn andere paard te staan.. Stiekem toch heel spannend!                                                         

Soldier is direct opgenomen in de groep, enkel Noah (figures) was soms een beetje oren plat om te bewijzen dat hij de baas is op de weide, maar komt wel goed, ze waren allemaal heel rustig 
 En ze hebben allevier achter elkaar op dezelfde plek gerold ^^  (kwaliteit foto's is wel achteruit gegaan door mijnalbum)

tof dat hij t nu zo super gaat krijgen bij jullie! 
 heel fijn om te lezen dat hij na al zn harde werk en blessures nu in t paradijs gekomen is 
 hoop toch dat je er niet teveel voor betaald hebt, onvoorstelbaar dat een bijna onbruikbaar paard ook nog betaald moet worden..maar kan me helemaal voorstellen dat je het zo graag wilde dat je er best nog wat voor wilde betalen hoor,zou ik zelf ook doen 
 heel veel fijne jaren nog gewenst, groetjes deess