Was het terrein goed te rijden??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Alleen losspringen is niet optimaal. Voor de ring waar het verenigingsspringen was, was het losrijden erg slecht zo tegen de bosrand aan. Het losspringen voor de ring waar het B springen was, lag vrij ver weg en daardoor reed zo ongeveer iedereen in de losspringring die eigenlijk alleen voor de hoofdring bedoeld was. Vond het terrein verder mooi ingedeeld
Aleen dan net tegen de bosrand waar het wat slechter was. 
Laurahh schreef:Wat een top resultaten! Vrijdagochtend ga ik als fotograaf dus misschien dat ik nog wel mensen van bokt op de foto zet..
Succes voor de mensen met paarden!
Mo0wtjee schreef:Laurahh schreef:Wat een top resultaten! Vrijdagochtend ga ik als fotograaf dus misschien dat ik nog wel mensen van bokt op de foto zet..
Succes voor de mensen met paarden!
Nou als je vrijdag ochtend meegaat kan je ons misschien op de foto zetten?![]()
En waar kan ik jullie aan herkennen?
voor het paard kan je in mijn profiel kijken.

als dat lukt

)
Dit is erg afgelegen, je krijgt helemaal niks mee van wat er verder in de ring gebeurt waar jij dadelijk moet springen zeg maar. Ik snap dat iedereen daar de voorkeur voor heeft, ik zelf had er ook voor gekozen in een van de andere twee los te springen denk ik.
Was een super dagje. GWR schreef:winerieke schreef:Pff ik moet ook al om 9.16... Wordt een vroegertje!
Voor mij ook een vroegertje, 9.00 uur als eerste haha..
Voordeel is dat dan de ring nog niet 'kapot' gereden kan zijn![]()
Ben heel benieuwd
& fijn dat de meesten lekker gereden hebben van de pony's!
om alle vastzittenden eruit te trekken haha.. (wij zitten zo af en toe nog wel eens vast met de zware bus ervoor :’) )
).