Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
superlise schreef:Voor zowel kind als pony is dat echt niet grappig, kind krijgt sowieso een klap van hier tot tokio in haar rug, en tuurlijk zegt ze dat ze het leuk vind als iedereen om haar heen staat te lachen, wie is zei om te zeggen dat ze het niet leuk vind? Laat die pony gewoon niet springen en zet dat kind op een normaal dier, en leer haar wat springen is..
LoveBodin schreef:Ik heb het hele topic doorgeworsteld en ik snap je frustratie, TS.
Spring je weleens met Wouter en je nichtje thuis? Het kan namelijk ook spanning zijn, die het meisje bij de pony overbrengt. Want de pony kan wel springen!
Heb je misschien nog een foto van je nichtje op de manege? Als ze springt?
Wouter kan goed springen, maar vanaf een foto weet je niet hoe die zit. Misschien springt je nichtje wel netjes op een andere pony. Ik weet het niet.
Verder vind ik het er echt leuk uitzien op Pom.
Maar in je profiel staat dat hij met pensioen is. Hoe zit dat? Nieuwsgierig
Pomski schreef:LoveBodin schreef:Ik heb het hele topic doorgeworsteld en ik snap je frustratie, TS.
Spring je weleens met Wouter en je nichtje thuis? Het kan namelijk ook spanning zijn, die het meisje bij de pony overbrengt. Want de pony kan wel springen!
Heb je misschien nog een foto van je nichtje op de manege? Als ze springt?
Wouter kan goed springen, maar vanaf een foto weet je niet hoe die zit. Misschien springt je nichtje wel netjes op een andere pony. Ik weet het niet.
Verder vind ik het er echt leuk uitzien op Pom.
Maar in je profiel staat dat hij met pensioen is. Hoe zit dat? Nieuwsgierig
Dank je wel, deze wedstrijd was op thuis terrein, maar het kan natuurlijk heel goed spanning zijn geweest, het vorige wedstrijdje op ander terrein, ging wel beter!!!
Ikzelf heb geen foto van haar op de manege, zal eens vragen aan haar moeder!!!
Pom mag het inderdaad rustiger aandoen, ze is met sportpensioen! Ze loopt ongeveer 2 keer per week een half uurtje met een jong meisje, niet mijn nichtje overigens, en ik maak ongeveer 1 keer per week een buitenritje met haar!
Zo'n wedstrijddagje is een uitzondering, maar zowel zij als ik genieten daar enorm van, en moet ook zeker kunnen voor een keertje!!!
Joolien schreef:[Dank je wel, deze wedstrijd was op thuis terrein, maar het kan natuurlijk heel goed spanning zijn geweest, het vorige wedstrijdje op ander terrein, ging wel beter!!!
Ikzelf heb geen foto van haar op de manege, zal eens vragen aan haar moeder!!!
Pom mag het inderdaad rustiger aandoen, ze is met sportpensioen! Ze loopt ongeveer 2 keer per week een half uurtje met een jong meisje, niet mijn nichtje overigens, en ik maak ongeveer 1 keer per week een buitenritje met haar!
Zo'n wedstrijddagje is een uitzondering, maar zowel zij als ik genieten daar enorm van, en moet ook zeker kunnen voor een keertje!!!