Wouter en Pom aan het springen!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

0kayleigh0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 20:51

knap dat ze blijft zitten , maar ziet er niet echt vriendelijk uit voor de shet... met de fjord gaat het lekker!

spekkiejnfu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 20:54

Ik vind het beeld van de shet echt verschrikkelijk. Okee, het kan zijn dat de pony een beetje raar springt, maar het ziet er absoluut niet uit alsof ze uberhaupt de sprong wel heeft geprobeerd in de verlichte zit. Als je nog enige tijd wil genieten van deze pony zal ik het springen even laten bij wat het is en gewoon simpel beginnen met balkjes in verlichte zit, en dat dan opbouwen. Maar dit.... :n

Pom springt wel leuk, probeer wat meer mee te geven en wat minder op zijn hals te leunen, dat maakt het springen een stuk makkelijker voor hem!

superlise

Re: Wouter en Pom aan het springen!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 21:11

Voor zowel kind als pony is dat echt niet grappig, kind krijgt sowieso een klap van hier tot tokio in haar rug, en tuurlijk zegt ze dat ze het leuk vind als iedereen om haar heen staat te lachen, wie is zei om te zeggen dat ze het niet leuk vind? Laat die pony gewoon niet springen en zet dat kind op een normaal dier, en leer haar wat springen is..

joelle1809

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 21:12

leuke shet...!, en mooi paard, whahahaxD, hij is zeker erg bergopwaarts:p

Pomski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 21:32

superlise schreef:
Voor zowel kind als pony is dat echt niet grappig, kind krijgt sowieso een klap van hier tot tokio in haar rug, en tuurlijk zegt ze dat ze het leuk vind als iedereen om haar heen staat te lachen, wie is zei om te zeggen dat ze het niet leuk vind? Laat die pony gewoon niet springen en zet dat kind op een normaal dier, en leer haar wat springen is..

pardon, een normaal dier?

Na het parcours riep ze, ik wil nog een keer, maar dat was inderdaad onder dwang!!!
Hebben we uiteraard niet gedaan omdat ik nog amper lucht kreeg!!!

Pomski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 21:33

het is jammer dat mensen wel reageren, maar blijkbaar niet de moeite nemen om alle paginas te bekijken (wat ik me overigens voor kan stellen) pony kan wel degelijk normaal springen!!!

Dewienpongo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 22:09

Jaaaaaaaaaaaaaaaa Mijn beurt!!!

woooooooowww het was een onderlinge wedstrijd!! bij ons op stal waar hebben we het over!! met je stress en ellende! echt mensen leer lezen! 100x dezelfde opmerkingen en al 100x antwoord gehad! prima dat een mening gegeven word maar lees dan GOED als je een reactie op je mening krijgt! pony kan gewoon goed springen zoals jullie zien en dat verrekte riempje zit er gewoon aan! en we zijn idd allemaal ergens begonnen!
wat heerlijk dit!! helemaal vergeten hoe goed iederen z'n frustraties uit op bokt altijd!!
en woutertje is zo ongeveer de meeste verwende pony op stal hier! (op die van mij na natuurlijk! )

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 22:20

Jeetje meiden, het wordt nu wel heel triest. :')
Hier op de pensionstal zouden we het niet eens grappig vinden. Is een mentaliteit denk ik.

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 22:35

Pomski schreef:
het is jammer dat mensen wel reageren, maar blijkbaar niet de moeite nemen om alle paginas te bekijken (wat ik me overigens voor kan stellen) pony kan wel degelijk normaal springen!!!

Da's gek, dat ik op de eerste pagina lees dat de pony nou eenmaal met 4 benen tegelijk springt?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 23:15

Wat een reacties..

Ik moet smakelijk lachen om de foto's.... tot ik even verder keek...

riempje eraan zodat ze niet in de mond zit.. Alleen jammer dat ze die op geen enkele foto vast heeft...............
pony kan normaal springen...

Ik vind het knap dat het meiske blijft zitten!
En ik vind het een leuke combinatie!! :D

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 00:27

Fjord ziet er leuk uit ;)
Meisje op wouter hoort alleen nog geen parcour te springen :n , laat haar maar eerst aan de longeerlijn op de pony alleen mar verlichte zit.
Dan aan de hand balkjes draven (geen teugels gwn alleen het zadel vasthouden )

Daar maar eerst mee aan de slag :) ,want ook op de ''betere'' foto's is het nog niet voldoende om een parcour te springen.

Pony springt leuk ,dus moet het ook voor hem leuk blijven :) , ben van mening dat het niet ''zielugh'' of dierenmishandeling is ,maar ik vind dat je als baas zijnde toch de stem van je dier bent en dit dan niet goedkeurd :n

Verder hoop ik dat je op dit bericht niet zo agressief reageert ,want daar bereik je toch niets mee.. tenminste.. in positieve zin.

succes!

Dewienpongo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 00:38

Chaos schreef:
Jeetje meiden, het wordt nu wel heel triest. :')
Hier op de pensionstal zouden we het niet eens grappig vinden. Is een mentaliteit denk ik.

dan sta jij vast op een hele saaie pensionstal.. bij ons houden we van dolletjes

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 00:42

Wij houden ook van dolletjes. :) Graag zelfs.
Maar wel verantwoord. Als een ruiter nog niet fijn kan meekomen op een sprong (en tuurlijk lukt het niet altijd en het hoeft zeker niet perfect) moet ze dat eerst leren. En dat leer je niet door in een parcoursje je vast te grijpen aan je bokriempje. :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 07:41

Moderatoropmerking:
Er zijn weer diverse berichten verwijderd. In de Boktregels staat duidelijk beschreven dat we respectvol discussieren hier op bokt, en dat we op de bal spelen en niet op de man, hetgeen hier aan alle kanten overtreden wordt. Dit is de tweede moderatoropmerking in dit topic, graag deze regels in acht nemen!

Princenasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 16:20

Ik zie het juist van de andere kant!

Zoon 7 jarig meisje doet wel haar best, en ik vind het al knap dat ze op die shet is blijven zitten.
Het geeft geen voordeel dat ze al wat groter is en die shet als een canon springt door spanning.

Als ik kijk naarmezelf maak ik dit ook verscheinende keren nog mee. Dit is niet omdat ik onervaren ben of dat het paard onervaren is, maar dit is gewoon de spanning en soms het niet passen naar de hindernis.
Dit overkomt zelfs de beste ruiters nog.

jarytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 17:15

Tuurlijk is het knap dat ze blijft zitten, en stel ze valt wel een keer?
Hoe die springt op de foto's, (weet niet of ie dat ook zo doet in het echt? )
Lijkt me het niet verstandig, dadelijk valt ze wel een keer hard, en dan heb je spijt ervan.
Ik zou gewoon lekker gaan dressuren, balkes lopen, en verlichtte zit oefenen!
De fjord springt wel leuk! :j

Lotusmama

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 17:22

Wat een leuk paardje, die fjord! Volgens mij hoef je zelfs als een paard met vier benen tegelijk springt, niet zo achterover te hangen.. .maar goed.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 17:58

Die fjord ziet er echt super leuk uit!!!

De shet is denk ik ook al genoeg over gezegd inderdaad. Ik vind het er totaal niet vriendelijk uitzien en zou het zelf ook nooit zo doen. Als er al foto's van waren, had ik ze zelf voor mezelf gehouden ;) Maargoed, misschien zie je zo dat dit voor beiden ongemakkelijk is zodat er volgende keer niet een heel parcour mee wordt gesprongen op deze manier.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 20:06

Ik heb het hele topic doorgeworsteld en ik snap je frustratie, TS.
Spring je weleens met Wouter en je nichtje thuis? Het kan namelijk ook spanning zijn, die het meisje bij de pony overbrengt. Want de pony kan wel springen!
Heb je misschien nog een foto van je nichtje op de manege? Als ze springt?
Wouter kan goed springen, maar vanaf een foto weet je niet hoe die zit. Misschien springt je nichtje wel netjes op een andere pony. Ik weet het niet.
Verder vind ik het er echt leuk uitzien op Pom.
Maar in je profiel staat dat hij met pensioen is. Hoe zit dat? Nieuwsgierig :D

Pomski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-11 20:16

LoveBodin schreef:
Spring je weleens met Wouter en je nichtje thuis? Het kan namelijk ook spanning zijn, die het meisje bij de pony overbrengt. Want de pony kan wel springen!
Wouter kan goed springen, maar vanaf een foto weet je niet hoe die zit. Misschien springt je nichtje wel netjes op een andere pony. Ik weet het niet.

Dank je wel, deze wedstrijd was op thuis terrein, maar het kan natuurlijk heel goed spanning zijn geweest, het vorige wedstrijdje op ander terrein, ging wel beter!!!

Ikzelf heb geen foto van haar op de manege, zal eens vragen aan haar moeder!!!

Pom mag het inderdaad rustiger aandoen, ze is met sportpensioen! Ze loopt ongeveer 2 keer per week een half uurtje met een jong meisje, niet mijn nichtje overigens, en ik maak ongeveer 1 keer per week een buitenritje met haar!

Zo'n wedstrijddagje is een uitzondering, maar zowel zij als ik genieten daar enorm van, en moet ook zeker kunnen voor een keertje!!!

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 20:53

Wat een leuke pony, springen kan die wel. Dat wordt lekker springlesjes geven! :D
En die fjord ziet er goed uit hoor :j

naomimiracle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 18:46

volgens mij krijgt ze les toch??
maar ik zou haar niet op zo'n pony zetten terwijl ze zelf nieteens normaal mee kan gaan.

doe dan een wat rustiger shet die wel normaal over hindernissen springt,

en ik zat echt te kijken of het nou een echte foto was ofniet! (foto 1)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 18:49

Pomski schreef:
LoveBodin schreef:

Dank je wel, deze wedstrijd was op thuis terrein, maar het kan natuurlijk heel goed spanning zijn geweest, het vorige wedstrijdje op ander terrein, ging wel beter!!!

Pom mag het inderdaad rustiger aandoen, ze is met sportpensioen! Ze loopt ongeveer 2 keer per week een half uurtje met een jong meisje, niet mijn nichtje overigens, en ik maak ongeveer 1 keer per week een buitenritje met haar!

Zo'n wedstrijddagje is een uitzondering, maar zowel zij als ik genieten daar enorm van, en moet ook zeker kunnen voor een keertje!!!

Zo jammer dat je alleen maar reageert op ´postieve´berichten. En bedoel je dat de pony geniet? Kan ik me weinig bij voorstellen...

Annemiek_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 18:52

Wat een geweldige foto's ! _/-\o_
Meegaan met de pony zou beter voor de pony zijn, maar dat is waarschijnlijk al heeeel vaak gezegd in dit topic.
Maar het levert wel super foto's op ! :')

Pomski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-11 19:43

Joolien schreef:
[Dank je wel, deze wedstrijd was op thuis terrein, maar het kan natuurlijk heel goed spanning zijn geweest, het vorige wedstrijdje op ander terrein, ging wel beter!!!

Zo jammer dat je alleen maar reageert op ´postieve´berichten. En bedoel je dat de pony geniet? Kan ik me weinig bij voorstellen...[/quote]

Mischien moet je eens wat beter lezen, een idee hoor!