Wat leuk Mienez. Mijn vrienden hadden ook geluk met hun Apache (€ 33.000)
Sjors
Geplaatst: 25-08-11 21:21
Mienez schreef:
Dat hete ding van valdez heb ik gekocht;)
naam? Gefeliciteerd
Mienez
Geplaatst: 25-08-11 21:22
Ja, ik zag het!! Het blijft toch een beetje een gok hè. Gigolo liet zich ook totaal niet zien maar misschien is dat wel in mijn voordeel. Ik geloof er wel in. Misschien als hij zich wel liet zien dat er veel meer op geboden werd.
Ach met paarden blijft het toch altijd afwachten. Hij heeft zijn naam wel mee (Isabell Werth)
mrjlnx
Geplaatst: 25-08-11 21:24
Was dat niet Gigolo? Vond de naam er al zo grappig bij. Gefeliciteerd met je aanwinst. Heb helaas de laatsten niet gezien... Vond zelf de Apache x Belisar zo mooi.
Dankje:-) Ik heb de laatsten ook niet gezien, maar wel alles bij de presentatie. Ik vond de jazz x furst heinrich er echt bovenuit steken. Echt een prachtig veulen.
OomaaikeoO
Geplaatst: 25-08-11 22:12
Mienez schreef:
Dat hete ding van valdez heb ik gekocht;)
Wat leuk!! Die is,was nu dus van mijn buurvrouw!!
Ik heb niet gezien wat ie in de baan allemaal heeft uitgespookt, maar heb heb wel wat gelezen .
Veel plezier er mee!!
Edit: met de foto/filmdag was ik mee, toen heeft hij zich keurig gedragen, dus hij heeft ook een andere kant
essiesilly
Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-11 22:20
hoiii daar ben ik, einnnndelijk thuis!! wat een drukke dag zeg pfff
jullie hebben goed gespeculeerd, ik heb hem idd terug gekocht.. elk ander veulen had ik natuurlijk voor dat bedrag laten gaan maar ik geloof heilig in guess, hij liet zich smorgens goed zien maar smiddags was hij helemaal op, geen pas was zoals ik van hem gewend ben.. erg jammer maar goed ik weet hoe hij is en heb een mooie deal kunnen maken, hij zal alle kansen krijgen en als alles goed gaat is het zeker 1 voor de hengstenkeuring daarna zal hij ook alle kansen in de sport krijgen
de laatste, charmeur x kennedy verkocht voor 74.000 !! :| naar blue hors
Ben benieuwd naar zijn toekomst! Maak maar een topic over die hengstenkeuring!
essiesilly
Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-11 22:24
laat hem eerst maar gezond opgroeien haha duurt nog wel even voor we bij de HK zijn
lisch
Geplaatst: 25-08-11 22:25
es: mooi dat je een goeie deal heb kunnen maken.! en hij alsnog alle kansen krijgt.! ik wens je heel veel succes met hem.! en ik zal je toot blijven volgen (oa fotos natuurlijk!) ookal reageer ik niet altijd..
essiesilly
Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-11 22:27
dank je wel! en is niet erg hoor dat je niet altijd reageerd hihi