Jeetje, die foto's ook! Wat een enorme wonden, en wat een wonder dat ze er nog is! Ik wens jou ook enorm veel sterkte, en ik hoop mee dat het allemaal goed komt!
Ka_tje
Geplaatst: 23-04-11 22:37
Best heftig wat je paard heeft meegemaakt! de foto's waren best schokkend! Erg veel beterschap aan je paardje en ik zal heel hard duimen voor een goede genezing!!!! ook jij veel sterkte want het zal wel niet gemakkelijk zijn om je paard zo te zien lijden!
Jeetje wat heftig. Toen ik begon te lezen en las dat ze bleef hangen dacht ik, afgelopen zaak. Ze heeft echt geluk gehad dat er geen vitale delen zijn geraakt of ingewanden. Heel bizar is dit zeg! Ook behoorlijk heftige foto's.
Hopelijk knapt het dametje snel op! Als het aan haar zou liggen, wat ik zo lees, moet je heel de dag bij d'r in stal blijven! Haha. Wat fijn dat ze dat nog toont.
Wat een horrorongeluk zeg! Na de eerste zoveel regels heb ik eerst naar het einde gescrolled om te kijken of ze nog leefde, dat was gelukkig wel zo! Wat een immens geluk dat je erbij was.
Hopelijk gaat het snel wat beter met Fifi en gaat ze ook snel wat beter in haar vel zitten, arm ding
Och.. wat naar zeg! Zag er op de foto's echt vreselijk uit! Dan schrik je!!! Ik zou echt flauw vallen als ik mijn paard z'n deken af zou doen en dit zou zien!! Maar super dat er zo snel gehandelt is zeg.. en heel veel succes in Utrecht. Hopelijk daalt de koorts weer snel!
Maartxje
Geplaatst: 23-04-11 23:26
Ik wil jou en je paardje heel veel sterkte wensen, en ik ga duimen voor een goed en voorspoedig herstel!
_Dune_
Geplaatst: 23-04-11 23:30
Wow, wat een horrorverhaal... Dikke pluim voor jullie snelle handelen en samenwerking en natuurlijk heel erg veel beterschap voor je prachtige dame.
Ladynette
Geplaatst: 23-04-11 23:32
Jeetje!! wat heftig, heel veel sterkte en beterschap. ik schrik van de foto's ik ga ook duimen voor een goed en snel herstel! Sterkte!
LisaFalco
Geplaatst: 23-04-11 23:34
Potverdikkie die foto's lieten me toch goed schrikken ! Idd geluk dat je thuis was! Nu maar hopen dat het goed komt!
Wow... heftig zeg... je paard heeft duidelijk een hele hemel aan engeltjes naast zich gehad!
tine10
Geplaatst: 23-04-11 23:50
Hee Nouvel,
Ik begreep in het mentopic dat ik hier de laatste update kon vinden. Fijn dat ze je bezoek zo kon waarderen. Voor jou ook een goed gevoel. Ik denk dat het gezien de grootte van de wond normaal is dat er zoveel vocht en evt ontsteking zit. Niet fijn natuurlijk, maar ze staat op een super plek, waar ze haar heel goed in de gaten houden.
Blijft natuurlijk voor jullie moeilijk, dus bij dezen een dikke
Inoterry
Geplaatst: 24-04-11 02:05
Verdorie Ellis, ik heb het hele verhaal net met kippenvel zitten lezen . Wat een enorme schrik voor jullie . Ik hoop van harte dat je mooie sprookjespaard er weer helemaal bovenop komt.
Wat heftig zeg, heel veel sterkte met haar! Ik vind dit toch niet echt dingen die normaal zijn en eenmaal gebeuren .. mag toch hopen dat dit niet mijn kleine kereltje overkomt..
@Nouvel, na je berichtgeving van Fifi's vreselijke ongeluk, zijn jullie iedere dag in mijn gedachten. Ik wil jullie ook langs deze weg nog heel veel sterkte en kracht toewensen en een spoedig herstel voor Fifi.
jeetje nouvel, ik wist niet dat je een apart topic had. Zit hier weer met tranen in m'n ogen na het lezen.. ontzettende voor jouw fifi en voor jou en ik duim door!
mirgino
Geplaatst: 24-04-11 08:43
wat een wond was dat!
het is heel mooi gehecht! en heel veel sterkte en succes met herstel echt verschrikkelijk om mee te maken,maar wel goed dat je erbij was stel je voor dat je haar pas uren later zo zou vinden
whitneyvdw
Geplaatst: 24-04-11 09:06
ik heb met kippevel je verhaal gelezen,en ik schrok vreselijk van de foto,s,wat heb jij een geluk gehad dat je je paardje nog heeft,en wat een afschuwelijk ongeluk,gelukkig zijn er in utrecht nog knappe artsen.geef je paard maar veel troostvolle knuffels,en ik hoop dat het gauw weer beter gaat met haar,en voor jou nog veel sterkte,het moest vreselijk zijn om je paardje zo te zien.
Jeetje Jemig wat heftig en eng zeg, heb er weinig woorden van, maar met een open mond gelezen..... ik kan best wat hebben, amar die fotos, oh jeetje, wat zul jij geschrokken zijn toen je dat onder de deken vond, ik denk dat je mij had kunnen opvegen..... Echt SUPER dat er zoveel mensen zo achter je staan en je gelijk aan alle kanten hielpen met lakens, trailers en dergelijke, echt super!! Ik ga duimen voor een voorspoedig goed herstel, als je die wonden ziet is het echt een suepr geluk dat er niets vitaals geraakt lijkt te zijn.....
Echt enorm veel sterkte, en dat ze maar snel goed mag herstellen! !:(:)