Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mar_Nimbus schreef:en hoe weet jij nou dat hij vergiftigd was?
niemand, maar dan ook niemand kan zien vanaf een foto in de verte of een dier ziek of vergiftigd is/was.
marjolein88 schreef:hij is onderzocht maar hij is hoogstwaarschijnlijk vergiftigd geweest... en zou zonder trap van een paard vlak er na ook overleden zijn (hij liep eigenlijk al naar zn laatste rustplaats)
Kelly_Taco schreef:Jemig wat een gezeur zeg...
Welkom in de wondere wereld der natuurlijk...
Dit soort dingen gebeuren nu eenmaal..
Wat maakt iedereen zich daar nou druk om?
Eerlijk gezegd vind ik het een mooi gezicht hoe dit verloopt.
De vos kiest er zelf voor om het weiland in te lopen. De ponies reageren zeer instictief op een al verzwakt dier.
Persoonlijk denk ik dat de ponies de vos een grote dienst hebben bewezen.
Als een vos zo traag is dat hij ze niet kan ontwijken is er namelijk iets niet goed met hem.
stef schreef:Yviertje, vergiftiging is door onderzoek vast gesteld, dat heeft TS eerder gemeld.wedgie schreef:Zo is de natuur.
Nee, zo is de natuur niet, in de natuur wordt een dier niet vergiftigd!
Kelly_Taco schreef:suvan schreef:ik wordt hier heel naar van...de vos had gered kunnen worden maar nee, we moeten zo nodig foto's ervan maken.
Gefeliciteerd, je hebt de titel ramptoerist gekregen.
misschien moet je het topic eens doorlezen.. de vos was vergiftigd..
Gefeliciteerd bij deze heb je de titel Doki gekregen
Ugara schreef:ik had En net zoals andere belangrijke dingen ook op camera staan... anders zouden wij domme schepsels blijven
suvan schreef:al Het gaat mij ook om het principe, dat je fijn fotos gaat zitten maken, voor hetzelfde geld was vosje alleen wat grieperig en had hij WEL gered kunnen worden.
pmarena schreef:Achteraf blijkt dat het dier vergiftigd is dus was dit nog niet zo'n slechte dood voor hem misschien , maar dat je op het moment zelf je camera pakt in plaats van dat je ingrijpt vind ik echt te idioot voor woorden
Dan ben je inderdaad geen dierenliefhebber
Je ziet duidelijk dat de vos tegen de ponies zegt : laat me met rust.
Maar die rotbokken vinden het wel leuk speelgoed , en je laat ze gewoon dat dier molesteren.
Op de eerste foto's is al duidelijk dat de ponies niet bang of voorzichtig zijn , of de ruimte van de vos respecteren. Beestje nam waarschijnlijk gewoon de kortste route waar hij naartoe wilde , maar de ponies lieten hem niet verder gaan.
Heldhaftig hoor
Als ze met zijn allen 1 van je ponies zo benaderen waardoor je duidelijk ziet dat die pony in gevaar is , zeg je dan ook : ach het kan ook gebeuren als ik er niet ben , dus laat maar gaan ? Of als er 1 gewond is ? Of als je een oud vrouwtje ziet vallen op de weg , fiets je er dan ook langs zo van : ach het had ook kunnen gebeuren als ik hier niet was , dus ik hoef niks te doen ? Nee toch hoop ik
Maar nu gaat het om een dier dat niet van jullie is en dan laten jullie het maar gebeuren.....dat vind ik jammer.
Ik kan me nog voorstellen dat je op het moment zelf even overdonderd bent en je camera pakt ,
maar om er achteraf nog steeds zo laconiek over te doen daar krijg ik eerlijk gezegd een beetje kippenvel van
Het is al snel duidelijk dat de vos in een benarde positie zit....iemand had best de ponies aan de kant kunnen jagen zodat het diertje zijn weg had kunnen vervolgen , vos veilig , ponies veilig. De vos stond voledig in zijn recht om een pony te bijten , zoals ze hem insluiten....
pmarena schreef:Achteraf blijkt dat het dier vergiftigd is dus was dit nog niet zo'n slechte dood voor hem misschien , maar dat je op het moment zelf je camera pakt in plaats van dat je ingrijpt vind ik echt te idioot voor woorden
Dan ben je inderdaad geen dierenliefhebber
Je ziet duidelijk dat de vos tegen de ponies zegt : laat me met rust.
Maar die rotbokken vinden het wel leuk speelgoed , en je laat ze gewoon dat dier molesteren.
Op de eerste foto's is al duidelijk dat de ponies niet bang of voorzichtig zijn , of de ruimte van de vos respecteren. Beestje nam waarschijnlijk gewoon de kortste route waar hij naartoe wilde , maar de ponies lieten hem niet verder gaan.
Heldhaftig hoor
Als ze met zijn allen 1 van je ponies zo benaderen waardoor je duidelijk ziet dat die pony in gevaar is , zeg je dan ook : ach het kan ook gebeuren als ik er niet ben , dus laat maar gaan ? Of als er 1 gewond is ? Of als je een oud vrouwtje ziet vallen op de weg , fiets je er dan ook langs zo van : ach het had ook kunnen gebeuren als ik hier niet was , dus ik hoef niks te doen ? Nee toch hoop ik
Maar nu gaat het om een dier dat niet van jullie is en dan laten jullie het maar gebeuren.....dat vind ik jammer.
Ik kan me nog voorstellen dat je op het moment zelf even overdonderd bent en je camera pakt ,
maar om er achteraf nog steeds zo laconiek over te doen daar krijg ik eerlijk gezegd een beetje kippenvel van
Het is al snel duidelijk dat de vos in een benarde positie zit....iemand had best de ponies aan de kant kunnen jagen zodat het diertje zijn weg had kunnen vervolgen , vos veilig , ponies veilig. De vos stond voledig in zijn recht om een pony te bijten , zoals ze hem insluiten....