Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
opisop_shop schreef:De mod-opmerking over het respecteren van andermans mening geldt voor beide kanten, dus ook voor TS. Het zou je sieren als je meningen waar je het niet mee eens bent gewoon naast je zou neerleggen ipv te sneren en te temmen. Geldt ook voor de mensen die het met TS eens zijn trouwens, mensen met een andere mening zijn niet meteen zeuren enz. maar gewoon mensen met een andere mening. Maar ja, dat bekt natuurlijk lang zo lekker niet he
Ze mogen hun mening vertellen, en zelfs adviezen geven..
De klik is er zo te zien al en eerlijk is eerlijk: ik zie véél liever dit dan een driejarige die net zijn datumpje heeft gehaald waarmee alles gerechtvaardigd wordt en die al gelijk aan 10 nieuwe indrukken tegelijk moet wennen. Voor mij zijn dit fijne, ontspannen plaatjes. Veel succes nog samen!!
Ik ben gewoon benieuwd naar de foto's, dus logisch dat ik het zeg, in mijn ogen in de hoop dat ze er iets aan doet dat ook ik de foto's kan zien. 
Dit soort dingen gebeurt onverwachts en in de opwinding tja dan vergeet je de veiligheid gewoon,tuurlijk is dat niet verstandig maar ja het is al gebeurd en goed afgelopen.