Deze foto's zijn echt te lief....... Wat een ongelooflijke schattige foto's. Zo klein als ze zijn, zo heerlijk genieten ze!!Een duidelijke paardenmeid, die geboren is met de liefde voor paarden
MLoeser schreef:Lindy1982 schreef:Dank je wel wat een super leuke reactie's Heb nog wel meer foto's ze was toen aan het mennen met een andere mini samen met joscaaDat schreeuwt toch om een vervolg topic? (mag trouwens pas na een week)toch niet als hij bij mennen itp staat
Lindy1982 schreef:MLoeser schreef:Dat schreeuwt toch om een vervolg topic? (mag trouwens pas na een week)toch niet als hij bij mennen itp staat Maak het topic maar aan
Moet je nagaan, dat dit de eerste keer was dat die twee elkaar zagen. Ik zei het toch Lin, Missy is gek op aandacht en kindjes, haha. Ik ben nu oppassen tot uurtje of half 11. Voor die tijd heb je de Ginger foto' s wel in het topic he?
Grrrrrrr, hahahaha. Nou, dan wacht ik het af. Als je dr maar in zet over me sulky & dat 't de dochter van Miss is
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Zoo schattig!!! Nummer 7 en 8 zijn echt zo lief! Leuk om af te drukken!