Wauw.... wat een reacties!!! Wat ontzettend leuk om al die lieve, leuke reacties en felicitaties te lezen!
Ik weet even niet meer wie het was maar 1 bokker had neergezet dat ze mijn beenwerking stoorde en daar moet ik haar in dit geval gelijk in geven. Vince valt enorm terug in de ring maar dit keer bleef ze er fijn aan trekken. Mede omdat natuurlijk ze me niet in de steek liet maar ik heb er ook meer dan normaal eraan moeten werken, daarom misschien mijn heftigere beenwerking. Meestal heb ik dit niet, zie hiervoor mijn Youtubekanaal voor meerdere filmpjes om te bekijken
Verder ben ik nog steeds aan het genieten. Vince zijn stal is helemaal versierd en voelt ook wel dat er iets speciaals is gebeurd. Bedankt iedereen
heey ja dat was ik sorry hoor maar het ziet er zo super mooi uit en dan indd je benen ik had indd even op jouw kanaal gekeken net ziet er veel beter uit ja was ook niet gemeen bedoelt ik doe het je echt niet na respect
Wow Saskia, wat een super nette prestatie van jullie zeg Het ziet er ook erg fijn uit, van harte gefeliciteerd en geniet nog maar even van je roze wolk