Hier ook een mee-duimer. Veel sterkte, hoop met jullie mee..!!
Kiara04
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-10 19:00
Met Big Mac gaat t goed,hij wilde zelfs toen de andere gek gingen doen meedoen,maar toen heb ik hem maar even apart gezet,hij moet het rustig aandoen,en teveel opwinding is niet goed nog. Hij heeft nog twee dagen pillen en dan moet hij het zelf gaan doen,word dus heel even spannend,maar heb er wel vertrouwen in,hij is zelf alweer vrolijk, .
Liefs Cindy.
Eevee
Geplaatst: 27-12-10 19:09
Super de super zeg!! Dit is idd het prachtigste wat je hebt kunnen krijgen voor kerst... Big Mac geeft niet zomaar op! Het is een kanjer die jullie niet zomaar verlaat
mooi dat het weer goed gaat, wel heel slim van je om het nog even rustig aan te doen. Dit soort dingen hebben gewoon even tijd nodig. Veel sterkte met het verdere herstel!
grid
Geplaatst: 27-12-10 22:47
Fijn dat ie alweer zo vrolijk is en nu alleen nog ff duimen dat ie het zonder pillen ook goed gaat doen *duim duim*
Angeliekje
Geplaatst: 28-12-10 09:23
Supernieuws! Hopelijk komt hij er helemaal bovenop! Hij is behoorlijk sterk dat hij hier al helemaal overheen gekomen is!
Kiara04
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-10 09:25
Angeliekje schreef:
Supernieuws! Hopelijk komt hij er helemaal bovenop! Hij is behoorlijk sterk dat hij hier al helemaal overheen gekomen is!
Ja inderdaad,zelfs de veearts stond ervan te kijken,ik was al verliefd op hem,maar mijn liefde groeit nu met de dag nog veel meer,hij wilde gewoon nog niet weg bij ons, .
Gisteren de schrik van mijn leven gehad,was aan het uitmesten en hoorde een harde knal van waar Big Mac stond,ging ik vlug kijken bleek dat hij zich verschrokken had voor een vogel,en met snel weg willen lopen tegen de muur was gelopen, .Hij keek me echt aan van,wat was dat nu? Gelukkig was er niks aan de hand,maar je merkt wel dat je dan toch nog constant op je hoede bent. Vandaag zijn laatste pil en dan moet hij het helemaal zelf gaan doen,toch wel een beetje eng idee, . Maat het is een kanjer,dus we gaan helemaal herstellen, .
Liefs Cindy.
Boras
Geplaatst: 29-12-10 09:13
Wat zul je geschrokken zijn! Ik hoop dat de komende tijd zal blijken dat Big Mac helemaal zal herstellen.
_Patrick_
Geplaatst: 29-12-10 11:27
Dat was schrikken ik hoop dat hij verder goed blijft herstellen!
Met Big Mac gaat het tot nu toe goed, ,we blijven hem goed in de gaten houden,maar hebben voorzichtige goede hoop dat hij de oude gaat worden op lange termijn, . Voor mijn dochter ga ik op zoek naar een leenpaardje ofzo,zodat zij gewoon kan blijven rijden en Big Mac op zijn eigen tempo kan herstellen. Hopelijk word 2011 een beter jaar voor ons,maar we blijven heel positief! Voor jullie allemaal een supergezellig,gezond,gelukkig en vooral vol met paarden 2011,
Liefs Cindy en familie, .
coydog
Geplaatst: 01-01-11 13:22
Fijn dat het goed blijft gaan, moet je ook echt een soort revalidatieprogramma afwerken? Wens jullie een heel positief en gezond jaar toe, het is in ieder geval nu al goed begonnen.