Niels schreef:Asjeblieft niet zeg. Ik vind het zo prima geregeld.
Ook goed, dan hou je het zoals het nu is.
Maar in ieder geval geen NK titels op dit festival. (het heet ook een festival

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HumbleTalent schreef:1. Maak het een WRAN Kampioenschap zoals Niels ook voorstelde. Daarmee haal je de misleidende suggestie weg dat iets een Nederlands Kampioenschap is en geef je mensen een realistisch beeld van de gewonnen titel.
HumbleTalent schreef:Binnen de westernsport kán je geen echte Nederlands kampioenschap titels uitgeven behave bij de DRHA
HumbleTalent schreef:AQHA/APHA/etc ook bull, niet iedereen mag mee doen
HumbleTalent schreef:dus ook niet een daadwerkelijk Nederlands Kampioen. De DRHA komt nog het dichtsbij met een behoorlijke cover aan deelnemers
Stuiter schreef:Klopt het dat er alleen maar wordt gepraat over pleasure/hunter (NSBA) en reining?
Versatile horse, trail, westernriding zijn toch ook onderdelen van de westernsport?
Stuiter schreef:Ik rij dan wel L2, maar de linten waar ik voor mijn gevoel best mijn best voor heb gedaan kan ik eigenlijk wel in de prullenak gooien?
Stuiter schreef:Tuurlijk niet! Jij was op dat moment in die bepaalde klasse de beste, dus daar mag je met recht trots op zijn. Het wil niet zeggen dat je de beste van Nederland bent, maar wel van die ruiters in die klasse op dat momentMaar als ik het goed begrijp stellen de titels die je hier haalt niet veel voor? Ik rij dan wel L2, maar de linten waar ik voor mijn gevoel best mijn best voor heb gedaan kan ik eigenlijk wel in de prullenak gooien?
dapperdier schreef:Ik wil alleen even kwijt dat ik me zo nu en dan afvraag bij het lezen van dit topic of mensen zich ook beseffen dat er ruiters zijn zonder `rassenpaard`en die dus ALLEEN bij de Wran kunnen starten. Ik krijg altijd een beetje `onder geschoven kindje`gevoel, alsof je niet meetelt als je niet een rassenpaard hebt en niet aan reining doet. Wat ik had begrepen van het invoeren van de levels was dat men de westernsport wat laagdrempeliger wilde maken, maar het lijkt er zo nu en dan op dat dta niet echt leeft onder de andere beoefenaars. Als het echt zo is dat de sport pas sport is met een `echt paard`moet ik mijn hoed dan aan de wilgen hangen en wachten tot mijn tinkertje de eeuwige jachtvelden kiest, want ik kan geen twee paarden onderhouden en de Blizz gaat echt niet, never , nooit weg niet. Kortom, ik pleit lekker voor de hobbyist die mee kan rijden en kan blijven hopen op een titel. Het maakt mij niet zoveel uit hoeveel hoofdletters ervoor staan ( WRAN, AQHA, DAWRA, FNW, BLABLA) en wie mijn mederuiters zijn, als ik maar kan blijven rijden en genieten.
dofuzz schreef:voor de 1000ste keer hier : NRHA, NCHA, NRCHA EN NSBA ZIJN DISCIPLINE VERENIGINGEN EN OPEN VOOR ALLE RASSEN£
zolang jouw paard van ver of nabij tot de familie equus behoort kan je hierin rijden, zonder limieten van hoogte, breedte of diepte!!!!!