Apassionata

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jolmer20

Re: Apassionata

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:26

Dat arabiertje ben ik ook helemaal verliefd op! Heb ik ook foto's van gemaakt haha.

Dus als ik het goed begrijp ging het vandaag ook weer mis met die 6 paarden?

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:30

Champie_Me schreef:
ik ben ook net geweest...
...
over die man met de 6 paarden waarbij er iets mis ging... ik zag het gebeuren, er hing 1 leidsel nog los tussen de achterste paarden en ik vermoed dat er een in is gaan staan en hij de voorste moest laten lopen omdat het anders te gevaarlijk werd... verder zaten paar 2 en paar 3 in de knoei maar die leidsel was achteraf ook kapot zag ik bij de laatste keer... dus dan is er wrss toch 1 in gaan staan... verder merkte mn moeder op dat nadat die balk eraf gevallen was een paard verschroeide haren op zijn benen had...

daarnaast natuurlijk nog dat paard dat onderuit ging bij die roemenen(?) ook niet ideaal... verder leek die 'shadow' in zijn eerste rondje ook niet bepaald lekker te lopen??

Maar ik ben gisteren geweest. Ging vandaag dan gewoon weer hetzelfde mis? Bij ons viel er trouwens geen balk af.

En welke was Shadow? Ik hoorde wel dat ze zouden komen maar kreeg tijdens de show niet mee wie het waren.

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:33

ohwnee wacht volgens die man was de premiere vandaag van die shadow... die pony die in de film van 'penny' gaat spelen... maar die man ging het idd weer mis... na wat klooien is het hem uiteindelijk wel gelukt maar 1 van de paarden in het midden was toen ze stil stonden alleen maar aan het stijgeren...

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:34

jolmer20 schreef:
Dat arabiertje ben ik ook helemaal verliefd op! Heb ik ook foto's van gemaakt haha.

Dus als ik het goed begrijp ging het vandaag ook weer mis met die 6 paarden?

yep.... toch zonde voor als ze al zo een poosje draaien...

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:35

Was gister ook, kwam er nog zo'n tut van achter en die heeft hem weer vooruit gekregen. Denk dat ze die beter uit de show kunnen doen. Vond die hele verschijning niks.

Dat die pony's van die Pennyfilm er waren hoorde ik inderdaad ook. Maar welke dat nou waren geen idee. Zag wel een zwarte shet lopen met een kerstmuts voordat de show begon. Wie weet?

AnkeFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:36

jolmer20 schreef:

Foto's gemaakt?? Zien!!! :D Ik moet helaas nog 1 nachtje slapen...

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:37

Haha ik ga ze maar eens op de computer zetten inderdaad. Kijken of ze nog een beetje zijn gelukt :P

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:43

nee het was geen shet, het was een grote pony (leek van afstand bijna zelfd een paard..)

had wel een bizar mooie frontriem :P

maar vond het erger dat een roemeen (?) die van die stunts uithaalde onderuit ging met zn paard... en verder die stangen en helemaal die sporen brrrr.....

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:44

jolmer20 schreef:
Haha ik ga ze maar eens op de computer zetten inderdaad. Kijken of ze nog een beetje zijn gelukt :P

stuur ze zo ook ff naar mij als je wil :P was mijn camera vergeten :(

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:45

Oh die! Dat was Shadow dan? Maar die ''rakker'' was dan wel denk ik die pony die van te voren rondjes liep.

Ik zal een paar foto's sturen ja! Moet ze eerst allemaal uitzoeken haha

ManonWL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:46

Even meegelezen maar is dat niet dat zwarte paard met die frontriem die zo erg blingt.
@jomer20: waarbij ik zei die frontriem wil ik ook :P

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:51

lovekoos schreef:
Even meegelezen maar is dat niet dat zwarte paard met die frontriem die zo erg blingt.
@jomer20: waarbij ik zei die frontriem wil ik ook :P

we bedoelen idd allemaal t zelfde... zwart paard/pony volgensmij was hij best groot??

ManonWL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:52

o dacht ook dat het een paard was die bij de show hoorde :+
hoorde wel wat over de penny shadow film maar kon net als iedereen hier uit het topic er niet uithalen dat het dat paard was.
wel een mooi beestje!

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:53

hahah ja inderdaad lovekoos. Die ja haha.
Ben nu met de foto's bezig. Pff weer veel te veel gemaakt haha

ManonWL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:55

ja je moet snel foto's plaatsen!
dan ben je gelijk de 1ste hier op bokt want zag nog geen foto topics.

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 20:58

haha okee :P ja dat wel haha. Ben druk bezig met uitzoeken haha

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 21:01

Die zwarte liep inderdaad niet lekker.Ik zag bij die twee schimmels die over dat vuur sprongen zeg maar van te voren al dat ze zwarte knieën hadden. Ik zat ook te kijken van die sporen en ze hadden flinke bitten in. Vindt het wel mooi maar wat tegen vallen net als vorig jaar. Is niet allemaal even natuurlijk. Maar dat is dressuur en springen ook niet. Ik vond die val van dat paard zelf wel erg soepel gaan. Viel niet heel hard volgens mij. Was precies voor mn neus en zat op eerste rij. Gewoon evenwicht verloren denk ik. V kwijt denk ik. Volgend jaar maar niet meer 64 euro is mij te duur.

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 21:45

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 22:47

soepel ging het niet nee sommige dingen. de dressuur viel me technisch wel wat tegen zoals al meerderen zeiden.
sommige paarden hadden de mestvlekken nog op de kont, sommige stonden gewoon groot nummers op zoals nm 65..

niemand die die zwarte en witte in het midden die passage(of piaff ) deden? die witte deed het inderdaad maar die zwarte..

die onderuit gleed van die stuntrijders heb ik eerder zien gebeuren. ze lopen hard door die bocht.. (was op gras dan met andere groep)
ging volgens mij wel goed daarna. gleed meer onderuit. die man had mazzel dat hij er niet onderhing.. (was wel andere man dan die eronder hing) ze zijn wel vallen gewend vermoed ik rolde zo mooi door.

een van die witte paarden ging paar keer extra rondje terwijl dat niet de bedoeling was volgens mij. of juist heel kort en dan ging die man maar tegelijk achter die andere aan. die al kwam. wel goed opgelost elke keer.

de truc van onder het paard door heb ik eerder wel eens soepeler zien gaan maar toch knap!
die voor de borst langs was super.

die losse act met dat vrijheids dressuur was mooi.

die man met 6 paarden en er achter op staan,.. ik zat op rij een tegenover die hindernis. een van de 2 paarden in het midden ging langzamer dan die er naast.. hij wou niet echt,, trapte die balk eraf... waarna het op de grond ook brande.. die vrouw die die balk zonder handschoenen terug wou leggen brande bijna haar handen..

hij sprong er af.. volgens mij lag alles door de war.en was het niet veilig meer. laastse ging hij toch ging wel goed zonder de balk te raken. maar wel een risico als het de dag ervoor ook al misging? hij bleef wel staan als ze hard door die bocht renden na de hindernis..

shire was wel mooi gezicht. die shet ach ja.. pittig ding zeg. aan het eind duwde hij bijna die vrouw om.

die loslopende 3 pony's was wel grappig gewoon met elkaar spelen waren vast hengsten.

ijslanders ruiters hadden er echt plezier in! lachende gezichten.

maar het was wel voor een keer leuk. ik ga niet weer voor 64 euro.

de poffertjes waren lekker :)
Laatst bijgewerkt door Christiene op 27-12-10 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 22:49

Ik ben uitgenodigd,

Ik ga morgen om 3 uur!

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 01:06

Ik ben inmiddels ook geweest, vond het toch wel erg leuk. Ik had hier op Bokt veel slechte reacties gelezen, dus ik hield wel een beetje rekening met onvriendelijk gedrag tegenover de paarden, maar ik vond het eigenlijk wel meevallen. Okee, de dressuur was misschien technisch niet helemaal goed, maar van streng handgebruik en spoorgebruik heb ik niet echt veel gezien. De paarden werden ook vaak beloond met een klopje op de hals en als er iets fout ging werden ze niet afgestraft.

Die stunters vond ik echt heel gaaf. Hield ook wel even m'n hart vast, je kan echt hard vallen. Zelfde geldt voor de man die staand op 2 paarden ging springen met eerst 2 en later 4 paarden ervoor. Het ging in de show die wij hebben gezien ook niet helemaal goed, 2 paarden liepen een beetje te vervelen met elkaar en hij kon een keer ook niet blijven staan. Gelukkig viel ie niet, maar gleed ie gewoon op de rug van een van de paarden.

Die vrouw die vrijheidsdressuur deed vond ik echt heel leuk. Lekker ongedwongen, de paarfjes hadden echt respect voor haar en hadden er zelf ook plezier in. :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 01:07

jolmer20 schreef:
Veel plezier! Wel poffertjes eten heh?! Zie dat je uit Den haag/scheveningen komt dus denk dat je paviljoen malieveld wel kent. Daar zijn de poffers van haha. Okee okee, genoeg reclame :P

haha hebben geen poffertjes gegeten xD (helemaal niets gekocht btw :P )
Maar indd, dat paviljoen ken ik :)) Vroeger heel vaak gegeten :P
Kom dr nu nog dagelijks langs xD

Vond t leuk , maar vond sommige stukken ook tegenvallen!
Niet alles ging goed helaas.
Voor de prijs die wij hebben betaald vond ik t dik waard, maar voor 65 euro vind ik het veel te veel!
Die met die 5 paarden was echt gaaf <3
Show was aan de foto's van vorig jaar te zien heel anders in elkaar gezet dan vorig jaar :P
Was nog nooit eerder geweest!
Maar ze kondigden nu al aan dat voor de show van volgend jaar al kaarten te koop zijn _O-

HenkjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 01:08

Pfff... ik zat naast 2 pennymeisjes die alles geweldig vonden, vooral de dressuur... dat was al vermoeiend...
De loslopende paarden vond ik het leukste, die waren ook zo lekker met elkaar aan het klooien :)

En inderdaad de stuntrijders en het technische van de dressuur, daar deel ik jullie mening. Maar ik zag inderdaad ook wel veel beloningen naar de paarden toe

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 01:12

jaah dat vond ik ook het leukste :D (die loslopende paarden), whaha xD

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 01:49

ik zeg ook niet dat er heel gemeen gereden werd maar om nou te rijden met joekels van sporen en alleen maar stang en een klein beetje op trens was naar mijn idee niet nodig... mbt niet straffen wel belonen ben ik het wel eens, dat deden ze wél netjes...!

alleen vond ik spoorgebruik écht teveel overigens waren er ook stangen waarbij de scharen bijna in 1 lijn stonden met de teugel dus dat vond ik ook echt veel te veel... als het echt nodig was; oke, vooruit!! maar ik weet zeker dat 9/10 die grove sporen niet nodig heeft maar het met een klein knopspoortje ook wel af had gekund! die sporen leken gewoon bijna lange dikke spijkers die omgebogen waren met een wieltje er op met tandjes... brrrrr....