Yv_ schreef:Zag net dat ik een paar pagina's had doorgeklikt, dus wat info had gemist. Hebben ze toevallig al iets laten weten over de rekening? Is Prio verzekerd? Bedoel ik niet banketstaaf hoor, maar het lijkt me echt een ontzettend dure grap! Dierenartsen hebben natuurlijk al een aardig uurtarief..
Wond ziet er wel al stukken beter uit dan de eerste paar foto's zeg! Ga je over 2 weken zelf beginnen met de wondverzorging, of komt er nog om de zoveel dagen een dierenarts naar jullie toe? Weet je ook met welk middel de wond nu behandeld wordt op de kliniek?
Hoi, ja gelukkig is Prio verzekerd dus ik moet 25% zelf betalen. En de rekening krijg ik steeds per maand dus ik weet precies tot hoe ver ik kan gaan. Maar een aardig kosteplaatje is het inmiddels al wel hoor! Maar ach alles voor mijn vriendje he!
De wond ziet er idd een stuk beter uit he! Als ie thuis komt ga ik waarschijnlijk zelf een deel zelf doen en een deel door de DA.
Maar wat ze er toen op gedaan hebben weet ik niet meer, nu zit er gewoon een antibiotica op geloof ik. Zal het nog wel eens precies navragen wat er op gaat. Voor mij is het het belangrijkste dat ie er boven op komt en straks weer lekker rond kan hobbelen.