Paniek *foto's kunnen schokkend zijn*

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

goldy007Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-10 00:12

Yv_ schreef:
Zag net dat ik een paar pagina's had doorgeklikt, dus wat info had gemist :+. Hebben ze toevallig al iets laten weten over de rekening? Is Prio verzekerd? Bedoel ik niet banketstaaf hoor, maar het lijkt me echt een ontzettend dure grap! Dierenartsen hebben natuurlijk al een aardig uurtarief..

Wond ziet er wel al stukken beter uit dan de eerste paar foto's zeg! Ga je over 2 weken zelf beginnen met de wondverzorging, of komt er nog om de zoveel dagen een dierenarts naar jullie toe? Weet je ook met welk middel de wond nu behandeld wordt op de kliniek?

Hoi, ja gelukkig is Prio verzekerd dus ik moet 25% zelf betalen. En de rekening krijg ik steeds per maand dus ik weet precies tot hoe ver ik kan gaan. Maar een aardig kosteplaatje is het inmiddels al wel hoor! Maar ach alles voor mijn vriendje he!
De wond ziet er idd een stuk beter uit he! Als ie thuis komt ga ik waarschijnlijk zelf een deel zelf doen en een deel door de DA.
Maar wat ze er toen op gedaan hebben weet ik niet meer, nu zit er gewoon een antibiotica op geloof ik. Zal het nog wel eens precies navragen wat er op gaat. Voor mij is het het belangrijkste dat ie er boven op komt en straks weer lekker rond kan hobbelen.

robindanique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 00:15

dat ziet er echt schokkend uit! heel veel sterkte & beterschap ..

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 00:21

jemig wat een wond!

ik ken een paard die ook op die plek een flinke wond had.
dat is ook goed gekomen. gelukkig ook zonder wildvlees.
je zag er later nog ietsjes wat van. als je wist waar je moest kijken.

goldy007Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-10 14:36

paardenfreak schreef:
jemig wat een wond!

ik ken een paard die ook op die plek een flinke wond had.
dat is ook goed gekomen. gelukkig ook zonder wildvlees.
je zag er later nog ietsjes wat van. als je wist waar je moest kijken.

Dat hoop ik ook als resultaat te krijgen! Al zit er wel wat wildvlees maakt me niet uit
als ie maar niet in z'n beweging belemmert word! Dank je voor je reactie

Topske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 14:37

Oh wat erg zeg.. Nee dat weet ik niet. Mijn paard heef het ook gehad. is nu een mooi litteken. Maar niet zo erg als dit :( Wat erg voor je zeg..

goldy007Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 18:02

Vanmorgen weer even bij ons Prio'tje geweest. De wond zag er weer een stuk beter uit. Ik zal de foto's vanavond weer even uploaden.
Je ziet nu de wond echt kleiner worden. Ben het op en neer rijden wel spuugzat hoor! En als er straks sneeuw ligt,brrr, moet er niet aan denken.
Ik denk dat ie volgende week mee naar huis mag, althans dat hoop ik! Prio was weer super braaf met de wissel. Hij word alleen een beetje chagerijnig. Wie weet hoe ik hem een beetje kan bezig houden op stal? Tot straks X Cindy

Memss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:05

Ik heb voor die van mij een hooinet met kleine mazen/gaatjes gekocht.
Als we nu 's morgens voeren, hangen we er bij haar dat hooinet in. Is ze toch een flinke tijd mee zoet :j
Verder is ze ook gek op dr Himalayasteen!

Junior2019

Re: Paniek *foto's kunnen schokkend zijn*

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:12

hoe was het met mijn paard???Ik verwonder me altijd zo hoe prio blijft rommelen en zoeken in het stro.Nou het gaat nu opschieten voor jullie.Morgen verwisselen ze het bij Jessie.Hoelang rij jij erover.Ik ga om de dag en doe er 45 min. over als ik flink doorrij

Mir_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 19:01

Ik volg al een tijdje je topic, maar wat een heftig verhaal, en wat een wond. Ik herkende vandaag je paardje van de foto's! Mijn paard staat momenteel tegenover jouw paardje in de kliniek.
Ik wens jouw en Prio veel sterkte hoor! En ik blijf je topic volgen.

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 19:24

Mir_horses dan staat hij ook tegenover die van mij .Die staat nl naast prio in de kliniek.Die vos met ook dat been in het verband

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 19:33

hey Cin!
het ziet er al beter uit, maar wat een plek nog zeg!
bij dj was het 2 weken voor hij naar huis mocht toch al wel bijna dicht...
en jammer he dat ze telkens wildvlees weg moeten snijden, kan het niet dichten

ik hoop dat hij snel naar huis mag idd voor het erge weer enzo
(dj loopt trouwens flink in de rondte te rennen, echt bizar, hij heeft er alleen niks van geleerd :+ nog steeds overal de baas over en macho doen)

Mir_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 19:40

jessie84 schreef:
Mir_horses dan staat hij ook tegenover die van mij .Die staat nl naast prio in de kliniek.Die vos met ook dat been in het verband

Jah die heb ik inderdaad ook gezien! Gut straks hebben we een heel Bokt reunie in de kliniek. Liever buiten de kliniek hoor ;) .

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:07

ja het is fijn dat het er is maar je kan er beter niet komen

goldy007Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-10 11:13

jessie84 schreef:
hoe was het met mijn paard???Ik verwonder me altijd zo hoe prio blijft rommelen en zoeken in het stro.Nou het gaat nu opschieten voor jullie.Morgen verwisselen ze het bij Jessie.Hoelang rij jij erover.Ik ga om de dag en doe er 45 min. over als ik flink doorrij

Hey, Jessie stond vrolijk in d'r box rond te kijken hoor! Ze had alleen d'r brok niet op,viel mij op! Maar hoe gaat het met haar? Heb je al iets gehoord over hoe lang ze nog moet blijven? En over het herstel enzo? Ik rij er een dik half uur op en ga op het moment maar 2x in de week. Het kost al genoeg en als ik zo vaak op en neer zou gaan kost het ook nog eens een hoop aan benzine. Dus 2 keer per week ff lekker poetsen en knuffelen en vooral goed verwennen!

goldy007Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-10 11:18

Mir_horses schreef:
Ik volg al een tijdje je topic, maar wat een heftig verhaal, en wat een wond. Ik herkende vandaag je paardje van de foto's! Mijn paard staat momenteel tegenover jouw paardje in de kliniek.

O jee wat heeft jou paard gedaan? Ben je gisteren middag binnen gekomen? Want ik was er s'morgens en toen was die box nog leeg.
Maar hahaha ja straks hebben we een hele Bokt gang daar! Prio, Jessie en jou vriendje! Doen we dan als de beestjes genezen zijn dan ook een keer een Visdonk reunie? Lekker rustig bosritje ofzo :Y) Hihi. Groetjes Cindy en Prio

goldy007Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-10 11:29

CindyUniek schreef:
hey Cin!
het ziet er al beter uit, maar wat een plek nog zeg!
bij dj was het 2 weken voor hij naar huis mocht toch al wel bijna dicht...
en jammer he dat ze telkens wildvlees weg moeten snijden, kan het niet dichten

ik hoop dat hij snel naar huis mag idd voor het erge weer enzo
(dj loopt trouwens flink in de rondte te rennen, echt bizar, hij heeft er alleen niks van geleerd :+ nog steeds overal de baas over en macho doen)

Hey Cin,
wat goed om te horen dat t met DJ zo goed gaat! Alleen jammer dat ie er niks van geleerd heeft!
We gaan het laatste stukje waarschijnlijk thuis doen want het kosteplaatje is al heeeel groot. En daarbij ze wisselen nog maar 1x per week het verband en dat kan mijn eigen dierenarts ook doen. Verder doen ze daar niks aan hem, geen medicatie ofzo. Dus dat kan thuis ook! Vind het fijn dat ie daar staat maar ik moet ook reeel blijven het kost gewoon een hoop geld al ben je verzekerd!
Geef DJ en rest een knuffel. Groetjes Cindy

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 11:33

Ohh wat moet je je doodgeschrokken zijn zeg!!!
Veel sterkte met het herstel van je paardje!

jesicaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 19:43

wat een enge wond
maar je heb gelukgehad :P

Mir_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 21:48

goldy007 schreef:
Mir_horses schreef:

O jee wat heeft jou paard gedaan? Ben je gisteren middag binnen gekomen? Want ik was er s'morgens en toen was die box nog leeg.
Maar hahaha ja straks hebben we een hele Bokt gang daar! Prio, Jessie en jou vriendje! Doen we dan als de beestjes genezen zijn dan ook een keer een Visdonk reunie? Lekker rustig bosritje ofzo :Y) Hihi. Groetjes Cindy en Prio

haha dat bosritje klinkt leuker als in de kliniek ;) .
Monty heeft een gebroken elleboog, 4 maanden geleden is er een plaat met schroeven ingezet. Vandaag zijn deze er weer uitgehaald. Dus hij moet nu nog een tijdje blijven voor wondcontrole en AB te krijgen via infuus.

horseys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 12:28

mijn paardje is begin juli in het draad gekomen, ze heeft daarbij echt een grote wond opgelopen op het pijpbeen.
Ze heeft ruim 3 maanden op stal gedaan met haar been in het verband, na die 3 maand hebben we het verband verwijderd en haar
hele been inclusief de wond ingesmeerd met groene leem. En dat werk perfect! de wond genast heel mooi, tuurlijk blijf je wel een litteken zien (helaas)
Heb het rijden de laatste weken weer opgepakt en het gaat prima! Weet zeker dat het met jou paardje ook goed gaat komen!!! FF doorzetten (wat erg moeilijk is en langdurig)
maar het komt goed! weer ik zeker!

Mir_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 22:33

Hoe is het ondertussen met hem??
Ik hoorde dat je lekker naar huis mag met hem?!!

goldy007Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-10 22:36

Mir_horses schreef:
Hoe is het ondertussen met hem??
Ik hoorde dat je lekker naar huis mag met hem?!!

Hey! Ja hij mag mee naar huis!!! Jippie! Maar ik weet nog niet wanneer we hem ophalen. De wegen zijn hier heel slecht, heb ik weer natuurlijk!!
Het gaat goed, het verband is er sinds dinsdag af. Prio blijft ook mooi van de wond af en hij mag dus zonder verband mee naar huis! Waarschijnlijk nog een weekje of 2 boxrust en dan langzaam aan opbouwen met stappen. Ben zo blij!!!

yosfunprints

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 22:40

jeeetje wat een verhaal en wat een foto's.
HEEL VEEL STERKTE EN SUCCES!!!

Memss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 23:38

Oeh wat fijn dat ie mee naar huis mag! Inderdaad even flink voorzichtig zijn met die gladde wegen!

Fijn dat ie ook van de wond afblijft! Die van mij zat telkens met haar tanden aan het verband te trekken.. ^)

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 13:34

Oh damn! Das een behoorlijk wond! Gelukkig word er goed voor m gezorgd ;)
Maar een beetje extra verwennen de komende tijd!! :))