nu heb ik dus de zware taak om de volgende keer nog wat beters te verzinnen haha.dat word tenen kraken ben ik bang !!!
nou gaapje, ik heb ze net aan mijn husband laten zien, die zag er de humor niet van in. Ben ik dan toch met de verkeerde getrouwd?
kleinvosje schreef:nou gaapje, ik heb ze net aan mijn husband laten zien, die zag er de humor niet van in. Ben ik dan toch met de verkeerde getrouwd?Haha dat denk ik wel Husband, wat is er aan het handje met jou ????
Hahaha leuk! Eigenlijk moet je voor de grap zo'n foto in het toppic: ben ik te groot/zwaar voor mijn pony plaatsen..
Sterre schreef:Haha, very charming !Ook snuifje ziet er prachtig uit met d´r roze ogen !oeeee dat ga ik hem niet vertellen, snuifje is een echte vent
Deze vind ik nu echt super leuk !!!Ha ha zou ik ook zo gaan doen, weet alleen niet of ik 3 anderen zo gek krijg.Leen je de pakken ook uit ??? Of verhuur je ze ????
xan schreef:Deze vind ik nu echt super leuk !!!Ha ha zou ik ook zo gaan doen, weet alleen niet of ik 3 anderen zo gek krijg.Leen je de pakken ook uit ??? Of verhuur je ze ????Ik meld me aan! lachen!
Hahahah, ik zou niet eens op kunnen stappen van het lachen denk ik. Dik respect hoor! Dat jullie dat durven, zo in je onderbroek
Ja heel veel buikpijn, en bijna natte pakken haha.Topic van het jaar hihi, nou hij gaat wel als een speer he !!!
Geeee-nieeee-aaaaaal!!! Tis dat ik belachelijk veel kiespijn heb anders had ik me helemaal stukgelachen!!!
Die eerste foto van Sas met Snuif En de muziek die jullie hadden was echt geniaal Jammer dat er geen foto's zijn van het gelonk naar de jury