nog niet, ik heb verder nog niks ontvangen over wat nou de bedoeling is, dus ik doe maandag iig even een belletje
darwin
Geplaatst: 23-10-10 20:44
Ik weet ook nog niets over het programma, maar ze dachten dat we zaterdag en zondag moesten rijden en misschien 2 x per dag, maar ik heb er nog niets van gehoord.
Wij zitten erover te denken om op vrijdag te gaan, maar is dat wel de moeite? er staat nog niet echt een programma op, maar ik denk dat er niet zoveel shows enzo zullen zijn deze dag of wel? Nou gaan we ook wel vooral voor de stands, maar een leuke show tussendoor is ook wel leuk nietwaar. Wie van jullie is er al wel eens op vrijdag geweest als bezoeker?
Ik woon in Zevenaar en wil graag op zaterdag naar Equirience (nog niet zeker en misschien gaat vriendin van mij ook). Mijn ouders kunnen wel rijden, maar hebben niks met paarden, daarom vroeg ik me af of er nog mensen uit de buurt zijn die ook gaan, met wie ik evt mee zou kunnen rijden. Ik hoor het graag via pb
Groetjes Linda
obelix
Geplaatst: 24-10-10 08:22
Sumic, vrijdag is juist een fijne dag om te gaan..Rustiger als de andere 2 dagen en genoeg shows
Ben jij er dan ook al? Ik ga het hier even overleggen, wij hebben die week vakantie dus dan lijkt het ons leuk om op vrijdag te gaan, ik meld nog wel wat het gaat worden. We gaan zoiezo!
Napie
Geplaatst: 24-10-10 11:09
darwin schreef:
Wie? Mijn vent of mijn pony
De gene met de meeste body, het gespierste lijf, de meeste kracht..... en de grootste zeikerd
het tijden schema staat er onder voorbehoud op, of was dat al gezegt ? Ik wil heel graag samen met een vriendin, maar we hebben geen vervoer voor zondag... Is het makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer?
Helene, ja heel makkelijk, Station Den Bosch, dan loop je niet naar de voorkant (de stad in en waar de bussen staan) ,maar naar de achterkant, dan onderaan de trap rechts en dan alsmaar rechtdoor lopen,dan ben je er met 15 min lopen
Volgens mij valt dat wel mee, ik ken een hele hoop mensen die een dag erheen gaan . En ik hoor er nu ook veel meer over 'in de wandelgangen' dan vorig jaar.
kyrkelover
Geplaatst: 26-10-10 15:58
Ezumii schreef:
Kun je me de tijden pb-en of hier neerzetten ? Vind het wel leuk een keer te komen kijken als het lukt met onze shows !
En kyrkelover heb ik volgens mij alle demo's al van gezien hihi
uhm Duuc wordt nu gemasseerd dus is niet mijn demo.