Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Duke schreef:Wij doen dat ook: flink de hoek inrijden. Raar, want die tip krijgt volgens mij iedereen, maar bijna niemand doet het. En idd, zo creeer je ruimte voor jezelf.
Jackolena schreef:Mooie foto's van de L4! Zijn er per ongeluk nog foto's gemaakt van de L3, zou wel heel leuk zijn.
en @ Haffie Power wat een mooie combi zijn jullie er is zat geroepen over je hoofdstel, en idd terecht, het is prachtig!
HaffiePower schreef:@BirdyBirdy: je was prima te verstaan (ik kan voor de L4 spreken) Soms twijfel ik wel een of ik nu walk of jog hoor door de speakers, maar bij jou had ik daar geen last van: super duidelijk! Bedankt
![]()
Voor wie nog wat meer fotootjes van de wedstrijd wil kijken:
http://www.mijnalbum.nl/Album=Z4348DKM
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-EVNM4OWX.jpg (rechts) hihi!
ze zijn niet allemaal even mooi maar het is beter dan niets, ik heb ook nog een filmpje van de pleasure waar wat meer paarden op staan... maar weet niet of ik die op youtube krijg want het is een rotformaat -.- ik ga mijn best doen!
maar ik geloof dat ik er aardig wat dingetjes op heb.. en anders is het jammer!
johnpppp schreef:Hee hallo nee dat kan niet want de scorelijsten zijn meegegeven of weggegooid of niet aangekomen of anders dus niet meer te acgterhalen nee dat soort dingen moet je direct op de wedstrijddag regelen sorry.
ik heb ze niet
john
Zack schreef:CT, krijg je daar geen DQ voor?
Ja het was wel super gezellig!
Mooi weer ook
. Dan blijkt dat de ander je dus hinderde en krijgt die minpunten
. HaffiePower schreef:@BirdyBirdy: je was prima te verstaan (ik kan voor de L4 spreken) Soms twijfel ik wel een of ik nu walk of jog hoor door de speakers, maar bij jou had ik daar geen last van: super duidelijk! Bedankt
als ik zou vragen zou hij ook foto's maken! Nu had ik mijn moeder die foto's maakte en mijn zus die een stukje zou filmen (maar ik heb nog geen resultaten daarvan gezien....)
. Ze ziet er uit als een mislukt dressuurpaard hahaha.
ze zijn niet allemaal even mooi maar het is beter dan nix
als je een foto in het groot wil, stuur me dan even een PB van welke, dan krijg je hem van me (gratis en zonder copyrights enzo
)