[WN] 10 oktober bleiswijk wranC wedstrijd.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

HaffiePower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 19:42

@John: plaatsen jullie nog ingescande scorelijsten op de site van HCR? Ik zou het leuk vinden om te zien wat m'n sterkere en zwakkere punten zijn gezien vanuit het oogpunt van de professional (Angelique Ferdinandez)

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 19:44

Duke schreef:
Wij doen dat ook: flink de hoek inrijden. Raar, want die tip krijgt volgens mij iedereen, maar bijna niemand doet het. En idd, zo creeer je ruimte voor jezelf.

Dat is idd ook een van de eerste dingen die ik geleerd heb en was tijdens de pleasure ook altijd een van de weinigen die t deed! :?

HaffiePower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 19:50

....wij hebben braaf door de hoeken gereden, dan lijkt het tenminste of m'n Haf net zo mooi langzaam kan als sommige Quarters :D

johnpppp

Re: 10 oktober bleiswijk wranC wedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-10 20:26

Hee hallo nee dat kan niet want de scorelijsten zijn meegegeven of weggegooid of niet aangekomen of anders dus niet meer te acgterhalen nee dat soort dingen moet je direct op de wedstrijddag regelen sorry.

ik heb ze niet
john

Jackolena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:30

Mooie foto's van de L4! Zijn er per ongeluk nog foto's gemaakt van de L3, zou wel heel leuk zijn.
en @ Haffie Power wat een mooie combi zijn jullie er is zat geroepen over je hoofdstel, en idd terecht, het is prachtig!

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:35

Jackolena schreef:
Mooie foto's van de L4! Zijn er per ongeluk nog foto's gemaakt van de L3, zou wel heel leuk zijn.
en @ Haffie Power wat een mooie combi zijn jullie er is zat geroepen over je hoofdstel, en idd terecht, het is prachtig!

Wij hebben nog veel foto's gemaakt, Mar. Zodra ik het CD-rommetje heb, zal ik eens kijken of jullie er nog ergens op staan.

Wel super mooie foto's van de L4! Ook laag in de bak genomen. En zelfs nog in de buitenbak. Leuk hoor!

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:36

leuke fotos zeg!
Ik wil meeeerrr :+

Jackolena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:41

@ Duke zou leuk zijn, hummie had geen zin in een foto te maken......Al dat paarden gedoe is soms wat teveel van het goede he!

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:50

Jackolena schreef:
@ Duke zou leuk zijn, hummie had geen zin in een foto te maken......Al dat paarden gedoe is soms wat teveel van het goede he!

De jouwe was er nog bij... de mijne is een halfuurtje geweest, waarvan hij 25 minuten heeft staan mopperen... _O-

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:51

de mijne is de hele dag gebleven..
Moet ook wel want hij rijd de trailer :+

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:22

HaffiePower schreef:
@BirdyBirdy: je was prima te verstaan (ik kan voor de L4 spreken :D ) Soms twijfel ik wel een of ik nu walk of jog hoor door de speakers, maar bij jou had ik daar geen last van: super duidelijk! Bedankt ;)

Voor wie nog wat meer fotootjes van de wedstrijd wil kijken:
http://www.mijnalbum.nl/Album=Z4348DKM

Wat leuk zeg! ik sta er ook een keer op en ik reed niet eens mee :+ http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-EVNM4OWX.jpg (rechts) hihi!

Ik ga zo even de foto's bijsnijden en uploaden :) ze zijn niet allemaal even mooi maar het is beter dan niets, ik heb ook nog een filmpje van de pleasure waar wat meer paarden op staan... maar weet niet of ik die op youtube krijg want het is een rotformaat -.- ik ga mijn best doen!

Miss_Fancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 22:01

Misschien ook nog foto's van de L5?
Ga eens kijken of ik hier wat foto's kan uploaden.
Moet wel even zoeken hoe dat moet :o

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 22:14

Hier alvast een filmpje :)

http://www.youtube.com/watch?v=J7hHbTKaVoU

Pleasure L4, ik was mee met het bonte paardje en de roanvos met de groene plaid dus vandaar dat die wat meer in beeld zijn ;) maar ik geloof dat ik er aardig wat dingetjes op heb.. en anders is het jammer! }:0

HaffiePower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 22:33

johnpppp schreef:
Hee hallo nee dat kan niet want de scorelijsten zijn meegegeven of weggegooid of niet aangekomen of anders dus niet meer te acgterhalen nee dat soort dingen moet je direct op de wedstrijddag regelen sorry.

ik heb ze niet
john

Jammer, maar helaas dan. Bedankt voor je antwoord in ieder geval John ;)
Ik heb er zelf deze keer ook niet aan gedacht aan het einde van m'n wedstrijdonderdelen naar het secretariaat te gaan....stom van me

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 22:36

Jackolena schreef:

Ja lastig he. We zouden een cursus moeten zoeken; 'hoe voed ik mijn hummie op'. :P

HaffiePower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 22:39

@sanne_shelly: leuk zo'n filmpje. Geeft goede feed-back over hoe het er van de kant af uit zag ;) Dankjewel.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 00:15

Zack schreef:
CT, krijg je daar geen DQ voor?

Ja het was wel super gezellig!
Mooi weer ook :D

Tja, dat is altijd lastig in te schatten. Maar als je geen kant op kan, omdat er iemand alsmaar pal naast je blijft rijden, dan moet je toch wat? Gewoon niets doen, levert je uiteindelijk ook een DQ op, zoals je omschrijft. Dan kan je beter de gok wagen toch?

Tijdens die clinic werd ons dit duidelijk geadviseerd en ongetwijfeld zal men dezelfde vraag hierop gesteld hebben als jij. Het antwoord weet ik niet meer. Maar bij C.Knol zal je dan geen DQ krijgen, als hij hoort wat je vroeg :D . Dan blijkt dat de ander je dus hinderde en krijgt die minpunten :(:) .

Vraag 't anders gewoon eens aan een jury hoe je hier nou het beste mee om kan gaan.

4pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 08:59

HaffiePower schreef:
@BirdyBirdy: je was prima te verstaan (ik kan voor de L4 spreken :D ) Soms twijfel ik wel een of ik nu walk of jog hoor door de speakers, maar bij jou had ik daar geen last van: super duidelijk! Bedankt ;)

Inderdaad je was prima te verstaan. Ik had ook bij de L4 pleasure inderdaad de twijfel of het walk of jog was, ik verstond het zelfs ook een keer verkeerd.....
Mooie foto's hoor. Ik zal snel even kijken hoe "mijn" foto's zijn, ik weet nog niet wat de kwaliteit is dus dat is even afwachten.

Ik probeer ook de hoeken door te rijden, maar in de wedstrijd lukt het me niet altijd.....

Wat een leuk filmpje! Ik zie mezelf ook een aantal keren! Ik zie wel dat ik tijdens de wedstrijden wat "meer mag gaan zitten" en dat ook recht in plaats van naar voren hangen! (handig hoor zo'n filmpje :p)

Overigens hoef ik mijn hummie niet op te voeden of iets dergelijks, hij helpt mij altijd met poetsen en zadelen. Hij heeft zelfs tussendoor snel de stal gedaan zodat ik May op stal kon zetten en dat als ze zou gaan rollen ze nog redelijk schoon zou blijven :D <3 als ik zou vragen zou hij ook foto's maken! Nu had ik mijn moeder die foto's maakte en mijn zus die een stukje zou filmen (maar ik heb nog geen resultaten daarvan gezien....)

kmvreter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 13:59

Wij hebben ook meegedaan in de L3 pleasure, trail en horsemanship. 3 x derde plaats. Niet slecht maar toch niet lekker gereden. Thuis kunnen we zo lekker ontspannen rondrijden en zondag liepen we elkaar alleen maar te pesten. Geen ontspanning. Ach we hebben de hele winter om verder te oefenen op relaxen....
Dat ik iets te enthousiast mijn nieuwe teugels had ingevet hielp ook niet mee. En in de trail moet ik beter mijn pattern bestuderen.

Hele erg mooi weer, wel lang wachten (misschien volgende keer een onderdeel minder starten?). Terwijl ik later hoorde dat de L1 en L2 bij elkaar gevoegd waren. Misschien kan de L3 dan beter naar de middag geschoven worden om en om met de L1/L2,
Maar goed dat zijn details.
Mijn wollebaaltje mog nu lekker vakantie vieren en samen gaan we lekkere buitenritjes maken en volgende jaar vrolijk weer verder.

4pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:17

@ kmveter, L1 en L2 zijn muv de reining niet bijelkaar gevoegd. De onderdelen SAH, HMS, pleasure en trail waren gewoon apart.

samba

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 19:00

@sanne_shelly onwijs leuk dat filmpje. Heel leerzaam ook. Jeetje ik moet er echt werken aan de wat lengte in de hals. Thuis lukt het wel :-). Ze ziet er uit als een mislukt dressuurpaard hahaha.

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 07:00

Zo, ik heb eindelijk de foto's geupload (het duurde even ivm familie omstandigheden..)

http://www.mijnalbum.nl/Album=C83JRCJR

Dit zijn ze ;) ze zijn niet allemaal even mooi maar het is beter dan nix :D als je een foto in het groot wil, stuur me dan even een PB van welke, dan krijg je hem van me (gratis en zonder copyrights enzo ;) )