super, dank je lin88. weet iemand misschien ook of de binnen locatie geschikt is voor fotografie, kwa plek voor bezoekers waar je het kan zien zonder door het glas te moeten kijken?
Grit
Geplaatst: 04-10-10 21:54
Er is plek om in de binnenbak te staan. En vooral als het zonnig weer is, is de binnenbak licht genoeg voor goede foto's.
leuk, ik ben benieuwd,dan kom ik zeker even kijken. zal de fotos als de belichting lukt plaatsen op mn site, mocht je jezelf ertussen zien, kan ik je de foto toesturen.ben benieuwd naar alle paarden een ponys, vind dit de leukste rassen
zodra je tijd bekend is stuur me die even per pb door,met ras en kleur dan kan ik er rekening mee houden mits de omstandigheden het toelaten natuurlijk maar zal mn best doen. zal een bruine bodywarmer dragen met achterop : stal m&m
wat kan ik deze dag verwachten kwa onderdelen? Is dit bv ook officieel van KNHS en mogen alleen shets, tinkers, trekpaarden en fjorden en haflingers mee doen of ook nog andere rassen
( sorry voor al deze vragen maar kwam dit per toeval tegen en had hier nog noooit van gehoord )
ik hoop dat er een fotograaf aanwezig is zondag en kan iemand mij weer voorlezer, ik weet niet helemaal zeker of er iemand nou meegaat met mij die voor kan lezen.