Jeutje, jullie daar in Haaksbergen, heeeel veel sterkte met het verwerken van de teleurstelling en het opruimen van al die natte bende!!
Twee jaar geleden hebben we iets soortgelijks gehad bij onze sgw hier. De eco-tjes dreven toen door de springtuin.......... Wat een chaos door iets simpels als water, dat je gewoon drinkt, en gewoon uit de kraan komt, wat zo lekker is als je onder de douche staat. Maar in deze vorm...!!!????!!.
Het is echt heel erg jammer van al het werk maar het is niet anders... We houden liever de paarden, deelnemers en het terrein heel dan kostte wat kost door laten gaan. Meestal is onze streek het droogst maar nu dus niet. Wij hadden rond de middag overigens al 50mm water gehad Dat valt normaal in een hele maand.
Het is evenemententerrein dus goed gedraineerd, als het behoorlijk droog blijft dan zie ik het goed in voor morgen anders ook niet. De voorspellingen zijn niet goed
rowo
Geplaatst: 26-08-10 16:17
Toen ik er vanmiddag weggging, was het nog veel erger. Ik ging tot ruim boven de enkels door het water op het parkeerterrein. Ik vrees ook voor morgen. Ik denk dat we blij moeten zijn met 3 redelijke dagen paarden springen (ondanks de kl ote maandag) en hele tevreden ruiters!
Hippiade is idd ook afgelast. Dat terrein kan al helemaal geen water hebben.... als het droog wordt (ALS) dan is ons terrein wel snel weer droog. Maar helaas zijn de voorspellingen prut.
malloesje
Geplaatst: 26-08-10 16:20
Dat wou ik net zeggen mandy, 3 goede dagen springen met meer dan positieve verhalen en behoorlijk wat regionale toppers. Afijn dat hebben we iig binnen, volgend jaar weer een poging voor de dressuur
net me moeder aan de telefoon gehad, morgen gaat ook niet door, er staat +/- 10 cm water. ze gaan kijken of er een datum is om de wedstrijd evt te verplaatsen.
ach, de veulenveiling borculo vandaag was ook best nat(de laatste moesten we voorbrengen door 15 cm water/modder/drap...) alles was doorweekt, en het spatte gewoon een meter hoog op, de broek was niet meer te herkennen als witte broek...
wel zonde voor de organisatie... gun je niemand, maar helaas, het weer kun je niet regelen, dinsdagavond was het in elk geval super!
Gelukkig hebben we idd wel super dagen gehad. Beetje jammer dat het zo moet eindigen. Hopelijk krijgen we goedkeuring van de KNHS om het te verschuiven.
Ik heb ook nog een bult foto's gemaakt. T was echt diepdroevig. Je ging gewoon tot ver boven je enkels door het water in de tent, om nog maar niet over het parkeer -en losrijterrein te praten.