Lekker dier om naar te kijken hoor, geniet er maar goed van! Mag je zeker goed trots op zijn. Kan ook erg lekker lopen zo te zien. Succes met je verdere wedstrijden!
Ook erg mooie en duidelijke foto's gemaakt, prachtig!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Eva1993 schreef:Maaik schreef:Erg mooi dier. Persoonlijk vind ik het een beetje jammer dat je jezelf zo heftig hebt opgemaakt, want onder het rijden trek jij meer mijn aandacht doordat je zo fronst.
Handen mag je meer bij elkaar houden, maar dat was je zelf vast al opgevallen op de foto's.
Sommige bokkers moeten ook altijd wat te zeuren hebben he![]()
Ik is in love hoor
Maaik schreef:Eva1993 schreef:
Sommige bokkers moeten ook altijd wat te zeuren hebben he
Sommige bokkers moeten niet alles als zeuren zien
klomp schreef:Maaik schreef:
Sommige bokkers moeten niet alles als zeuren zien
Ik vind het niet zozeer zeuren, maar zie totaal niet in wat haar make-up te maken heeft met haar paard...en daar gaat het toch om? Vind de reactie totaal nutteloos en niets toevoegen aan het topic.

anneliesdj schreef:Ze heeft tenminste wat anders toe te voegen dan 'kwijl kwijl' en 'oooh wauwie!'

Buddy87 schreef:Ik vind je paard echt prachtig maar waar ik altijd wel naar van word zijn paarden van 5 die al M of hoger lopen, waarom allemaal zo snel
Maar idd in de training wel. Ik ben er ook niet zo'n voorstander van. Mijn paardje laat ik met 4 pas zadelmak maken 
Ashley__ schreef:Buddy87 schreef:Ik vind je paard echt prachtig maar waar ik altijd wel naar van word zijn paarden van 5 die al M of hoger lopen, waarom allemaal zo snel
Een paard van 5 kan op wedstrijd nooit hoger lopen dan MMaar idd in de training wel. Ik ben er ook niet zo'n voorstander van. Mijn paardje laat ik met 4 pas zadelmak maken
Maar ik denk wel dat het afhankelijk is van het soort paard, hoe die zich al ontwikkeld heeft op die leeftijd.