Wat een prachtfoto's En wat is het een heerlijk dier om naar te kijken zeg! Zo gaaf die manen ook en foto zijn ook echt prachtig om naar te kijken, in het water galoperend is die echt heel leuk!
wauw.. prachtig dier en prachtige foto's! en zie net dat jij ook 'die ene bent van de enige haflinger die mij aanspreekt' .. goldy dus.. en voeg deze knappe heer daar maar aan toe!!
Ik zou bijna gaan twijfelen aan mijn uitspraak "een haflinger zal er bij mij nooit in komen!"
Bedankt voor de leuke reacties @Zwitsal: Ik heb ook lang niet aan een Haflinger gedacht, maar vond het My Little Pony idee wel erg leuk En toen kwam ik er 1 tegen die mij aansprak, en daarna nog 1 die mij aansprak (Niet dat alle anderen mij niet aanspreken , maar ik ben ook vrij kieskeurig )
stephblacky
Geplaatst: 23-06-10 19:51
waaaaaaauw, echt prachtige foto's, serieus, ik sta hier met open mond te kijken PRACHTIG
En echt heeeeele mooie foto's. Je huis hangt inderdaad ongetwijfeld al vol met foto's van hem, maar er zijn er toch een paar die ik wel zou uitvergroten!!!
Bedankt voor de leuke reacties Ik heb maarliefst 2 foto's van hem op papier. (Of nog wat kleintjes misschien maar niet zoveel) Dus er kunnen er nog wel wat bij.