En oja ik ben jaloers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cocktail schreef:Wat een bofkont ben jij zeg met Polansky onder het zadelJammer dat we waarschijnlijk nooit foto's van jouw en hem te zien krijgen door het ongeloofelijke aardige commentaar op foto's die ook nog eens in ITP staan
![]()
Veel succes in iedergeval
Joolien schreef:Ik vind het er aardig uitzien, maar ik denk dat je moet werken aan je hulpen minder groot te maken. Het moet er allemaal nog wat makkelijker uit gaan zien.
Verder riek ik een boel jaloezie
cocktail schreef:Wat een bofkont ben jij zeg met Polansky onder het zadelJammer dat we waarschijnlijk nooit foto's van jouw en hem te zien krijgen door het ongeloofelijke aardige commentaar op foto's die ook nog eens in ITP staan
![]()
Veel succes in iedergeval
vlaatjee schreef:Alsof zo'n meisje die goede begeleiding heeft, haar paard zelf naar het Z heeft gereden in een jaar en nog een ander mooi paard onder dr kont heeft commentaar nodig heeft van jullie. Ze heeft het prima voor elkaar.
Vesceron schreef:Nou duurde even maar heb het grotendeel gelezen...
Vindt dat je heel netjes reageerd op de reacties TS, petje af, dat geduld had ik na 7 pagina's echt niet meer gehad!
randalinpony schreef:Als deze amazone de hand iets opent en het paard meer opricht, is de 'valse knik' verdwenen als sneeuw voor de zon.Paard loopt juist lekker met de achterhand erbij.
En er zijn zat paarden, zeker met heel grote bewegingen of iets smal in de borst, of iets toontredig, of nog iets uit balans bij het zwaardere werk die schoenen nodig hebben, niets ten nadele van deze amazone.
Ik vind het een zeer stoer beest, loopt misschien iets kort in de hals op de fotos maar misschien voelt zo ook fijn?
X__Trees schreef:Na sommige idiote reacties hier had ik ook al lang gesnauwd. Groot gelijk!
Ik ben het verder wel eens dat het wat gespannen LIJKT. Maar kijk, ik opende vorig jaar ook een topic waar ik ook de reactie kreeg dat hij gespannen was maar dit voor mij hélémaal niet zo voelde.
Bovendien ben ik niet de persoon om je te komen vertellen wat je maar beter zo en zo zou doen. Ik, en héél veel anderen hier naar mijn mening, heb waarschijnlijk maar half zoveel talent als jij. Ik ben altijd blij als ik hier op bokt een talentvolle combinatie tegenkom, zo kan ik ook wat meegenieten van de show
Je nieuwe aanwist, Polansky!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je geen topic openen waar jullie gewoon jullie progressie plaatsen en waar verder niemand echt commentaar hoeft te geven? Zo denkt iedereen er maar het zijne van, en hoef jij niet afgezeikt te worden. En dan geniet de rest gewoon mee
krackertje schreef:Nou, ik denk dat TS zich met zo`n paard niet in de kijkert hoef te zetten op bokt. Het is al jammer dat het zo vroeg "uitgelekt" is.
Het zou denk ik prettiger voor TS zijn geweest als ze nog enige tijd achter de schermen had kunnen blijven met zo`n bekend paard.
TS, gewoon lekker trainen en dan de ring in, succes!!!!
XMaaiike schreef:krackertje schreef:Nou, ik denk dat TS zich met zo`n paard niet in de kijkert hoef te zetten op bokt. Het is al jammer dat het zo vroeg "uitgelekt" is.
Het zou denk ik prettiger voor TS zijn geweest als ze nog enige tijd achter de schermen had kunnen blijven met zo`n bekend paard.
TS, gewoon lekker trainen en dan de ring in, succes!!!!
idddat was ook gewoon de bedoeling, had ook nergens iets neergezet, geen namen ofzo. pas toen mensen er naar gingen vragen.
maar zoiets lekt direct uit. mijn moeder werd al gebeld, en hoe ze aan haar nr. en naam komennaja ze heeft iemand 3 min. aan de tel. gehad. voordat haar mobiel uitviel.
en direct staat het alweer op horses.nl. zoiets is nou eenmaal direct in het nieuws, wat van ons echt niet had gehoeven.
XMaaiike schreef:ikkeweer schreef:Weet je wat het is, Maaike voelt zich aangevallen en alleen de positieve reacties vindt ze goed. En dan moet je hier dus geen foto's gaan plaatsen, als je niet tegen kritiek kunt. Zoals zovelen vind ik het beeld ook opgekropt en gespannen aan doen. Daarmee heb ik geen commentaar op de rijkunsten van Maaike, want je wordt geen Z1 als je alles fout doet, maar slechts op het beeld dat deze foto's laten ZIEN. Hoe het VOELT weet ik niet, dat kan alleen Maaike weten.
En dit heeft niks met Maaike of haar rijkunst te maken, maar wie je trainers zijn hoeft niets uit te maken. Ze kunnen zelf misschien wel goed rijden maar je moet ook kunnen lesgeven en dat is een vak apart, overbrengen wat je ziet en wat je moet doen om dat te verbeteren.
Verder Maaike, je hebt 2 prachtige paarden en ik heb bewondering voor iemand van 15 die op die leeftijd al zo goed kan rijden.
nou hier ben ik het dus absoluut niet mee eens, anouska je hebt het mooi verwoord.
maar weetje dit is ook echt de laatste keer dat ik foto's plaats, hoezo ik wil alleen maar positief commentaar horenvolgens mij moet je dan even mijn berichten terug lezen.
voor de rest laat ook maarheb niet eens zin meer om op iedereen te reageren, ik probeer het zo netjes mogelijk te houden, en gewoon uitteleggen hoe het zit.
dan komt er weer iemand langs en begint vanalles te roepen. tsja hoe moet ik me voelen na zo'n topic.
denk open een topic met foto's heb gewoon super gereden die dag, en dan komen er een paar langs die me gaan zitten afkraken.
dan is het echt niet zo dat ik alleen positief commentaar wil, want had dan lekker weggeklikt. en heb het niet alleen over deze reactie.
gelukkig is het meerendeel er niet mee eens wat door sommigen wordt geroepen.
trouwens ik kan prima tegen kritiek, maar dan wel van echte kenners en niet van foto'sben der nu wel een beetje zat van 't gezeik van iedereen.
vooral via pb krijg ik erg leuke reactiesmaar niet heus.
dankje voor je laatste zin, dit berichtje was niet speciaal voor jouwn reactie bedoeld, maar het komt allemaal nogal raar over op me.
zoals mensen die roepen dat ze blij zijn dat hun paard niet zo loopt, dat mijn trainingsmanier niet deugt, dat mijn paard z'n benen niet snel genoeg optild
omdat hij springschoenen nodig isen ga zo maar even door
laatste keer dus geweest van foto's van mij hier.
krackertje schreef:Nou, ik denk dat TS zich met zo`n paard niet in de kijkert hoef te zetten op bokt. Het is al jammer dat het zo vroeg "uitgelekt" is.