En die westernzadels...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kamy schreef:Zag dat de Petries allemaal 179.95 EUR waren? En dat het om verschillende types ging?
Weet iemand misschien welke types en of ze echt allemaal 179.95 zijn of is het een vanafprijs?
Is er mogelijk iemand die bij mij in de buurt woont, die een paar Petries voor me mee wil nemen??? Ik ben zelf niet in de gelegenheid om te gaan en ben gezegend met een standaardmaat.....Dus hoef niet perse te passen (weet nl al precies welk type ik wil, omdat ik die al heb, maar die zijn aan het slijten....)
Merlinde schreef:Kamy schreef:Zag dat de Petries allemaal 179.95 EUR waren? En dat het om verschillende types ging?
Weet iemand misschien welke types en of ze echt allemaal 179.95 zijn of is het een vanafprijs?
Is er mogelijk iemand die bij mij in de buurt woont, die een paar Petries voor me mee wil nemen??? Ik ben zelf niet in de gelegenheid om te gaan en ben gezegend met een standaardmaat.....Dus hoef niet perse te passen (weet nl al precies welk type ik wil, omdat ik die al heb, maar die zijn aan het slijten....)
Ik heb deze ook.. Die van mij zijn Elite, en echt hele prima laarzen!
Ik heb er toen ook echt 179 voor betaald