Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Toledo schreef:Succes Sjappie! Ik mag tegen jou in het L2.. Hierden is echt een hele kijkerige baan. Ik kreeg die van mij ook de hoek niet in, hahahaha.
, dan ziet ze ook wat minder! In wezen vind ik Hierden niet een spannende baan, maar dat rijtuigje dat er de vorige keer stond was ook net iets teveel van het goede.
, dan ziet ze ook wat minder! In wezen vind ik Hierden niet een spannende baan, maar dat rijtuigje dat er de vorige keer stond was ook net iets teveel van het goede.
gelukkig kan je nog tot kort van tevoren afzeggen toch?Appieee schreef:Pfff dat is balen..gelukkig kan je nog tot kort van tevoren afzeggen toch?
Misschien gewoon vast mailen naar het regiosecretariaat dat je pony niet goed is maar dat je het wel nog even wil aanzien? Dan kunnen ze in ieder geval vast de reserve op de hoogte brengen dat de kans erin zit dat ze een dag van tevoren nog gebeld word..

Met een emailtje even omschrijven van M naar L
hahah mijnponynero schreef:Bij de selectie van Drente(23 januari@bronneger) was ik 5de in het L2 D/E dressuur![]()
Onder het inrijden de #5*2! opmerkingingen gehoord(ik rijd op een merens) als
-wat doet dat beest hier, die hoort in de wei te staan
-kunnen ze dat beest niet scheren
-hoe komt dat in het L2
En toen was ik 5de![]()
Toen keken ze wel op hun neus![]()
Zelf was ik niet eens zo tevreden,
-op een kant wilde hij niet in galop, toen was ik dus telaat![]()
-hij wilde niet goed wijken naar rechts
-hij liep niet de hele proef regelmatig aan de teugel
-en middendraf was echt![]()
Dus nu aan die punten werken en dan
Op naar de Drentse Kampioenschappen
op een gegeven moment riep je moeder naar de losrijbak toen de uitslag er was, dat je van je pony af moest komen omdat je heel lang ging uitstappen of heb ik dan de verkeerde voor me?

dorieeen schreef:mijnponynero schreef:Bij de selectie van Drente(23 januari@bronneger) was ik 5de in het L2 D/E dressuur![]()
Onder het inrijden de #5*2! opmerkingingen gehoord(ik rijd op een merens) als
-wat doet dat beest hier, die hoort in de wei te staan
-kunnen ze dat beest niet scheren
-hoe komt dat in het L2
En toen was ik 5de![]()
Toen keken ze wel op hun neus![]()
Zelf was ik niet eens zo tevreden,
-op een kant wilde hij niet in galop, toen was ik dus telaat![]()
-hij wilde niet goed wijken naar rechts
-hij liep niet de hele proef regelmatig aan de teugel
-en middendraf was echt![]()
Dus nu aan die punten werken en dan
Op naar de Drentse Kampioenschappen
Ik heb jou gezienvolgens mij!op een gegeven moment riep je moeder naar de losrijbak toen de uitslag er was, dat je van je pony af moest komen omdat je heel lang ging uitstappen of heb ik dan de verkeerde voor me?
Ik vind het juist super knap van je dat je zover komt met je pony!
Ik moet 6 februari tegen jou rijden!
Ga je na de kampioenschappen al over naar 't M1?