Tweede kerstdag.. Een nachtmerrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amanda1980

Re: Tweede kerstdag.. Een nachtmerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 08:12

Anna, ik wil je heel veel sterkte en beterschap met je paardje wensen. Wat zullen jullie het zwaar hebben momenteel. Zal voor jullie duimen dat zijn been snel weer de goede kant op gaat.

Gr

_Anna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 09:01

Bedankt kaatje77 en amanda1980, als we allemaal blijven duimen moet het gewoon goedkomen!! ;)

@ Tat_jana: Ik hoop het ook meid en ben inderdaad heel erg blij dat hij zijn karakter weer een beetje toont.

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 09:43

Heel veel sterkte met het herstel!

Hoe gaat het vandaag met je peerd?

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 11:04

Gelukkig gaat t al iets beter met hem. Ook wel fijn dat hij met afspuiten dan toch wel weer een beetje iets van zichzelf toont. Wel heel erg van zijn been zeg.. Hoop voor jullie dat de zwelling snel weg is en er een scan kan gemaakt worden. :(:)

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 14:57

Hey
Gaat het nog een beetje goed met al dat vuurwerk er nu ook nog bij?

beaniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 15:17

Hoi, heel veel sterkte voor jullie allebei. Ik hoop dat hij snel weer opknapt.
Gr.

hennyvanamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 16:31

hoi allemaal hier even een berichtje van mijn kant, het gaat om amon die niet meer in de benen kon komen,,, ik ben naar de brandweer geweest om te bedanken ,het was erg fijn om alles weer even door te bespreken,, ik hen een hele grote schaal oliebollen gebracht en een mooie kaart, ze waren echt geweldig .. ze waardeerde dit erg,, maar nu over mijn paard .de ostheopaat is geweest maar hij is zeer dominant en liet dus niks toe,,ze heeft gelukkig nog 2 wervels recht kunnen zetten[schilt wel natuurlijk] maar ze mocht echt niet aan hem komen,, steigeren bokken/bijten.[dit gedrag toonde hij ook al voor de val hoor] maar goed vandaag mocht ik rijden???? ik erop scheet 4 kleuren stront, want hij heeft natuurlijk weinig kunnen doen,al die tijd en dan nu die kou,en al die rotjes,, maar hij was super braaf ik dacht hij gaat bokken e,d als je op stapt maar nee hoor, hij liep fijn.niet kreupel ik mocht 20 min stappen, maar hij ging stiekum draven... oeps... maar ik kon wel gelijk kijken of hij rad liep, en dat was gelukkig zo nu maar heel langzaam opbouwen. 1 ding weet ik wel ikheb een enorm krachtig/sterk dier onder mijn kont zitten,, zo vechten voor je leven en dan gewoon weg rijden of er niets is gebeurdt, hij is een kanjer gr allemaal en een fijn en vooral rustig oud en nieuw voor jullie en onze paardjes..

bokt2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 21:12

Ik ben super trots op puber Stan! Wat is puberaal gedrag toch irritant, maar hoe blij kan je zijn als hij zich weer zo begint te gedragen. Elke keer een (klein mini) stapje vooruit, super! Blijf goede moed houden!!

Kitty_luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 22:42

hey heel veel sterkte..
ik kom vanaf maandag stage lopen bij jullie
dus misschien zie ik je wel

hoop dat het snel nog beter met hem gaaat

_Anna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-10 01:26

Ging vandaag weer een pietsie beter. Zijn oog is al half open! Dat zal een stuk fijner voor hem zijn. Zijn been is nog hetzelfde dus dat viel tegen maar hij zet er nu ietsje gewicht op (op zijn teen). We hadden hem vandaag even losgelaten en hij heeft lekker op het erf gestruind. Alleen zijn hoef schaaft flink af nu door het meeslepen dus morgen gaan we kijken of hij in de bak kan en dan kan hij weer lekker een frisse neus halen!

@bokt2010: Ik ben ook supertrots op onze doorzetter! Ik doe mijn best! ;)

@Kitty_luna: Zal je vast wel zien dan maandag, ben je er de hele dag? Succes alvast!

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 16:09

Jeetje wat een verhaal. Arm paard... Hopelijk wordt zijn been snel een beetje dunner zodat jullie een scan kunnen laten maken.

Heel veel sterkte!

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 17:16

Ik heb net alles gelezen en ik vind het echt verschrikkelijk wat er is gebeurd. Je zei dat hij z'n hoef nu gaat afslijten, ik heb wel eens van die hoefschoentjes gezien, misschien is dat nu een optie?
Ik hoop zo dat z'n been geneest.. Wel goed om te horen dat z'n oogje al weer heelt! Heel veel sterkte, je zult het wel druk hebben! Het was zeker niet zo'n spetterend uiteinde?

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 20:02

Tjee Anna dat is Schrikken zeg!! zijn de wonden op zijn been erg diep dan of zijn het echt schaafwonden?? Ik hoop echt voor je dat hij helemaal weer opknapt en dat hij geen geen blijvend letsel heeft.

Denk je ook wel goed an je zelf dat je niet zelf ook nog onderuitgaat van moeheid oid? wel belangrijk hoor!

_Anna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-10 20:35

Wat een lieve berichten weer..!

@ xxMACYYY: Een stalgenoot stelde al voor een hoefschoen van haar te lenen, is misschien wel een optie inderdaad. :) Ik ben inderdaad weinig thuis nu, maar gelukkig heb ik een superleuke staleigenaresse die me goed de dagen doorhelpt. :D
Mocht vandaag haar paard even rijden, dus dat zorgt wel voor afleiding.

@ trekpaarluf: Het gekke is, hij heeft geen wonden op zijn been, 1 klein korstje zit er op zijn kroonrand. Het is enkel zwelling dus en dat is op een gegeven moment ook bovenin gaan zitten omdat het dus nergens heen kan en een weg zoekt. Vandaag wat het gelukkig ietsjes minder, ik hoop dat het zo doorgaat en hij er snel wat meer gewicht op gaat zetten. Als hij het zo weinig blijft belasten verdwijnt de zwelling ook minder snel natuurlijk.
Ik ben inderdaad wel ontzettend moe, maargoed hij gaat even voor nu. ;)

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 21:22

Tuurlijk gaat je paardje voor. snap ik helemaal maar denk ajb wel goed om je zelf!!! straks ben jij en je paardje ziek daar heeft ook nietmand aan.. en ik lees dat er veel mensen je willen helpen!!

Mariska80

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 21:27

Wat een verhaal van je paard.
Hoop dat je paard er weer gauw boven op komt.
Een ongeluk zit altijd in een klein hoekje.
Heel veel sterkte nog met zijn herstel

owens-mama

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 21:31

Helaas heb ik ook ervaringen met paarden en tralies. De mijne hebben moeten losslijpen met een slijptol. Maar met haar is het ook goed gekomen. Zij loopt ook gewoon nog in de sport.

WIj hebben het zelfde gehad als jij, wij hebben drie keer per dag met haar gestapt en veel afgespoten. Na een aantal weken is de osteopaat er bij geweest. ( zeker een aanrader) om alle botje weer op de juiste plek te zetten. En vanaf die tijd ging ze alleen maar voorruit. Dus geef de moed niet op!! het kan echt goed komen!

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 21:36

wat een verhaal !
ik schrok wel even van de foto's arm paard ! :(:)
heel veel sterkte de komende tijd ! en hoop dat het echt snel over is !

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 15:02

Heb net je verhaal gelezen. Wat zal je geschrokken zijn zeg!!!
Heb gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt. Hoop dat alles weer helemaal goed komt met hem.

Veel sterkte!! :(:)

_Anna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-10 10:23

Dankjulliewel weer!
De zwelling was gister iets minder gelukkig. Hij staat nu 's ochtends een uurtje buiten en zo kan hij zelf bepalen wanneer hij wilt bewegen. We spuiten 'm nog steeds 3 keer per dag af maar over een paar dagen wordt dat 2 keer.
Hij tilt z'n been nog steeds niet op dus hij blijft slepen, alleen staat hij er wel wat beter onder nu en buigt hij zijn kogel wat meer.
Ook is hij erg ingevallen en er steekt vanalles uit :(:) maar dat was ook wel te verwachten..
Ga straks weer naar 'm toe, hopelijk is het weer ietsjes verbeterd.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 10:52

Zo heel langzamerhand lijkt het dus inderdaad de goede kant op te gaan. Iedere dag een klein beetje beter, laten we daar voor duimen. Dat hij zo invalt is inderdaad wel normaal hoor. Door de pijn trekken ze ook hun flanken in en hij zal wel niet zo super eten. Hopelijk komt het allemaal weer goed.

_Anna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-10 11:02

Inderdaad, als het zo doorgaat gaan we de goede kant op!
Eten doet hij gelukkig prima +:)+

yorindexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 16:32

Wat erg! Ik hoop voor je dat het snel beter met hem gaat!

Obelix_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 16:41

ow bah je bent zeker heel erg geschrokken

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 16:43

ik hoop dat ie weer helemaal de oude word!! hoes het met zijn oog?