heel veel sterkte vanavond,en ik hoop zo dat ze toch een wondertje mag zijn....
dit is toch echt wel heel vreselijk...
liezzie
Geplaatst: 16-12-09 20:21
Ik denk aan je. Heel erg veel sterkte.
onne
Geplaatst: 16-12-09 20:22
He meis heel veel sterkte met je beslissing straks en ik hoop dat het slechte weer voor jullie een wonder mag zijn zodat je lieveling het zal gaan redden. Sterkte
Wat een jammer bericht dat laatste telefoontje... Ik hoop dat ze snel nog wat opknapt maar als dat niet zo is dan wens ik je heel veel sterkte met deze moeilijke stap.
Ik ga straks op pad. Willen jullie blijven duimen ook als het slecht af loopt dat ze liefdevol heen zal gaan. Ik hoop erop dat haar moeder dan op haar wacht en vraag mijn andere verloren paarden haar ook op te vangen. Het sneeuwt hier nu aardig hard, Angel heeft nog nooit sneeuw gezien. Ik hoop dat ze het dan ziet sneeuwen van boven af.
ik blijf duimen en aan haar denken, kan er niet bij dat die knappe kleine dame daar zo maar ziek ligt te wezen... zo tegen de natuur in
veeel sterkte straks !
Pipi
Geplaatst: 16-12-09 21:23
Tuurlijk blijven we duimen! Allereerst voor het grote wonder..het zou zo mooi zijn als de kleine uk gewoon op aarde sneeuw mag meemaken. Mocht dat echt niet zo zijn,dan hoop ik idd ook op een vredig,liefdevol heengaan. Ik weet zeker dat haar moeder haar dan komt halen
Meis,nogmaals heel veel sterkte en doe voorzichtig op de weg!
Doe voorzichtig en inderdaad, pak haar nog even goed vast... Ik hoop ook op een wonder, dat mag zeker wel zo vlak voor kerst! Nogmaals sterkte meis!
natascha44
Geplaatst: 16-12-09 21:39
Ik lees je topic nu pas, met tranen in mijn ogen vreselijk meid wat jij moet meemaken dit jaar bah..dat wens je toch niemand toe.. Ik heb je topic over Eefida ook gevolgd, het is nog maar zo kort geleden!!! Ik duim verschrukkelijk hard voor jou en je paardje, maar ik vrees het ergste... Heel heel veel sterkte gewenst!!!