Aimee schreef:Sjoert schreef:Oh, dus jij waagt je voorlopig ook nog niet op de wedstrijdterreinen?
We zijn nu B + 11
Zoals MissJ al zegt: dat scoort juist punten
Wat super zeg!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
beantsje schreef:Ach, sommige mensen reageren wel wat heftig...maar ik vind ook dat dit overigens prachtige paardje veel te diep loopt. Hoe dat komt, ach daar waag ik me hier niet aan. Zoals je zegt, dit is geen HAW. Maar ik denk wel dat je je paardje een enorm plezier zou doen met vwnw.
Overigens; leuk om een keer dit scheerpatroon te zien, dat zie je hier in Nl niet zo vaak, in Engeland veel vaker. Persoonlijk vind ik het een enorm praktische oplossing.

op sommige foto's is ze wat te diep ingesteld, maar ik las ook dat ze dit uitzichzelf doet, dus dat zal er tzt wel uit te rijden zijn 
tamaramt schreef:erg leuk aansprekend paard maar wat ontzettend zonde van dat rare scheerpatroon
ik ben altijd van of niet scheren of alles eraf(zadeldekje er wel nog op) ; ik vind dit een erg raar beeld geven
maar goed; nogmaals erg leuk aansprekend paard![]()
Lijkt me wel een heet, druk paard. desondanks vind ik dat de ruiter erg vriendelijk rijd en een zeer nette zit heeft en voor zover te zien is vanaf een foto een fijne rustige hand

leuke merrie en inderdaad moeten er nog wel wat bruine spullen aangeschaft worden.
)