8 Jaar oude baby moet zweten: An die Arbeit

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:13

Aimee schreef:
Sjoert schreef:
Oh, dus jij waagt je voorlopig ook nog niet op de wedstrijdterreinen? :=

We zijn nu B + 11 :+
Zoals MissJ al zegt: dat scoort juist punten *D

Wat super zeg!!! 8-)

ORYX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:14

Hey Mar!
Jeetje wat fijn dat Noon zo goed gaat joh! Volgens mij is ze een echte draak als ik zo naar haar koppie kijk!

Ennuh, inderdaad, zwart hoofdstel kan echt niet hoor :n en eigenlijk vind ik je laarzen ook iets te licht voor je zadel O:)

Hoeist verder?

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:15

beantsje schreef:
Ach, sommige mensen reageren wel wat heftig...maar ik vind ook dat dit overigens prachtige paardje veel te diep loopt. Hoe dat komt, ach daar waag ik me hier niet aan. Zoals je zegt, dit is geen HAW. Maar ik denk wel dat je je paardje een enorm plezier zou doen met vwnw.
Overigens; leuk om een keer dit scheerpatroon te zien, dat zie je hier in Nl niet zo vaak, in Engeland veel vaker. Persoonlijk vind ik het een enorm praktische oplossing.

Dat denk ik ook. Ik denk alleen dat haar benen dat op langere termijn niet zo leuk vinden.
En nou heb ik al iets teveel dierenarts kosten gehad dat ik die gok maar niet meer wil nemen ;)

youngster

Re: 8 Jaar oude baby moet zweten: An die Arbeit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:17

Heeej Lein!!

Ja Noontje is gewoon nog steeds Noontje soms al wordt ze eindelijk wat kalmer :+
Thanks voor de complimenten!! :*

Verder gaat het prima! Ga je maar even pben :P

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:22

Leuke combi zijn jullie :j
Je zit inderdaad iets te ver achter in het zadel, maar verder vind ik het er netjes uitzien hoor, helemaal voor een paard er vaak tussenuit is geweest :j op sommige foto's is ze wat te diep ingesteld, maar ik las ook dat ze dit uitzichzelf doet, dus dat zal er tzt wel uit te rijden zijn ;)

En over dat bruine tuig ? denk dat je toch is bij de kerstsjoerd uuuh man op schoot moet gaan zitten :D

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:23

tamaramt schreef:
erg leuk aansprekend paard maar wat ontzettend zonde van dat rare scheerpatroon
ik ben altijd van of niet scheren of alles eraf(zadeldekje er wel nog op) ; ik vind dit een erg raar beeld geven
maar goed; nogmaals erg leuk aansprekend paard :D
Lijkt me wel een heet, druk paard. desondanks vind ik dat de ruiter erg vriendelijk rijd en een zeer nette zit heeft en voor zover te zien is vanaf een foto een fijne rustige hand

Hier sluit ik me volledig bij aan.
Nog veel plezier gewenst met je prachtige paard!

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:26

Mar.. ziet er echt super uit!
Wat een heerlijk koppie zit erop..

Alja

Re: 8 Jaar oude baby moet zweten: An die Arbeit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:31

wat een mooie merrie zeg..
fijn dat je weer lekker met haar aan de slag kunt naar zo n lange tijd blessureleed :)

Sannie1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:54

Wat ziet ze er goed uit! (op het scheerpatroontje na dan :+ )
Gaat vast helemaal goedkomen tussen jullie, ziet er al fijn uit!

Zadel ..... die wil ik ook wel!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 22:12

Mar, jullie zien er echt gaaf uit!! 8-) 8-)
Ik vind het scheerpatroon wel cool eigenlijk!

Je zadel is echt om te kwijlen!! En ik stem ook voor het Sjoert-koopt-een-bruin-hoofdstel-project. 8-) :+

DinoBanani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 22:23

Wat een prachtig paard! Ook erg mooi zadel *D

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 22:43

Zo dacht ik zal eens naar de foto's kijken en wat leuks neerzetten, moet ik 8 pagina's doorlezen ^) ^)
Maar wat een geweldig scheerpatroon erg functioneel ;) leuke merrie en inderdaad moeten er nog wel wat bruine spullen aangeschaft worden.
Over het rijden zal ik maar niets zeggen dat laat ik wel aan de Bokkers met het echte verstand ervan over :D

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 22:54

Bruin zadel: geweldig! (zwart is zoooooooo 2007, wist je dat nou nog niet Sjoert :Y) ) :D
Merrie: prachtig!! :oo
Merrie + amazone: woow... dat soort foto's zijn voor mij utopie (misschien ook omdat ik een ruin heb) :Y)
Scheerpatroon: ieuw... vind ik echt afbreuk doen aan het paard. Maar nouja, functioneel heeft ook wat he. (daarom rij ik ook met een lelijke maar ozo functionele lage neusriem) 8-)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 23:09

Na overleg heeft het team besloten dat dit topic gesloten blijft. ITP is geen gezellig HK-topic en langzamerhand is het hier wel in veranderd. Ook ging het topic niet meer over het onderwerp, maar werd er steeds verder gegaan op een kritische kanttekening die een Bokker heeft geplaatst. Bij het openen van een foto-topic kun je reacties verwachten en dat sommige reacties misschien niet helemaal zijn zoals men graag zou horen, so be it! Zoveel Bokkers, zoveel meningen!