Sandrina schreef:brainless: over wie heb je het?
Sorry ik had het tegen jou, maar mijn nichtje wil graag nog mee rijden, vandaar "ze".
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sandrina schreef:curly2day schreef:En ik ga waarschijnlijk wel weer een dagje helpen op stempelplaats, stempelen, drinken en rond met kaas en de beroemde worst !!!
Rijd je niet mee?
Vind die worst en kaas erg lekker.
Brainless; nu snap ik het.
Sandrina schreef:curly2day schreef:En ik ga waarschijnlijk wel weer een dagje helpen op stempelplaats, stempelen, drinken en rond met kaas en de beroemde worst !!!
Rijd je niet mee?
Vind die worst en kaas erg lekker.
Brainless; nu snap ik het.
Ice_baby schreef:jeetje... dat wil je natuurljik niet.. je kunt ook een klein koepeltentje meenemen en hier je spullen indoen en er een slotje aanhangen.
No_No schreef:Zit al nagel te kouwen voor de eerste loting![]()
Hoe berijden jullie je paard voor op de 4 daagse?
En waar kan je zitvlees kopen
JoyCiej007 schreef:Ik heb vorig jaar ook niet extra getraind, een rit van een km. of 20 of een uur of 2 a 3 achter elkaar is voor ons heel gewoon. Mijn shet heeft een superconditie, die zakt in de winter wel iets weg maar in het voorjaar en de zomer gaan we dan gewoon dat weer rustig op bouwen.
Heb vorig jaar een week de tijd genomen om haar iedere dag te rijden en iedere dag zo'n 20 km. af te leggen in een vrij hoog tempo, veel draf, af en toe paar min. op adem stappen en stukje galop. maar dat was eigenlijk niet echt nodig.
Tip: wil je echt op conditie en uithoudingsvermogen trainen, dan is intervaltraining een goede methode die veel wordt gebruikt.
No_No schreef:JoyCiej007 schreef:Ik heb vorig jaar ook niet extra getraind, een rit van een km. of 20 of een uur of 2 a 3 achter elkaar is voor ons heel gewoon. Mijn shet heeft een superconditie, die zakt in de winter wel iets weg maar in het voorjaar en de zomer gaan we dan gewoon dat weer rustig op bouwen.
Heb vorig jaar een week de tijd genomen om haar iedere dag te rijden en iedere dag zo'n 20 km. af te leggen in een vrij hoog tempo, veel draf, af en toe paar min. op adem stappen en stukje galop. maar dat was eigenlijk niet echt nodig.
Tip: wil je echt op conditie en uithoudingsvermogen trainen, dan is intervaltraining een goede methode die veel wordt gebruikt.
Ik heb helaas niet de luxe dat ik iedere dag naar stal toe kan (gezin, werk en een uur reistijd per dag).
Ik zal de intervaltraining even opzoeken! Ben wel benieuwd wat dat precies inhoudt.
Thanks!