Mijn nieuwe Paardje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kimberly001

Re: Mijn nieuwe Paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-09 16:10

dankjewel! :D

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 22:47

muiske07 schreef:
Twee mooie paarden eerst en vooral.
Vooral de pony vind ik het mooist.

Toch wil ik iets kwijt wat me dwars zit.

Hou je van paarden of niet?
Zo niet kan je beter stoppen vind ik ;)

Je verkoopt je pony omdat je verder wil in de sport?? :?

Dat geraakt er bij mij niet in... ik rij paard uit liefde voor deze edele viervoeters.
Ze zijn elk op zich winnaars en unieke wezens, no way dat ik mijn paarden ooit weg zou doen omdat ik in de sport zou willen gaan.
Because I love them!

Maar TS wil dus verder in de sport en zal dus bepaalde keuzes maken, dat heeft niets te maken met al dan niet houden van je paard echt een hele rare opmerking dit :n

@ TS wij hebben dit jaar dezelfde keuze gemaakt , niet makkelijk, maar het moet raar gaan wil een goede sportpony niet weer een goed plekje krijgen !

Kimberly001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-09 23:34

jaa, het is beter zoo

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 23:54

muiske07,

geweldig hoe jij met paarden omgaat, ik heb met plezier naar de foto's in je profiel gekeken, maar oordeel niet over ruiters die een te kleine pony verkopen en een groter paard aanschaffen, niet iedereen heeft de mogelijkheid om drie paarden te houden en wat betreft de wedstrijdsport, jij geeft ook demonstraties gezien je foto's en heb je wel eens van de future guys gehoord, jij doet hetzelfde en dat is ook sport.
Verder wil ik je nog wel een tip geven, rijden zonder zadel is voor een paard niet zo prettig want de menselijke zitbeenknobbels kunnen hem erg veel pijn doen zonder dek of zadel ertussen en een paard op zijn kont laten zitten is ronduit gevaarlijk voor een paard i.v.m een eventuele darmbeklemming, dus hou je zoveel van ze dan deze dingen niet meer doen in het belang van je paarden.

verder veel succes en blijf zo met je paarden omgaan, erg leuk.

Breezke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 23:56

Wat een prachtig dier!
Ben zelf ook geen voorstander van een slof maar zo te zien gebruik jij hem goed.
Het is allemaal je eigen keuze,zo ook met de sporen,leeftijd enzo.
Ik wens jullie veel plezier samen en succes met de wedstrijden. ;)

Kimberly001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-09 00:22

Breezke: Dankjeewel :D

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 01:15

Wat een geneuzel over de slof zeg. Oke, over het algemeen zie je 9 van de 10x dat de slof op de verkeerde manier gebruikt word, en dan vindik het ook NOT DONE. Maar je gebruikt de slof op de manier hoe hij bedoelt is. Ik zie hier echt geen problemen in? Kan me heel goed voorstellen dat als je op zo'n kanon zit, dat je dan toch wat meer te zeggen wilt hebben als hij het opeens op een lopen zet.

Ook je pony verkopen heeft niks te maken met het wel of niet geven om je pony. Je gunt je pony juist de aandacht die jij hem nietmeer kan geven. Doordat je er te groot voor bent. :)

Heel veel succes met je eerste wedstrijd! Je hebt in ieder geval een eye catcher onder je kont!

Kimberly001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-09 08:20

bedankt

Siepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 12:54

zou door dit als haast geen foto meer plaatsen als ikhoor wat jij voor commentaar krijgt maar goed veel succes verder en niet te veel van aantrekken ieder zijn ding

kim18a

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 13:17

mooi beest! :~

veel plezier en succes nog :D

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:29

Ziet er goed uit hoor! Die pony trouwens ook, leuk dier is dat. Ik twijfel er echt niet aan dat je van je paardjes houdt!!

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:36

@ Kimberly:
Je kan foto's op bokt plaatsen door: [img]link%20van%20de%20foto[/img] ;)

Groetjes

Kimberly001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-09 19:51

jaa, ik heb het nu al uitgevonden hih, iedereen bedankt!

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 22:31

hoezo geen foto`s meer plaatsen naast veel negatief commentaar krijgt ze ook goed commentaar. Het is en blijft bokt. Ik heb alle foto`s bekeken en vind het echt een top dier en ik vind dat menig ruiter van HAW er een varbeeld aan mag nemen.

Armanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 15:44

echt een mooi paard!!
ik vind wel dat je nog rustig aan met hem moet doen, hij is echt al heel vroeg zadelmak gemaakt.

en die slof?? ik weet hoe jij erover denkt maar daar ben ik het echt niet mee eens.
ik heb ook een jong paard, die is 4 en ong. maanden zadelmak. in het begin met rijden is hij echt knettergek. ik ga hem ook niet met slof rijden. je moet het zelf op leren lossen, en als hij gaat steigeren of wat dan ook doen is een slof ook nog eens gevaarlijk

en een jong paard moet ook eerst nog op zijn eigen benen leren lopen voor je er met een slof bij gaat rijden.

Kimberly001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-09 18:11

Nou paarden kunnen vanaf hun 3e gewoon zadelmak gemaakt worden hoor, en over 3 maanden is hij 4...
Ik gaa geen problemen opzoeken, dat jij dat doet prima, dat je er tegen ben kan ik begrijpen want 9 van de 10 x word de slof ook verkeerd gebruikt. En hij leert echt wel op zijn eigen benen lopen oookal rij ik met slof, de slof, HANGT ERBIJ en zit er niet aan.
en als je op een paardjee van 1.60 zit zou ik het ook eerder niet doen. maar hij is wel 1.80. En wat er ook gedaan word of gebeurt, veiligheid voor mij en mijn paard gaat voorop.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 20:17

Grappig dat er opeens een hoop mensen reageren die niet reageren als een Bekende Bokker met slof rijdt.

Ik kan je zo 2 topics geven van BB's op 3 jarigen met slof die alleen maar positief commentaar krijgen.

Ik zie geen verkeerd slofgebruik, maak uit het topic op dat de topicstarter goed weet waar ze mee bezig is, dus waarom dan nog zo zeuren?

Ontzettend mooi paard. Hoop er snel meer foto's van te zien.

Kimberly001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-09 21:00

haha, echt waar, hmm, jaa zal wel omdat ik net op bokt zit,
Dankjeewel!

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:10

.

Kimberly001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-09 21:17

_O- _O- :') :')

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:22

Pashon, waarom haalde je dat bericht weg?
Ik had het trouwens al gelezen!

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:25

BertBaley schreef:
Pashon, waarom haalde je dat bericht weg?
Ik had het trouwens al gelezen!

maakt niet uit dat het al gelezen is. ts weet hoe ik erover denk dat is via pb al besproken en het had dus na inzien geen toegevoegde waarde.

mensen die zeggen dat ts de slof goed gebruikt, bekijk haar hyves ook eens daar staan heel andere foto's van dit paard als dat ze hier plaats met name heel ander slof gebruik.

Kimberly001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-09 21:26

jaaahoorrrr
Ik wee tniet hoor maar jij denkt echt dat je heel wat betn heaa, de foto's op mijn profiel en deze topic staan gewoon op me hyves hoor :')

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:26

Hyves heb ik allang gezien hoor _O-
Krabbel iedere dag met dr.

Foto's zijn al van een hele tijd geleden!

Kimberly001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-09 21:28

oja,a en jaa, soms zat hij naar de zingel toe en dan lijkt hij strak, maar mensen met verstand weten dat je dat niet loss kan hebben hangen omdat hij een omweg maken