Ik had gehoopt dat ik de laaste 3 puntjes gister bij elkaar zou rijden. Maar helaas. Heb nu 10 proeven gereden en daaruit 9 winst gehaald. Helaas 1 keer over 179 gehaald.
Van Gert mocht ik niet over. Dus we blijven maar lekker door tuffen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Agnes stond nog wel op papier als secretariaat, maar deze keer mocht ik gaan oefenen met de startlijst enz.
Maar ik denk dat je dat wel hebt gehoord. 
Judje schreef:Whahaha, dat heb ik zeker gehoord ja.
Wij waren ook niet echt blij met de late tijden, maarja, de losrijbaan was tot 12:00 bezet i.v.m. ponylessen en ik denk dat de meeste deelnemers het nog minder prettig hadden gevonden om dan wel 's morgens te starten, maar wel de losrijpaarden in dezelfde baan hadden. (Juryhok dan weer echt tegen de ring aan en daarachter losrijden was een idee van 't Hooge End tegen de late starttijden). Ons leek dat echter geen goed idee, i.v.m. de onrust, die dan zal ontstaan tijdens de proeven.
We zijn nog met het bestuur in overleg hoe we dit op kunnen lossen, want het is voor niemand leuk zo laat nog op pad te moeten en ook schrijvers en juryleden helpen ons i.h.a. liever overdag dan tot zo laat.
Vond het weer een geslaagde wedstrijd
En een erg leuke jury in het L1.
Ik snap wel dat Stoffel dat niet negatief bedoeld 

Heb een verslagje gekregen van mijn mama, maar wel jammer dat je dat dan dat net mist
De rest was prima hoor