Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jUst_eVa schreef:haha ik ben ook heel trots op mijn paard!!
@anneliesdj: Willemijn doet dit apsoluut NIET tegen strijdig, ze doet alles dus op commando, alleen houd mevrouw er nogal van om het heel overdreven te doen, en dan wordt ze dus woest, en dan krijg je zulke plaatjes. bijv. haar hoofd houden is met het normale rijden echt niet zo. we rijden ook veel vw nw, en gewoon lekker normale dressuur
Monster_tos schreef:Ik vind wat tegenstrijdig. Jij zegt: Willemijn doet dit apsoluut NIET tegen strijdig, ze doet alles dus op commando, alleen houd mevrouw er nogal van om het heel overdreven te doen, en dan wordt ze dus woest.
Ik zie ook geen paard op de foto's die lol heeft maar een paard dat inderdaad woest is. En zie daar absoluut de lol niet van in.
Ik vind echter een prachtige fries en geloof dat ze super bewegingen heeft, maar als ik mijn paard goed boos maak kan ze ook zo lopen. En zie er echt het nut niet van in! Ik heb liever een ontspannen paard dat mooi loopt dan een boos paard wat de show steelt.
jUst_eVa schreef:Monster_tos schreef:Ik vind wat tegenstrijdig. Jij zegt: Willemijn doet dit apsoluut NIET tegen strijdig, ze doet alles dus op commando, alleen houd mevrouw er nogal van om het heel overdreven te doen, en dan wordt ze dus woest.
Ik zie ook geen paard op de foto's die lol heeft maar een paard dat inderdaad woest is. En zie daar absoluut de lol niet van in.
Ik vind echter een prachtige fries en geloof dat ze super bewegingen heeft, maar als ik mijn paard goed boos maak kan ze ook zo lopen. En zie er echt het nut niet van in! Ik heb liever een ontspannen paard dat mooi loopt dan een boos paard wat de show steelt.
bedankt voor je reactie maar, jij kent mijn paard totaal niet. ik heb hier genoeg mensen op bokt die duidelijk kunnen informeren, dat willemijn dit onwijs leuk vind om te doen. en ze doet het soms ook uit blijdschap als ik met haar speel in de bak. na zo'n hevige spaanse pas staan haar oren recht naar voren en is ze helemaal trots omdat ik dan blij wordt en dan is ze dus ook helemaal blij