het allerbeste dressuur paard ooit! (grappig)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yeyo

Re: het allerbeste dressuur paard ooit! (grappig)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 21:09

ik zeg, meer fotooooo's

ik vind jullie leuk!!!

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 22:36

Yeyo schreef:
ik zeg, meer fotooooo's

ik vind jullie leuk!!!

haha ik heb er op dit moment eigelijk niet meer! dan moet ik weer nieuwe maken, maar dan wordt het bijna het zelfde topic.
Misschien doe ik binnenkort wel gewoon wat foto's van een buiten rit ofzo als je dat ook leuk vind? :D

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 10:21

ja hoor, altijd leuk, vind t een wereldpaard!

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 10:28

Prachtig paard,
ik zou er niet graag opzitten tijdens die spaanse pas, maar jij doet het buitengewoon netjes...
Hij lijkt het wel leuk te vinden, dat overdrijven...

conclusie: paard met humor en een baasje dat erbij past :D

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 14:38

haha ja je conclusie klopt :D ik vind het allemaal ook heel komisch en ben zelf ook heel erg enthousiast *D

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 15:06

zohee, wat een super gaaf paard! :D.
kan hij wel normaal lopen? :P

HorseLoverK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 17:19

Super leuke foto's! :P
& ook echt heel mooi paard :o
x

imposantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 17:22

Dat beenwerk :P echt grappig om te zien.
Mooi beestje heb je hoor!
Mag je trots op zijn.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 22:13

jUst_eVa schreef:
haha ik ben ook heel trots op mijn paard :D !!

@anneliesdj: Willemijn doet dit apsoluut NIET tegen strijdig, ze doet alles dus op commando, alleen houd mevrouw er nogal van om het heel overdreven te doen, en dan wordt ze dus woest, en dan krijg je zulke plaatjes. bijv. haar hoofd houden is met het normale rijden echt niet zo. we rijden ook veel vw nw, en gewoon lekker normale dressuur ;)

Op commando? Je leert je paard op commando naar haar buik schoppen en haar voorbeen in d'r nek te leggen? Waarom zou je dat doen?

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 17:37

jullie zijn geweldig en jij kan edwart gal zelfs verslaan!

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:20

Ik vind wat tegenstrijdig. Jij zegt: Willemijn doet dit apsoluut NIET tegen strijdig, ze doet alles dus op commando, alleen houd mevrouw er nogal van om het heel overdreven te doen, en dan wordt ze dus woest.
Ik zie ook geen paard op de foto's die lol heeft maar een paard dat inderdaad woest is. En zie daar absoluut de lol niet van in.

Ik vind echter een prachtige fries en geloof dat ze super bewegingen heeft, maar als ik mijn paard goed boos maak kan ze ook zo lopen. En zie er echt het nut niet van in! Ik heb liever een ontspannen paard dat mooi loopt dan een boos paard wat de show steelt.

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:32

Coowl beest zeg ! :D
Houdt echt van overdrijven ! :Y)

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 23:02

Monster_tos schreef:
Ik vind wat tegenstrijdig. Jij zegt: Willemijn doet dit apsoluut NIET tegen strijdig, ze doet alles dus op commando, alleen houd mevrouw er nogal van om het heel overdreven te doen, en dan wordt ze dus woest.
Ik zie ook geen paard op de foto's die lol heeft maar een paard dat inderdaad woest is. En zie daar absoluut de lol niet van in.

Ik vind echter een prachtige fries en geloof dat ze super bewegingen heeft, maar als ik mijn paard goed boos maak kan ze ook zo lopen. En zie er echt het nut niet van in! Ik heb liever een ontspannen paard dat mooi loopt dan een boos paard wat de show steelt.

bedankt voor je reactie maar, jij kent mijn paard totaal niet. ik heb hier genoeg mensen op bokt die duidelijk kunnen informeren, dat willemijn dit onwijs leuk vind om te doen. en ze doet het soms ook uit blijdschap als ik met haar speel in de bak. na zo'n hevige spaanse pas staan haar oren recht naar voren en is ze helemaal trots omdat ik dan blij wordt en dan is ze dus ook helemaal blij ;)

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 23:04

Twilight1 schreef:
jullie zijn geweldig en jij kan edwart gal zelfs verslaan!

wahah!! nou met het strekken misschien, of als het om vertrouwen tussen mens en paard gaat, dan ook nog wel :o

Daisy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 07:31

jUst_eVa schreef:
Monster_tos schreef:

bedankt voor je reactie maar, jij kent mijn paard totaal niet. ik heb hier genoeg mensen op bokt die duidelijk kunnen informeren, dat willemijn dit onwijs leuk vind om te doen. en ze doet het soms ook uit blijdschap als ik met haar speel in de bak. na zo'n hevige spaanse pas staan haar oren recht naar voren en is ze helemaal trots omdat ik dan blij wordt en dan is ze dus ook helemaal blij ;)

Hier nummer 1 :D Ik ken Willemijn al vanaf het begin dat ze bij Eva was. Een bangig mager paardje. Super gestrest en een stapritje was NIET te doen. Hier heeft ze ruim een jaar over gedaan om de ontspanning terug te krijgen en natuurlijk het vertrouwen. Toen is Willemijn dressuurmatig opgepakt, wat heel goed ging. Eva is nogal van de vrijheidsdressuur en gekke kunsjes dus al heel snel kon Willemijn de spaanse pas. Toen heeft ze dat gecombineerd met om de pas in stap. En nu is ze dus druk bezig om spaanse pas op de pas in draf te doen. Hier is ze nog niet heel lang mee begonnen daarom dat Willemijn dit ook nog goed onder de knie moet krijgen. Zonder die rare capriolen dus. Jullie hier zien alleen de foto's van de Willemijn die rare capriolen uithaalt. Ik hoop ook dat Eva nog een keer een topic maakt met foto's dat ze gewoon lekker dressuur rijd, dan zullen de reacties wel anders zijn. Willemijn doet dit dus alleen als Eva om de pas in draf vraagt. Dus het is niet: Op commando been in nek leggen en naar buik schoppen, alleen doet ze dit omdat ze zichzelf nog niet helemaal onder controle heeft tijdens deze oefening. Hier zijn ze hard mee aan het werk, en het is ook niet zo dat Eva deze oefening om de 10 minuten van dr vraagt oid. Zoiezo kan Willemijn tijdens het rijden een beetje heet worden daarom dat ze dus ook af een toe een jolige sprong geeft. (Jullie paarden ook vast wel, even een bokje tussen het rijden hoor)
Ik hoop dat jullie het iets beter snappen? Mischien dat ik het niet helemaal goed uitgelegd heb hoor Eef, maar dat hoor ik dan wel weer. Ik heb dit berichtje ff snel in elkaar gefixed, maar ga nu naar school! :wave:

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 14:09

Dit noem ik nu eens een paard met karakter én een flinke dosis humor! Heerlijk! :D

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 14:18

Huh?? waar blijft haar achter been op foto 8? Moet ze zichzelf even achter de oren krabben? Geweldig :D
Leuk setje zijn jullie, en gek met elkaar op de laatste foto's te zien.

NewBorder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 14:21

wat een gaaf beest!!!
hele gave foto's!!!
echt leuk om te zien, en die laatste foto dat je op haar zit die vind ik hellemaal geweldig, die moet je echt inlijsten!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 14:37

Hoop dat dit niet in het Abbekerkse water zit, want mijn twenter is daar ook geboren. Wil toch niet dat straks de benen om mijn oren vliegen als ze onder het zadel is :+

Vind het een fantastisch paard met een goed gevoel voor humor en een amazone die er ontzettend netjes opzit en eerlijk is naar haar paard :)

Daiss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 14:43

haha wat een lekkerding!
Goeie foto's , geweldige beweging :D

Estelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 14:44

Super leuke foto's en wat een pracht paard !!! :D

dirtchick

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 14:58

wat heb je een heerlijk paard onder je kont :) leuke combi

Lianne24

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 17:07

haha, ik heb echt gelachen!
Maar wat een mooi beest!

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 17:12

bedankt voor alle reacties :D

@ Dais, bedankt voor je super uitleg, echt beter kon het gewoon niet, en als ze nu nog denken dat me paard het niet leuk vind weet ik het ook niet meer :+

@Evelli, wat leuk weet je toevallig ook bij wie ze vandaan komt :D ?

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 17:13

NewBorder schreef:
wat een gaaf beest!!!
hele gave foto's!!!
echt leuk om te zien, en die laatste foto dat je op haar zit die vind ik hellemaal geweldig, die moet je echt inlijsten!

hahah ja misschien doe ik dat ook wel! :D