Zijn benen zijn helemaal in orde. Ik heb de indruk dat zn rug wel een flinke tik heeft gehad, met name vanaf zijn lende wervels, maar dat is pas te zien als hij hiervan hersteld. Zo op het 1e oog loopt hij niet vreemd gelukkig.
xKimh
Geplaatst: 29-05-09 21:29
Jeetje zeg! wat een verhaal! Hopelijk komt hij er bovenop! Succes ermee!
Het eerste waar ik eigenlijk van schrok was het feit dat het paard aan zijn voorbenen uit de sloot hebt getrokken. Wil je beschadigde spieren, pezen, zenuwen of een schouder uit de kom creeeren, dan moet je dat zo doen. Altijd een band achter de broekspieren proberen te krijgen, hoe moeilijk dat ook is. Nu hopen dat hij niks beschadigd heeft
Maartoch, sterkte!
Charr_x
Geplaatst: 30-05-09 17:30
Joh! Zal jij geschrokken zijn. Het is dat ik in je profiel keek, anders had ik niet gezien dat het een haflinger was, arm paard. Heel veel sterke voor jou en voor hem, duimen dat hij er niks aan over houdt!
TessJS
Geplaatst: 30-05-09 17:33
jeeetje wat zou jij je zijn geschrokken!!
het komt vast wel goed! het lijkt me een sterk paardje;)
Jeej, dat is inderdaad schrikken! Hopen dat hij er niks aan overhoudt maar het is dus al een geluk dat hij het heeft overleefd. Wat ziet hij er ontzettend zielig uit op de foto's! Hij zal in ieder geval niet snel meer denken dat hij kan zwemmen. Sterkte!
Goed nieuws! De zware medicatie slaat aan! Zijn koorts is gezakt, en hij hoest al minder. Hij had vandaag echt weer grote praatjes, echt superfijn! Hebben zijn verjaardag vandaag op de kliniek gevierd, hij is 4 geworden. Als het zo doorgaat mag hij misschien dinsdag al naar huis! Echt super nieuws dus!
joopiexx
Geplaatst: 31-05-09 12:39
Wat fijn dat de medicijnen aanslaan zeg! Echt super dat hij nu opknapt!
klomp
Geplaatst: 31-05-09 13:25
Wat goed zeg!! Fijn dat de medicatie aanslaat!! Hopen dat Daims weer snel naar huis mag!
zojuist het hele topic gelezen. wat een verhaal zeg! fijn dat de zware medicatie aanslaat! sterkte! en gefeliciteerd met hem!
Mystique04
Geplaatst: 31-05-09 14:33
Mooi dat hij zo snel alweer beter gaat ,nu hopen dat hij dan naar huis mag
En gefeliciteerd met zijn verjaardag en dat hij maar heel oud mag worden
PineApple
Geplaatst: 31-05-09 14:37
Super dat de medicijnen aanslaan!!! Nu hopen dat het zo door zet!! Gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetje. En knap van hem dat hij zo gevochten heeft daar in die sloot!!!!! Echt super dat het nu zo goed gaat!!!