Arabesk, ik kan niet echt oordelen over jouw paarden, dan zou ik ze eerst wat beter op de foto willen zien, dan alleen de 'achterkanten'. Mooie omgeving, dat zeker....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paintlinger schreef:Als ik even de onpartijdige 3e mag spelen......
Jullie zijn ALLEBEI soms wat ongenuanceerd
Arabesk schreef:Lovely schreef:Nee Arabesk, je behandelt andere bokkers niet altijd met respect en je hebt ook niet altijd een deugdelijke onderbouwing, sterker nog, vaker niet dan wel.
Da's weer een andere discussie. Het niet met elkaar eens zijn, is niet synoniem voor geen respect hebben.
Ik neem aan dat jouw bericht een 'sorry' is?
Paintlinger schreef:Ik heb me braaf gemeld....en geef toe dat ik fout zat.
Citaat:En als de rest dat niet doet.....nou dan niet toch?
suleilitha schreef:Ik val ook onder de ongenuanceerden in het algemeen, komt vast omdat ik beter met paarden kan communiceren dan met mensen maar ik heb sterk de indruk dat het peerdenvolk dat over het algemeen best van elkaar kan hebben.....
Paintlinger schreef:KiWiKo: Maar dan klopt het toch dat ik zeg dat Lovely en Arabesk allebei onguanceerd kunnen zijn........
Twiggy: Iedereen heeft dat wel eens op bokt, Natural of niet......oliebol happens....
Maar volgens mij zijn we er wel een beetje uit met z'n allen....toch?
Paintlinger schreef:KiWiKo schreef:paarden zagen er gewoon inderdaad heel schraal uit op de fotot's in de beingpost.......
kan niet anders dan dit absoluut met Lovely eens zijn!!
Ja dat vond ik ook....
Maar na het zien van de laatste foto MOET je toch gewoon toegeven......?