ga nu eerst even de rest bij lezen,maar wat ik tot nu toe heb gelezen......
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

jesito schreef:kazary schreef:Been er aan en opsluiten tussen je handen. Bij geen reactie op mijn been kan hij een tik achter de kuit krijgen, maar zonder mijn handen los te laten, anders heeft hij daar een mooie ontsnap mogelijkheid.
En vooral met je hele lijf duidelijk maken dat jij die kant in gaat, wat hij ook doet.
Maar doelloss wat zitten meppen, heeft geen toegevoegde waarde. Volgende keer kun je het circus gaan herhalen.
Dat is dus remmen en gas geven tegelijk, beetje onduidelijk voor je paard vind je niet.

Dan heb je wellicht zelf minder aanvaringen. garny95 schreef:Wig_love schreef:Goedschiks is Poele Poele Poele in me ogen, (dus gewn puur lokken), bij bange paarden werkt het, bij etterbakken niet. al meerdere x-en meegemaakt.!
ik wil even uit de wereld helpen dat ik me paard mishandeld, (ik denk dat jij het zo ziet) maar dat gebeurt absoluut niet, want hij heeft geen striemen van zwepen op zijn kont, korsten van slaan of wat dan ook, of bang van me! hij is altijd nog blij en op onderzoek uit & baldadig tot de hoogte dat hij mag.!
sorry, wat is poel poele poele ?
korsten van het slaan ?
. Heb de hele rit gestapt(aangezien het benauwd was) en het paard op deze manier langs veel obstakeltjes gekregen. had wel een zweep mee voor de zekerheid, maar niet echt nodig gehad.
(staat op pagina 4 )

kazary schreef:Kijk ook eens naar andere hun berichten, zoals onder andere van de modi. Die verpesten niets zeker? Kom op zeg. Dom gepraat zonder poging een oplossing te brengen. Dat is niet offtopic en mag wel.
Ja ik dram nu door, maar dat krijg je met zulke domme reacties.
En het topic leek toch wel al klaar. TS moet haar frustraties niet op een dier botvieren. Daar waren de meeste het wel mee eens.
Hopelijk heeft ze dat begrepen en doet ze dat ook niet meer.

Ben steeds benieuwder naar de reactie van TS. Misschien moeten we daar maar op wachten eer we verder gaan met deze discussie. Suuskipje schreef:Kazary, je verpest heel het topic. Er staan goede bruikbare tips in en het zou jammer zijn als die overschaduwt worden door jouw vijandige, compleet offtopic gepraat.