Had er overheen gelzen dat je een stukje wilde van vrijwilligers, dus had ik niet gemaakt. Willen jullie dat nog? Ben niet zo een belangrijke vrijwilligster hoor.....
Wel leuke stukjes!!
Nou, het schiet op. Wie gaat er over het weer????
jottum
Geplaatst: 08-05-09 20:35
Zeg dat wel, 50 cm. is toch best veel?!!!
Wil je nog voorkeuren horen van de vrijwilligers? Bedoel je daarmee bij wat voor hindernis je wilt staan?
Oh ja, het zieke kalfje is echt heul snielug Wat heb jij een creatieve ma, Jeddah.
SusanW
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-09 22:03
We zullen Piet Paulusma even vragen voor het weer
Leuk dat jullie de nieuwsbrief weer geslaagd vinden!
50 cm water veel Kom, kom, dames... Jullie laten je toch zeker niet echt bang maken?
Helaas Jottum, we hebben jullie allemaal al een hindernis toegewezen, dus voor die voorkeuren is het te laat Maar je mag nog wel aangeven welke voorkeuren je hebt met betrekking tot de lunch en bbq
Allerschattigst kalf hè? Dat heeft ze even mooi gemaakt, die moeder van Jeddah!
Stukjes van de vrijwilligers zijn nog steeds welkom hoor! Er komt geheid nog een nieuwsbrief voor de FFT, dus kom maar op!
CowgirlStore
Geplaatst: 08-05-09 22:19
Nee, we laten ons niet bang maken hoor Het water zakt wel weer En het kalfje is idd schattig en knuffelbaar!
Vrijwilligers ook maar kaplaarzen en droge kleding mee dan?
jottum
Geplaatst: 09-05-09 09:07
SW, geeft niks hoor, ik had ook geen voorkeur, ik dacht dat je misschien zat te wachten op een voorkeur.
Iedereen maakt zich druk over de waterhindernis, straks doen alle paarden met een hoef in de neus en stuiteren ze bij de waslijn ofzo
SusanW
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-09 10:05
dat denk ik ook, Jottum! De waterhindernis is misschien straks nog wel het makkelijkst en de simpelste dingen het moeilijkst
CowgirlStore
Geplaatst: 09-05-09 10:35
Dat is idd wel eens het geval op vreemd terrein, dan is ineens alles eng
Pannenkoek
Geplaatst: 09-05-09 10:45
Ik neem wel m'n fiets mee...........ik ga toch echt niet het hele parcours lopend afleggen! Hoe gaat Josfoto dat eigenlijk doen?
Ik neem ieder geval m'n camera mee voor 'algemeen gebruik', ik ga zelf filmen dit keer..........en alleen maar Max. Diegene die 'm wil gebruiken wel even aangeven per PB ajb.
SusanW
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-09 11:03
Ik denk gewoon dat het niet mogelijk is om alle hindernissen te fotograferen. Ik neem aan dat ze gewoon een beetje rondlopen voor zover mogelijk. De meeste hindernissen zijn op ons terrein gecreëerd, zodat het voor het publiek ook nog redelijk te doen blijft. Het stuk route dat langs de weg en door het bos gaat, heeft maar 3 opdrachten, die voor het publiek misschien ook wat minder aantrekkelijk zijn.
Leuk PK! Ik hoop dat iemand zich meldt die ook wat wil fotograferen! Misschien dat de vrijwilligers die van fotograferen houden ook bij hun eigen hindernis wat foto's kunnen maken? Komt vast wel goed allemaal!
Nog even een opmerking van algemene aard: De ruiters mogen niet de hele weg begeleidt worden! Dus mensen die mee willen fietsen voor gezelligheid of support, dat kan/mag op de stukken langs de weg en door het bos. Bij ons op het terrein gaat het over de weilanden, waarbij we de stukken voor publiek afzetten, zodat ze niet overal lopen Dus alle hindernissen zijn wel te bereiken, maar niet exact samen met de paardenroute. Ze lopen wel grotendeels naast elkaar. Dit om het voor zowel paarden/ruiters als publiek veilig te houden!
Karina
Geplaatst: 09-05-09 11:36
Het goede nieuws is dat jullie iemand van de reservelijst gelukkig kunnen maken.... Het slechte nieuws is dat ik nu maar moet gaan accepteren dat het niet gaat lukken om Rico over twee weken fit en vrolijk te hebben, gezien hij nu nog steeds zelfs onbelast amper aan kan draven. Het is nog steeds niet duidelijk wat er precies aan de hand is, maar wel duidelijk iets wat meer tijd nodig gaat hebben. We hebben inmiddels wel een afspraak met een andere DA/chiro in de planning staan.
Kan wel janken Had er zo vreselijk veel zin in, en weet zeker dat ie het zelf ook helemaal geweldig had gevonden... Maar ik moet gewoon reeel zijn, zelfs als hij wonderbaarlijk op zou knappen de komende week, dan nog heeft ie conditioneel een fikse klap gehad en is het niet eerlijk om hoe dan ook mee te willen doen. En ook voor evt. mensen op de wachtlijst lijkt het me prettiger om eerder te weten of ze mee kunnen doen.
Hopelijk komt het allemaal goed en kunnen we volgend jaar een nieuwe poging doen, al is ie dan wel echt serieus een veteraan aan het worden . Mocht ik me zonder paard ergens nuttig kunnen maken, geef dan maar een gil!
CowgirlStore
Geplaatst: 09-05-09 12:04
Jammer Karina, sterkte met je paard
jottum
Geplaatst: 09-05-09 16:57
Karina wat vreselijk balen zeg Hopelijk komt je paard weer goed, das het belangerijkst.
SW, volgens mij gaat dochterlief ook mee met camera.
SusanW
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-09 18:29
Karina, wat rot nou joh! Ik vind het echt ontzettend sneu voor jullie! Echt balen! Ik hoop ook dat je snel weet wat hij heeft, zodat je hem zo goed mogelijk kunt behandelen.
Heel veel sterkte hoor!
Oh, en je bent natuurlijk evengoed van harte welkom, ook gewoon om te komen kijken hoor!