[WN] DUtch Summershow 2009

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 21:21

Doe eens gek :+ en wacht niet tot het laatste moment met inschrijven, daar doen jullie Sheila een groot plezier mee.
En dat wil toch iedereen? Sheila een plezier doen!! :(:)

4pleasure

Re: DUtch Summershow 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 20:52

ik heb het misschien over het hoofd gezien maar wat is de uiterste inschrijfdatum?? sorry ik heb de link geprobeerd maar ook bij mij doet ie het niet.....

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 21:27

1 juni is die

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 22:52

Ligt de site eruit?

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 23:51

Hij ligt er hier ook uit.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 12:29

Hoelaat begint het op vrijdag eigenlijks? ik neem aan om 9 uur.
De site doet het op de laptop wel, en die heb ik al helemaal uitgeplozen maar kan geen tijden vinden hoelaat het vrijdag begint met het eerste onderdeel

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 14:03

Gelukkig, hij doet het weer! *\o/*

Gave poster Sheila en dat terwijl die sukkel van een fotograaf z'n eigen foto's eerst niet kon terugvinden........ :o

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 14:17

De site is inderdaad even off line geweest, maar hij is nu weer te bezoeken. Leuk is de aanbieding van Sallandhoeve, zij hebben een speciale aanbieding gemaakt voor mensen die onze show bezoeken of er ann deelnemen.
Er staan inderdaad nog geen tijden in het programma, dit omdat het afhankelijk is van het aantal deelnemers.
Voor de duidelijkheid, het programma geeft alleen aan welke onderdelen op een bepaalde dag gereden worden.
We gaan indien nodig wat schuiven met de onderdelen.
Je kan je wel voorstellen dat wanneer iemand in de WRAN L2 is gestart er niet op zit te wachten om met zweetplekken in de APHA halterklasse te verschijnen. Dus het ligt voor de hand dat we op zaterdag en zondag met de halterklassen beginnen. Gewoon ut praktische overwegingen.

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 14:56

Nou is het iig bij mij zo dat ik eerst naar het programma kijk wat voor mij en mijn paard haalbaar is voor ik me inschrijf ... dan draaien we dus wel in rondjes om elkaar heen als ik het zo lees :D ?

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 07:38

Zo zou je het kunnen noemen!! ;)

Maar we zullen niet meer veranderen dan strikt noodzakelijk om de show goed te laten verlopen!!
We zijn er niet om deelnemers te pesten, we willen ze juist helpen.
En inderdaad, de ene keer lukt dat beter dan de andere keer!
Maar dat we met de halter willen beginnen is waarschijnlijk wel voor iedereen te begrijpen.!?! 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 08:52

Bummer zeg! Had me net verheugd op een keer niet héél vroeg op hoeven te staan voor de Halter! :O ;) Maar ach, t plezier is er niet minder om! :):)

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 09:09

Jan_Trel schreef:
Maar dat we met de halter willen beginnen is waarschijnlijk wel voor iedereen te begrijpen.!?! 8-)

Absoluut :j

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 09:52

Pannenkoek schreef:
en dat terwijl die sukkel van een fotograaf z'n eigen foto's eerst niet kon terugvinden........ :o

:(:) Tja als je nu de volgende keer een speciaal mapje voor mij aanmaakt 8-) , dan kun je ze altijd weer vinden... en kan ik weer posters maken en onze site up to date houden ;)

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 13:55

Jan_Trel schreef:
Dus het ligt voor de hand dat we op zaterdag en zondag met de halterklassen beginnen.

Ik ben blond denk ik, maar hoe word het programma nu dan??? Op de swrnsite staan de APHA halterklasses en de rest van de onderdelen nog gewoon achter de wran onderdelen. En dus niet als de beginonderdelen.

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 19:36

Volgens mij is er geen reden om zenuwachtig te worden. Deelnemers die met een paint in de WRAN L1 of L2 starten zouden ook in de halter kunnen starten. Om te voorkomen dat deze deelnemers met zweetplekken in de halter verschijnen zullen we op zaterdag met de halter beginnen en daarna de WRAN onderdelen. Ook zou het mogelijk kunnen zijn dat we een onderdeel wat naar voren halen of wat later zetten als dit voor de deelnemers beter is. Bv. om tijd te hebben om om te kleden of om te zadelen ofzo.
Wat ik met mijn opmerking alleen maar heb willen zeggen is dat de volgorde van het gepubliceerde lijstje mogelijk zal afwijken van het definitieve programma met tijden wat wij publiceren als alle inschrijvngen verwerkt zijn.
Ik hoop dat het zo duidelijk is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 19:39

Mooi dat de halter als eerste is! Dan kan ik ook mooi trail starten met mijn paard :)

callychanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 20:24

misschien een hele rare vraag, maar wanneer zou je aan kunnen komen als je een box huurt?
groetjes nikita

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 21:37

Jan_Trel schreef:
de volgorde van het gepubliceerde lijstje mogelijk zal afwijken van het definitieve programma met tijden wat wij publiceren als alle inschrijvngen verwerkt zijn.

Ik word er niet zenuwachtig van hoor, maar ik wil wel graag weten hoe de onderdelen zijn ingedeeld voordat ik inschrijf ;) Mede om te voorkomen dat ik in tijdsnood kom. Ik heb meer dan 1 paard op stal staan die mee zouden kunnen naar deze wedstrijd. En het dan zou toch aardig zijn van te voren te weten welke onderdelen wanneer zijn, zonder dat ik me moet gaan afvragen of het wel kwa tijdsindeling allemaal kan. Het is nl niet fijn als je met je ene paard in de ring staat als je eigenlijk voor een ander onderdeel je andere paard los moet rijden (en dus nog opzadelen moet en mss jezelf nog moet omkleden enz enz) ;)

Maar als dit pas na sluitingsdatum bekent gaat worden gemaakt, gaan ze hier thuis mazzel hebben, althans een aantal.

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 11:26

Ik vind het eerlijk gezegd heel vreemd dat een programma pas definitief wordt nadat de inschrijvingen bekend zijn. Zoals Rina ook al aangeeft, schrijven veel mensen in aan de hand van wat voor hen haalbaar is qua planning.

Er zijn 1001 redenen waarom mensen een programma wel of niet prettig vinden. Ga je het programma veranderen om de 1 een plezier te doen, moet een ander afhaken! Je kunt nu eenmaal niet iedereen tegemoet komen. Het lijkt mij dus zinvoller om gewoon een weldoordachte planning neer te zetten en dan met een feedbackformulier bij de deelnemers te polsen hoe het bij de volgende show eventueel NOG beter kan.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 11:47

Het lijkt mij het meest praktisch om op zaterdag, ivm de APHA halterclasses, alle APHA onderdelen 's ochtends af te werken en daarna de WRAN L1 & L2 onderdelen te laten plaatsvinden :)

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:38

Ik moet even afwachten of mijn moeder en vader vrij krijgen zo ja start ik L3 trail en horsemanship. Ik moet toch veel op vreemd terrein rijden zodat het voor mij en lauk wat makkelijker wordt..

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-09 08:44

Wranglerbutt schreef:
Het lijkt mij het meest praktisch om op zaterdag, ivm de APHA halterclasses, alle APHA onderdelen 's ochtends af te werken en daarna de WRAN L1 & L2 onderdelen te laten plaatsvinden :)

Maar je zou ook kunnen zeggen, als je na de halter de WRAN klassen doet, kunnen de paintruiters zich op hun gemak voorbereiden op de rijdende klassen. :D
Als je een programma uitschrijft kan je wel eens wat over het hoofd zien, zelfs na tien jaar NK's en andere shows organiseren. De gedachte bij dit programma was vrijdag WRAN L5 t/m L3, + DAWRA, zaterdag starten met WRAN L1 en L2, (dan is dus de WRANshow klaar) en dan beginnen met de APHA.
Zondag de AQHA. Op deze manier doe je alle shows achter elkaar en heb je niet dat een ruiter die AQHA start b.v. op vrijdag de trail moet rijden en op zondag de pleasure (om het maar eens te overdrijven).
Maar daarbij heb ik even dat verhaal met die zweetplekken over het hoofd gezien. Vandaar eerst Halter paints, dan WRAN L1 en L2 en daarna weer paints.
Daarbij is dan het voorbehoud gemaakt dat een voorlopig programma altijd voorlopig is anders stond er wel definitief. Dus als er belangrijke motieven zijn om een anderdeel een plaatsje naar voren of achteren te verplaatsen dit kan gebeuren. Deze motieven zijn natuurlijk nooit van persoonlijke aard, dus niet omdat het Jan of Piet beter uitkomt. Een definitief programma wordt niet meer gewijzigd.
Wij gaan voor een goede show waarbij onze artiesten (de deelnemers dus) in een zo ideaal mogelijke omgeving kunnen presteren. We proberen dan ook om deze omgeving voor de deelnemers te creeren.
Alhoewel we ons bewust zijn dat we het niet iedereen naar de zin kunnen maken.
Gezien het aantal complimenten wat op het secretariaat na de door de SWRN uitgeschtreven shows binnenkomt, doen we het in de ogen van de meeste deelnemers goed.
Deze complimenten zijn ons overigens veel waard en willen die elke show weer verdienen. 8-)

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 09:03

Jan_Trel schreef:
Maar je zou ook kunnen zeggen, als je na de halter de WRAN klassen doet, kunnen de paintruiters zich op hun gemak voorbereiden op de rijdende klassen. :D

Ja, een dagdeel om precies te zijn. Da's veel hoor! Om even voor mezelf te spreken: ik ben een Paintmens en ik kom voor de dag op en neer met mijn onervaren wedstrijdpaard. Ik wil graag Halter en Pleasure bij de Paints starten, maar met een dagdeel en een beetje ertussen ga ik dat niet doen, dus ga ik kiezen: OF Halter, OF WP.

Dat je met de Halter start vind ik heel logisch hoor, maar met bovenstaand voorstel trek je de hele Paintshow uit elkaar. Als ik dan eens een suggestie mag doen: doe de Halter eerst en volg dan het programma van de Paints en vlecht de WRAN onderdelen er tussendoor. Dus de L1 en L2 WP WRAN na de Paint WP, de L1 en L2 Trail na de Paint Trail, etc. En voeg dan meteen een HMS klasse toe bij de Paints :P dat gaat dan toch in 1 adem door ;-) .

Om hoeveel mensen gaat het eigenlijk die zowel Paint als WRAN L1/L2 starten?

Verder niks dan hulde voor het organiseren van zulke grote shows waar een groot deel van westernrijdend Nederland bij elkaar komt! Dat is beslist geen makkelijke opgave!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 09:08

Nee, niet wran en APHA tegelijkertijd. Als je trail start en reining moet je belachelijk lang wachten. Doe maar gewoon eerst de halter en daarna de wran :)

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 09:09

Da's dus precies wat ik voorheen bedoelde Niels: wat voor de 1 fijn is, is voor de ander helemaal NIET fijn!