en wacht niet tot het laatste moment met inschrijven, daar doen jullie Sheila een groot plezier mee.En dat wil toch iedereen? Sheila een plezier doen!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
Jan_Trel schreef:Dus het ligt voor de hand dat we op zaterdag en zondag met de halterklassen beginnen.
Jan_Trel schreef:de volgorde van het gepubliceerde lijstje mogelijk zal afwijken van het definitieve programma met tijden wat wij publiceren als alle inschrijvngen verwerkt zijn.
Mede om te voorkomen dat ik in tijdsnood kom. Ik heb meer dan 1 paard op stal staan die mee zouden kunnen naar deze wedstrijd. En het dan zou toch aardig zijn van te voren te weten welke onderdelen wanneer zijn, zonder dat ik me moet gaan afvragen of het wel kwa tijdsindeling allemaal kan. Het is nl niet fijn als je met je ene paard in de ring staat als je eigenlijk voor een ander onderdeel je andere paard los moet rijden (en dus nog opzadelen moet en mss jezelf nog moet omkleden enz enz)
Wranglerbutt schreef:Het lijkt mij het meest praktisch om op zaterdag, ivm de APHA halterclasses, alle APHA onderdelen 's ochtends af te werken en daarna de WRAN L1 & L2 onderdelen te laten plaatsvinden
Jan_Trel schreef:Maar je zou ook kunnen zeggen, als je na de halter de WRAN klassen doet, kunnen de paintruiters zich op hun gemak voorbereiden op de rijdende klassen.
dat gaat dan toch in 1 adem door
.