Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Babico3 schreef:okee dan, ik heb al eens eerder met jou meegemaakt dat het geen zin heeft om met jou een discussie aan te gaan. Dus ik geef het bij voorbaat al op. Ik heb er namelijk geen zin in, maar je moet het toch wel met me eens zijn dat zij niet kan rijden!
M_LiSszz schreef:@ TS bij foto 10 zit je te schoppen!!
Babico3 schreef:@ suleilitha: jemig, dat zeg ik toch ook niet! iedereen moet leren, maar ik zeg gewoon dat ik het niet eens ben met haar manier van 'rijden'. in haar profiel staat dat ze een paar verzorgpaarden heeft. nou, mijn paard zou ze nooit mogen rijden, ookal is dit recreatief bedoelt, ik zou toch echt even wat lesjes nemen, niks dan schade breng je hier namelijk mee aan.
KiWiKo schreef:en als je dat niet erg vind is dat toch ook geen probleem...........
deze twee zijn niet serieus aan het rijden, deze twee doen gewoon domme dingen samen....... en tja dat is wel eens wat onconventioneel.......... maar daarom niet slecht![]()
Babico3 schreef:Nee, maar als zij dit wél als serieus rijden beschouwt, dan klopt er toch iets niet. Een keer is niet erg, maar je kan niet altijd alleen maar dom doen en er als een hobbezak opzitten. Als het er elke keer zo uit ziet als zij deze fjord rijdt, dan kan jij mij niet wijs maken dat die pony dat fijn vindt, met die neusriem op half 7, + nog heel veel andere dingen. Ik snap eerlijk gezegd ook niet zo waarom jij het voor haar op neemt, sta jij achter deze manier van rijden dan?