Marie Fjordien in het roze

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ragdollcat

Re: Marie Fjordien in het roze

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 14:56

OOOH, "hahahaha" wat leuk, wat een pret heb je zeg met je verzorgfjord, hahaha ga es lekker mee dollen whoehahaahaha, tja lekker jonge meid nog en lekker gek doen he hahahaha, trek maar hard aan de sperriem, doe es keihard wie weet lukt het je wel, en hupppppleeee, wiebelen op zijn rug, zet maar hard aan het werk en trek maar lekker hard aan dr hoor, oooo jeeee bokke zeg leuk leukk hihi.

Heb je niks door? je bent je verzorgpaardje aan het verpesten, je gebruikt het als een levend speeltoestel, en je bent dom bezig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 14:57

@KiWiko Ja, tuurlijk, maar niet zonder reden. Als ik rijd dan trek ik echt niet zomaar opeens aan de teugels. Als ik grof doe, is dat bedoeld. En niet perongeluk.

M_LiSszz

haha (penny??)

KiWiKo

joh....... ik wil wel eens zien waar jouw handen zitten als je op het punt staat eraf te vallen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 14:59

okee dan, ik heb al eens eerder met jou meegemaakt dat het geen zin heeft om met jou een discussie aan te gaan. Dus ik geef het bij voorbaat al op. Ik heb er namelijk geen zin in, maar je moet het toch wel met me eens zijn dat zij niet kan rijden!

Lord_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-08 15:00

Op foto 10 trek ik al helemaal niet Clown mijn teugels zijn ferm lang ja,, maar er staat op de binnenteugel zo goed als geen druk en op de buitenteugel ietsje meer, maar die kan jij niet zien ...
En de meeste wedstrijdruiters noemen dit inderdaad geen rijden Knipoog maar dat was ook de bedoeling niet.

@ragdollcat: Ik snap eigenlijk absoluut niet wat trekken aan de sperriem ermee te maken heeft ? Ik ga er niet aan lopen trekken als ze haar hoofdstel aanheeft hoor ... en hard aan het werk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:00

Ach, al diegenen die hier zo infantiel reageren waren zelf meteen al vanaf de geboorte Z. Kan bijna niet anders.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:01

Babico3 schreef:
okee dan, ik heb al eens eerder met jou meegemaakt dat het geen zin heeft om met jou een discussie aan te gaan. Dus ik geef het bij voorbaat al op. Ik heb er namelijk geen zin in, maar je moet het toch wel met me eens zijn dat zij niet kan rijden!

dat weet ik niet Lachen ik zie geen rijfoto's namelijk Lachen ik zie alleen een mens en een paard die samen stom doen..............

M_LiSszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:02

@ TS bij foto 10 zit je te schoppen!!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:03

M_LiSszz schreef:
@ TS bij foto 10 zit je te schoppen!!

en bij de rest niet Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:04

@ suleilitha: jemig, dat zeg ik toch ook niet! iedereen moet leren, maar ik zeg gewoon dat ik het niet eens ben met haar manier van 'rijden'. in haar profiel staat dat ze een paar verzorgpaarden heeft. nou, mijn paard zou ze nooit mogen rijden, ookal is dit recreatief bedoelt, ik zou toch echt even wat lesjes nemen, niks dan schade breng je hier namelijk mee aan.

Lord_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-08 15:04

Bij foto 10 ligt m'n been gewoon tegen 'r buik en geef ik wat druk Clown en het heeft daar ook het hele rondje gelegen, al dan niet drukgevend Clown

@babico: over les heb ik ook al m'n zegje gedaan,, dat het niet makkelijk is om op die paarden les te krijgen, dat ik les krijg op andere paarden en dat ik ga proberen les te vinden op deze paarden -en dat ik daar ook al mee bezig ben- .
Laatst bijgewerkt door Lord_Ik op 30-11-08 15:06, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:06

Babico3 schreef:
@ suleilitha: jemig, dat zeg ik toch ook niet! iedereen moet leren, maar ik zeg gewoon dat ik het niet eens ben met haar manier van 'rijden'. in haar profiel staat dat ze een paar verzorgpaarden heeft. nou, mijn paard zou ze nooit mogen rijden, ookal is dit recreatief bedoelt, ik zou toch echt even wat lesjes nemen, niks dan schade breng je hier namelijk mee aan.

ach welnee Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:07

nee het vind het alleen maar leuk. Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:08

ze zijn niet van suiker, daarnaast is dit allemaal niet zo shocking hoor Lachen Lachen die pownie bijt genoeg van haar af, als ze het zat is mag TS gaan lopen.......... dus wat is nou het probleem?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:10

Het probleem is dat als een pony je er af gooit omdat hij last van je heeft, dat dat al genoeg zegt.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:11

en als je dat niet erg vind is dat toch ook geen probleem...........

deze twee zijn niet serieus aan het rijden, deze twee doen gewoon domme dingen samen....... en tja dat is wel eens wat onconventioneel.......... maar daarom niet slecht Lachen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:12

Het voordeel is dat een pony je er vanzelf wel naast parkeert als ie last van je heeft. Snellere leerschool is er niet.
Ik heb ook leren rijden op ongezadelde ponies, ben ook niet in een manege opgeleid en echt, ik heb er nu nog voordeel van. Knap paard wat mij uit het zadel werkt!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:13

KiWiKo schreef:
en als je dat niet erg vind is dat toch ook geen probleem...........

deze twee zijn niet serieus aan het rijden, deze twee doen gewoon domme dingen samen....... en tja dat is wel eens wat onconventioneel.......... maar daarom niet slecht Lachen Lachen

ik krijg meer het idee dat ze dit wel serieus bedoelde!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:15

hoe kan dat nou????? het gaat werkelijk nergens over Lachen beetje buiten crossen

Anoniem

wat een mager ding of lijkt dat maar zo?
verder.. die bokken ken ik maar al te goed, is een mooi truukje, bok naar recht, en dan naar links wegduiken Haha!

Anoniem

Nee, maar als zij dit wél als serieus rijden beschouwt, dan klopt er toch iets niet. Een keer is niet erg, maar je kan niet altijd alleen maar dom doen en er als een hobbezak opzitten. Als het er elke keer zo uit ziet als zij deze fjord rijdt, dan kan jij mij niet wijs maken dat die pony dat fijn vindt, met die neusriem op half 7, + nog heel veel andere dingen. Ik snap eerlijk gezegd ook niet zo waarom jij het voor haar op neemt, sta jij achter deze manier van rijden dan?

Anoniem

niet doorde foto's maar de ts haar eerdere berichten

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:17

Nou, dan moet je je paard maar een beter voer geven. Je ziet zelf toch ook dat haar botten in haar kont uitsteken!? Je hebt nog marzel dat ze niet geschoren is dan zag je het nog meer..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:17

Babico3 schreef:
Nee, maar als zij dit wél als serieus rijden beschouwt, dan klopt er toch iets niet. Een keer is niet erg, maar je kan niet altijd alleen maar dom doen en er als een hobbezak opzitten. Als het er elke keer zo uit ziet als zij deze fjord rijdt, dan kan jij mij niet wijs maken dat die pony dat fijn vindt, met die neusriem op half 7, + nog heel veel andere dingen. Ik snap eerlijk gezegd ook niet zo waarom jij het voor haar op neemt, sta jij achter deze manier van rijden dan?

nee helemaal niet, maar ik heb wel ergere fratsen uitgehaald in mijn ponietijd Lachen

zou TS dit zelf als "goed" zien dan had ik heel anders gereageerd, alleen TS ziet hier zelf alleen maar de lol van in