Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jargeau schreef:Ik wil er wel heen maar weet niet of ik mijn moeder zo gek krijg om nog een keer te gaan.
Afgelopen 2 keer ben ik wel geweest alleen op de terugweg was het een drama. Allebij de keren reden we verkeerd. Vooral de eerste keer was erg. Het was donker, glad en het sneeuwde. Bedenk daar nog mega korte invoegstroken bij van de duitse snelweg zonder zichtbare witte strepen. O ja, en een trambaan midden in de stad. Lekker glad. Het is een wonder dat we toen nog thuis zijn gekomen.
Het is in Essen trouwens om het jaar. En het ander jaar is het volgens mij buiten in Neuss, maar daar ben ik nog niet geweest.
Yinari schreef:Jargeau schreef:Ik wil er wel heen maar weet niet of ik mijn moeder zo gek krijg om nog een keer te gaan.
Afgelopen 2 keer ben ik wel geweest alleen op de terugweg was het een drama. Allebij de keren reden we verkeerd. Vooral de eerste keer was erg. Het was donker, glad en het sneeuwde. Bedenk daar nog mega korte invoegstroken bij van de duitse snelweg zonder zichtbare witte strepen. O ja, en een trambaan midden in de stad. Lekker glad. Het is een wonder dat we toen nog thuis zijn gekomen.
Het is in Essen trouwens om het jaar. En het ander jaar is het volgens mij buiten in Neuss, maar daar ben ik nog niet geweest.
Ja, vreselijk die weg daar. Wij bleven de eerste keer een nachtje slapen. Maar heel Essen is zo ongeveer één richtingsverkeer. We hebben er bijna 2 (!) uur over gedaan om het hotel te vinden, terwijl we het allang gezien hadden. We kwamen er gewoon niet.
De terugweg was ook een drama ja. Maar we werden er vreselijk melig van. Hoe vaker je fout rijdt, hoe grappiger het wordt, echt
![]()
.
Citaat:Hoera, wij gaan ook, ik moet waarschijnlijk een aantal dagen werken want we hebben een stand daar
Ik kan bij mijn Duitse collega's wel voor je navragen wat goede en niet al te dure hotels zijn...
Leuk om te merken dat er ook veel mensen uit Nederland gaan.
Melody94 schreef:Citaat:Hoera, wij gaan ook, ik moet waarschijnlijk een aantal dagen werken want we hebben een stand daar
Ik kan bij mijn Duitse collega's wel voor je navragen wat goede en niet al te dure hotels zijn...
Leuk om te merken dat er ook veel mensen uit Nederland gaan.
Nou, als je dat zou willen doen?
Zou fijn zijn
Bedankt.Citaat: