maf ding!Is de fotografe trouwens tot het einde gebleven?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maf ding!

femskie schreef:@Willemijntje: dus daar had je het over? Maar toen wisten we niet wanneer, geloof ik?
@ organisatie: er was van mijn stal eigenlijk niemand die gezien had dat er iets te gebeuren stond. Ik kijk zelf regelmatig op dat bord in de manege en ik kijk ook op de site van de rijvereniging maar helaas.. Maar het maakt niet uit, het is ons gewoon allemaal kennelijk niet opgevallen dat er een poster hing en een link stond op de site.
Moska schreef:Misschien voor een volgende keer een lijst met contactpersonen opvragen bij de Friese Bond? Sla je ook niemand over.
Maar dit punt van aandacht was bij het vorige evenement ook al zo (zal een andere groep gedaan hebben denk ik), toen werden we ook niet tijdig geïnformeerd, pas een week van te voren wisten we het en toen was het al te laat ivm de reeds geplande wedstrijden in het zomerseizoen.
Het initiatief was leuk en dat is natuurlijk het belangrijkst.
Pletje123 schreef:Moska schreef:Misschien voor een volgende keer een lijst met contactpersonen opvragen bij de Friese Bond? Sla je ook niemand over.
Maar dit punt van aandacht was bij het vorige evenement ook al zo (zal een andere groep gedaan hebben denk ik), toen werden we ook niet tijdig geïnformeerd, pas een week van te voren wisten we het en toen was het al te laat ivm de reeds geplande wedstrijden in het zomerseizoen.
Het initiatief was leuk en dat is natuurlijk het belangrijkst.
Bedoel je dat scholenconcours?
Daar is toen inderdaad helemaal NIETS aan PR gedaan. Ik zat toen zelf nog op het VHall en had ook geen e-mail.... zo vreemd vond ik dat. Niemand wist ervan. Ik wist alleen dat de terreinen van PTC gebruikt zouden worden voor studenten. Maar er werd niet bij vermeld waarvoor het was. Maar goed, daar kunnen deze studenten niets aan doen denk ik zo
jannegien schreef:Wij hebben een heleboel clubs benaderd. Waarschijnlijk heeft jou club daar net niet tussen gezeten.
Maar het is voor ons ook een leer.

Ik plaats geen link die niet klopt hoor
Dat zou wel heel onaardig zijn, aangezien iedereen hier zo om de foto's zit te springen
SuperLiesje schreef:Ik plaats geen link die niet klopt hoor
Dat zou wel heel onaardig zijn, aangezien iedereen hier zo om de foto's zit te springen
Het was niet de site van de rijvereniging... mijn eerste reactie is dan om de goede link aan te brengen, aangezien ik van de correcte context uit ga
ik weet wel dat dat niet de site van de rijvereniging is eigenlijk
maar het heet allebij trynwalden, heel irritant