Paard &zo 17 januari 2009 (Oenkerk, Friesland)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Neskolay

Re: Paard &zo 17 januari 2009 (Oenkerk, Friesland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 08:33

Haha ja mijn merrie was zeker onder de indruk :+ maf ding!
Is de fotografe trouwens tot het einde gebleven?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 08:37

Volgens mij wel, heb haar tijdens de workshop van Lammert Haanstra nog zien staan :)

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 08:39

Aah okee, ben benieuwd of ze daar leuke plaatjes van geschoten heeft :D
We wachten af!

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 08:53

femskie schreef:
@Willemijntje: dus daar had je het over? Maar toen wisten we niet wanneer, geloof ik?

@ organisatie: er was van mijn stal eigenlijk niemand die gezien had dat er iets te gebeuren stond. Ik kijk zelf regelmatig op dat bord in de manege en ik kijk ook op de site van de rijvereniging maar helaas.. Maar het maakt niet uit, het is ons gewoon allemaal kennelijk niet opgevallen dat er een poster hing en een link stond op de site.

Ben het met je eens dat de publiciteit beter had gekund. Ik ben de secretaris en wedstrijdsecretaris van onze club, maar heb niets ontvangen (post of mail). Nu kwam ik er toevallig achter doordat ik dit topic zag staan, maar ook veel te kort van te voren natuurlijk. Nu kon ik ook geen reclame meer maken bij de club, terwijl er best genoeg mensen waren die hadden willen komen. Aandachtspunt voor de volgende keer!

jannegien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 09:38

Wij hebben een heleboel clubs benaderd. Waarschijnlijk heeft jou club daar net niet tussen gezeten.
Maar het is voor ons ook een leer.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 11:47

Misschien voor een volgende keer een lijst met contactpersonen opvragen bij de Friese Bond? Sla je ook niemand over.

Maar dit punt van aandacht was bij het vorige evenement ook al zo (zal een andere groep gedaan hebben denk ik), toen werden we ook niet tijdig geïnformeerd, pas een week van te voren wisten we het en toen was het al te laat ivm de reeds geplande wedstrijden in het zomerseizoen.

Het initiatief was leuk en dat is natuurlijk het belangrijkst.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 11:50

Moska schreef:
Misschien voor een volgende keer een lijst met contactpersonen opvragen bij de Friese Bond? Sla je ook niemand over.

Maar dit punt van aandacht was bij het vorige evenement ook al zo (zal een andere groep gedaan hebben denk ik), toen werden we ook niet tijdig geïnformeerd, pas een week van te voren wisten we het en toen was het al te laat ivm de reeds geplande wedstrijden in het zomerseizoen.

Bedoel je dat scholenconcours?

Daar is toen inderdaad helemaal NIETS aan PR gedaan. Ik zat toen zelf nog op het VHall en had ook geen e-mail.... zo vreemd vond ik dat. Niemand wist ervan. Ik wist alleen dat de terreinen van PTC gebruikt zouden worden voor studenten. Maar er werd niet bij vermeld waarvoor het was. Maar goed, daar kunnen deze studenten niets aan doen denk ik zo :)

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 11:57

Wat ik gedaan heb bij promoten van een ander evenement voor stage is de site van de knhs helemaal leeggeplukt qua emailadressen van verenigingen. Is even zoeken omdat ze allemaal andere websites hebben maar zo kan je wel iedereen proberen te bereiken. Misschien tip voor de volgende keer ;)

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 12:00

Pletje123 schreef:
Moska schreef:

Bedoel je dat scholenconcours?

Daar is toen inderdaad helemaal NIETS aan PR gedaan. Ik zat toen zelf nog op het VHall en had ook geen e-mail.... zo vreemd vond ik dat. Niemand wist ervan. Ik wist alleen dat de terreinen van PTC gebruikt zouden worden voor studenten. Maar er werd niet bij vermeld waarvoor het was. Maar goed, daar kunnen deze studenten niets aan doen denk ik zo :)

Nee dat zal wel een andere groep zijn geweest. Was wel een concours geloof ik, maar niet voor winstpunten, gewoon om te oefenen. Heb toen een voorstel gedaan een concours te gaan organiseren met verschillende agrarische hogescholen en de (oud)leerlingen om er een echt scholenconcours van te maken en wel voor winstpunten, dan komt er automatisch meer animo.

En voor het verzamelen van clubs kun je ook kijken op de sites van de kringen, daar staan ze allemaal op. Zoek vast makkelijker dan op de site van de KNHS.

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 12:03

Dat bedoelde ik inderdaad...site van de verschillende kringen. Maar daar stonden weer links van bij de knhs. Best handig soms!

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 20:07

jannegien schreef:
Wij hebben een heleboel clubs benaderd. Waarschijnlijk heeft jou club daar net niet tussen gezeten.
Maar het is voor ons ook een leer.

*knip* (aanname weggehaald... :o

Volgend jaar is het weer een andere ploeg die iets moet organiseren, niet?
Laatst bijgewerkt door femskie op 21-01-09 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 20:14

Bovenstaande klopt niet hoor! Ben van een andere vereniging, maar dat neemt niet weg dat een en ander best beter had gekund. Maar ben benieuwd wat de volgende ploeg in petto heeft!

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-09 20:15

Geen Paard & Zo in ieder geval :P Wij willen deze naam zelf houden en eventueel (indien mogelijk) dit evenement opnieuw neerzetten volgend jaar :)

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 20:42

@Superliesje: dat is leuk! Ook pakkende naam voor een evenement..goed gekozen!

WillemYntJeeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 21:49

Nou wie weet mag ik dan ook wel zoiets organiseren hihi ga ook Diermanagement studeren ;)

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-09 22:29

als je Paard & Management kiest is de kans groot dat je dit in je 2e studiejaar moet doen ;)

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 12:20

Al enig idee wanneer de foto's eraan komen? :o :D

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 14:53

We hopen nog deze week, maar kunnen niks beloven. Wij als organisatie hebben dit niet in de hand, de fotografe doet hard haar best het zo snel mogelijk klaar te hebben!

Er staan wel al een aantal foto's op de site van de rijvereniging: http://www.trynwalden.nl

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 15:05

De website van de rijvereniging is http://www.psv-trynwalden.nl :)

EDIT: ik zie nu dat het niet op de site van de rijvereniging staat, maar van de Trynwalden. Dus wel de link van SuperLiesje ;)

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 15:09

:=

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 15:10

?

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 15:11

;) Ik plaats geen link die niet klopt hoor :P Dat zou wel heel onaardig zijn, aangezien iedereen hier zo om de foto's zit te springen :P

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 15:13

SuperLiesje schreef:
;) Ik plaats geen link die niet klopt hoor :P Dat zou wel heel onaardig zijn, aangezien iedereen hier zo om de foto's zit te springen :P

Nee dat snap ik, maar je context klopte van geen kant :+ Het was niet de site van de rijvereniging... mijn eerste reactie is dan om de goede link aan te brengen, aangezien ik van de correcte context uit ga :Y)

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 17:12

:= ik weet wel dat dat niet de site van de rijvereniging is eigenlijk :P maar het heet allebij trynwalden, heel irritant ;)

jannegien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 19:58

ik ben nu bezig de fotos op de site te zetten.
Denk dat hij vanavond wel online komt. De fotos zijn allemaal wat donker vanwege weinig licht, maar er zitten wel een aantal leuke plaatjes bij!