UPDATE
Het topic loopt eigenlijk op zijn einde, Prince staat weer veilig thuis en de aandacht is weer vertrokken 
Goed hier de laatste update...denk ik zo.
Met Prince gaat het over het algemeen geweldig

Sinds zaterdag zijn we weer aan het echte werk gegaan, het is misschien wel wat vroeg maar hij is stront vervelend en ik weet zowat niet meer wat ik met hem moet gaan doen 
Zaterdag was het een rondje buiten en zondag de binnenbak, helaas geen rijfoto's
Prince heeft wel wat moeite met poepen, hij gaat nu echt stilstaan en gooit zijn hele rug omhoog en pers dan de boel eruit.
Opzicht niet erg, alleen reed ik vandaag door een dorp en midden in de hoofdstraat gaat ie stilstaan en kakken terwijl er wel een man of 10 op straat liep.
Ik voelde me wel zitten
Op plekken waar ie normaal mag galopperen, kan ik hem echt niet tegen houden...dan gaat ie steigeren en bokken, hij houdt het niet zo lang vol als normaal.
Je kunt goed merken dat bijna alle conditie weg is.
Verder begon ie vandaag tijdens het buitenrijden al streken te laten zien.
We reden langs een weiland van stal, ik ging rechtdoor op mijn pony en Prince ging de weide in
Vervolgens heb ik hem 20 min aan de hand laten grazen, ging vervolgens de benen afspuiten....hetzelfde verhaal ik ging de spuitplaats in en pony in volle galop door de gang naar buiten waar ie schrikt van de bouwput zodat er allerlei vonken onder zijn ijzers vandaan kwamen
Zondag had ik hem gewassen omdat ie last van schilfers heeft, na het wassen onder de solarium, daar kreeg ik de schrik van mijn leven...
Bij Prince zijn flanken ging het vreselijk te keer...je kon je hand erop leggen en dan voelde je van alles bewegen...het zag er ook afgrijselijk uit..ik weet niet of dat de darmen waren die zo raar deden.
S' avonds was het weer normaal, zo kun je zien dat ik eigenlijk nog niet helemaal gerust ben
Maar hij eet goed, poept op zijn manier, wil weer lekker aan het werk, hij kliert hij bijt en hangt in de tralies met zijn nieuwe buurman..dit is mijn chaggie Prince die weer terug komt, hij is wel aanhankelijker en kleeft nog behoorlijk aan mij, maar dat zal we over gaan
Ik vind dat ie een stuk dikker is geworden hier de fotos

jaa aan het werk

de laatste Prince bedankt zijn supporters

Nog bedankt voor jullie steun en lieve pm's