Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JustAndy schreef:Vriendin van mij heeft net nog een keer gebeld...als je via de mail hebt aangemeld krijg je vandaag bericht. Deze aanmeldingen hebben voorrang op de rest, maar lijkt me vreemd als je via de site al betaald hebt en bevestiging hebt gekregen. Ik wacht maar weer ongeduldig af dan...

Faya__ schreef:JustAndy schreef:Vriendin van mij heeft net nog een keer gebeld...als je via de mail hebt aangemeld krijg je vandaag bericht. Deze aanmeldingen hebben voorrang op de rest, maar lijkt me vreemd als je via de site al betaald hebt en bevestiging hebt gekregen. Ik wacht maar weer ongeduldig af dan...
Dat zou al helemaal belachelijk zijn.....
Faya__ schreef:JustAndy schreef:Vriendin van mij heeft net nog een keer gebeld...als je via de mail hebt aangemeld krijg je vandaag bericht. Deze aanmeldingen hebben voorrang op de rest, maar lijkt me vreemd als je via de site al betaald hebt en bevestiging hebt gekregen. Ik wacht maar weer ongeduldig af dan...
Sizzy schreef:Pfff hier na heel wat stress ook gelukt! Ik zat in de auto in de file op weg naar m'n werk... toen kreeg ik smsje van stalgenootje dat het weer werkte, dus ik snel vriendje ingeschakeld en die heeft me ingeschreven en betaald! Ben 10 jaar ouder geworden in de filemaar goed, ik ga dus naar week 2!
MartineC1711 schreef:Sizzy schreef:Pfff hier na heel wat stress ook gelukt! Ik zat in de auto in de file op weg naar m'n werk... toen kreeg ik smsje van stalgenootje dat het weer werkte, dus ik snel vriendje ingeschakeld en die heeft me ingeschreven en betaald! Ben 10 jaar ouder geworden in de filemaar goed, ik ga dus naar week 2!
Leuk Suzan!!