Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wie heeft een idee?
Je kan ook al goed merken dat het savonds weer iets langer licht is.. Picassox schreef:Ik vroeg gewoon hoe jullie dat doen, ik heb het niet over een slechte basisconditie van mijn paard. Mijn paard heeft altijd een prima conditie gehad.
Debbie schreef:Die van mij zal waarschijnlijk ook kapot zijn aan het einde van de week.. Heb hem van veulen af aan hier thuis staan dus hij weet niet wat hem overkomt.. Ineens zo'n andere omgeving.. andere paarden.. zoveel indrukken!
Dat mn sportstand ook was gecontroleerd en dat het klopte ofzo..
Picassox schreef:Ja, keertje afspreken van te voren is heel leuk idee!
Siet, ik wil ook wel met je mee lijnen, graag zelfs. Ik wil eigenlijk minimaal 10 kilo kwijt, heel erg veel, maar het móet eigenlijk echt. Ik zwem momenteel 1x in de week met een vriendin en ga beginnen met hardlopen... Pfff, maar soms heel moeilijk in je eentje je er toe te zetten!
Heb hier ook niemand die samen wil hardlopen.. En idd, in je eentje is t moeilijk om te beginnen.
Da's een end hoor! Balen dat je zo ver weg woont!
. Leuk dat het jullie het een leuk idee vinden, zal ik anders een datumprikker aan maken, of gewoon hier een aantal datum neerzetten ?