Is het eigenlijk per hal een beetje geordend? Zodat je bijv. een hal hebt voor alleen zadels.. Of staat echt alle merken gewoon door elkaar? Ik heb geen interesse in western spullen of men spullen, vandaar
Je hebt een westernhal, een rassenhal, een hal waar je van alles over vakanties hebt, een hal met trailers, auto's en vrachtwagens, een hal medisch.... Dat is allemaal beneden. Beneden ook hallen met de luxere merken en nieuwe collecties. Boven is het meer van alles wat, ook een stuk goedkoper.
Hoevaak moet de milieusticker nog uitgelegt worden... Lees het topic eens of gewoon een paar blz terug. Volgend jaar maar al deze info en over de tickets in de openingspost
Ik ga dit jaar wel een sticker kopen. Je hebt hem niet nodig voor de Messe zelf of voor de parkeerplaatsen die er bij horen, mits je er niet via de stad zelf probeert te komen. Maar de sticker blijft voor deze auto altijd geldig, dus duur is het niet. Verder wil ik niet het risico lopen dat we, bijvoorbeeld in verband met pech of om ergens anders dan aan de snelweg iets te gaan eten, de snelweg moeten verlaten. Ook als je in of rond Essen wilt overnachten (of waar dan ook in het hele Ruhrgebied) heb je zo'n sticker nodig.
Dat dacht ik al en welke is heul druk en welke heulheul druk? Ach, zal wel geen fluit uitmaken. Helaas weinig mogelijkheid om doordeweeks te gaan ivm fulltime werk.
Vorige keer was het op zaterdag hutje mutje. Stapvoets lopen, veel mensen in dezelfde stand en verkoper die van hot naar her rennen met hun buideltasjes of pinapparaten. Maar de zondagen moeten helemaal erg zijn geweest..
Brainless
Geplaatst: 05-03-13 00:39
IKbenEllen schreef:
Nou da's volgens mij heul druk of heulheul druk.
Tilmar
Geplaatst: 05-03-13 07:26
Ik ga zaterdag de 23e, vorige keer ben ik eerst naar boven gegaan, want daar is de ruimte beperkt en wordt het 's middags echt heel druk. Bij de grote showring moet je meestal wel even wachten tot je er in mag. Iemand er uit = iemand er in. In de middag willen we meestal wel even zitten!
Wij gaan zondag de 17de! Zal wel heeeeel druk zijn zo te lezen maarja! Vorige keer ook op zondag gegaan en toen ging het nog wel! Ben benieuwd!
Margee
Geplaatst: 05-03-13 07:51
Is het noodzakelijk om vooraf kaarten te kopen of kan het ook gewoon bij de kassa? We weten namelijk niet zeker of het doorgaat ivm vrij krijgen.....
Tilmar
Geplaatst: 05-03-13 08:16
Het is echt supergroot, dus er kunnen heel veel mensen in! Nog nooit van te voren kaarten gekocht. Alleen voor de hoptop show ('s avonds) moet je reserveren.
Als mijn man thuis kan werken ga ik een doordeweekse dag. Ben alleen nog aan het leuren om iemand mee te krijgen. Dat valt helaas nog niet mee, helemaal voor een doordeweekse dag als iedereen moet werken en/of naar school moet.
nadita
Geplaatst: 05-03-13 18:26
Als er mensen zijn uit de buurt van Winschoten, die op zondag 24 maart naar de Equitana willen, dan hebben wij nog 2 plaatsjes in de auto. Meer info per PB.