Wij vertrekken vannacht. Ontzettend veel zin in. Lielle, zit jij daar nog op de camping? Is het een beetje makkelijk om vanaf de camping op het Greenwich Park te komen?
Ik ben alweer terug. Het kost zo'n anderhalf uur can de camping naar Greenwich. Shuttle naar theydon bois (doe chauffeur John maar de groeten van de whimp die altijd voorin wilde zitten), central line naar stratford en de DLR naar Greenwich, en dan een kwartier lopen.
Holland Heineken House Of ze nog beschikbaar zijn weet ik niet. Ze stonden in ieder geval niet op de lijsten die wij hadden op de camping.
Lielle, is ook zo.. Grappig dat jullie ook een shuttle hadden! Wij hadden de CampinLondon shuttle, Camp in London stond namelijk ook bij ons op het terrein en gebruikte ook tenten van de Oranjecamping.
Ik hoorde gisteren op de tribune dat er een rij was van 5 uur voor kaarten bij het HHH. Ik zou vandaag eigenlijk naar de dierentuin gaan, maar was onweer enzo voorspeld. Na toen ik wakker werd dus super mooi weer, heb ik me travelcard gekocht voor vandaag, want dan gaan we gelijk weer actief door londen heen .... regen ... na dat werd dus zeker geen dierentuin.
Wie gaat er morgen mee naar Hyde Park? Lemar treedt op .. gister was het McFly, als ik dat eerder had geweten ... Springen wordt ook uitgezonden vanaf 2 uur ofzo, toegang is gratis, maar neem een entree kaart mee van een sport, anders kom je er niet in (net zoals bij het Olympisch dorp) ...
Samy, volgens mij heeft Leonie het dan slimmer aangepakt. Gewoon gevraagd of ze mocht kijken welke kaarten er nog beschikbaar waren, omdat ze anders uit de rij zou gaan.
Wie is er dan gisteren geweest? Behalve Angelique? Die toch nog een kaartje had ... die heeft wel mazzel gehad met 2 goude plakken van Ranomi. Jullie krijgen daar waarschijnlijk meer mee over de Nederlanders en de plakken, dan dat ik heb ... Had wel verwacht dat er meer grote schermen door Londen stonden, maar had dan bij Greenwich gezien en in Hyde Park staan er een stuk of 6.