verography schreef:Ik dusalleen de zondag.
ben op zoek naar fotos van de barrelrace van vrijdag en zaterdag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rosanja schreef:Helemaal mee eens Rapido! Zaterdag was het parkeren ook een drama, werd weggestuurd zonder dat aangeven werd waar je dan wel kon parkeren. Dus maar ergens in een berm gezet en maar hopen dat er geen bon opkwam (ben nou eenmaal niet zo bekend in Den Haag).
En als je met je paard komt wil je dit ook nog een veilig kunnen uitladen ipv een parkeerplaats voor 'gewone' bezoekers.
Duke schreef:Tja... ik had dus een bon van 70 euro. Heb er maar niet te lang over nagedacht, want je zou er kwaad van worden. Nergens je auto fatsoenlijk kunnen parkeren, dus idd maar ergens in het gras, waar niemand er last van zou hebben. Ik was iets te naïef om te denken dat het geen bon zou opleveren.
Ves schreef:De doorgang van inrijbak naar de showarena vond ik trouwens wel wat slordig en als je een barrelracer heb die iets te hard naar buiten sjeest
XoNo schreef:.... De looproutes waren onduidelijk en enorm omslachtig. Een complex met voor mijn gevoel duizenden deuren en uiteindelijk moet je met zijn alleen door 1 deurtje proppen om bij de showarena te kunnen komen. Toiletten stonden niet goed aangegeven. Last van een smerig toilet heb ik gelukkig niet gehad....
Sassy4barrel schreef:Ves schreef:De doorgang van inrijbak naar de showarena vond ik trouwens wel wat slordig en als je een barrelracer heb die iets te hard naar buiten sjeest
Van te voren is tegen alle barrel racers duidelijk verteld dat ze in de stap de arena in en uit moesten gaan , dat was ook niet zo moeilijk want er was genoeg ruimte om af te remmen.. de betreffende barrel racer die de gevaarlijke stunt uithaalde om in de galop (over het beton) de gang in te gaan (en tegen het paard van mijn zusje opbotste die netjes aan het wachten was op haar run), is (als ik het goed begrepen heb) gediskwalificeerd (no time, want hij nam ook de laatste ton verkeerd om) en mocht de volgende dag ook niet meer meedoen
Ves schreef:Ja diegene zag ik waarschijnlijk op de livestream, was alles oke met zusje en paard(en)?
XoNo schreef:Jammer dat de formulieren alleen op het secretariaat lagen (tenminste wel toen ik er was op vrijdag). Ik had als bezoeker ook wel een formulier in willen vullen.